جاباما
۱۰۴۵۶۸۳
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

خواهرزاده بن‌لادن: حمایت از ترامپ برایم دردسرشد

«نور بن‌لادن» خواهررزاده «اسامه بن لادن» سرکرده سابق گروه تروریستی القاعده گفت، حمایتش از «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا دردسر بیشتری از نام خانوادگی‌اش برای او ایجاد کرده است.

خبرگزاری فارس: «نور بن‌لادن» خواهررزاده «اسامه بن لادن» سرکرده سابق گروه تروریستی القاعده گفت، حمایتش از «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا دردسر بیشتری از نام خانوادگی‌اش برای او ایجاد کرده است.

به نوشته پایگاه اینترنتی شبکه «راشا تودی»، خواهرزاده بن‌لادن گفت: «همان دوستان اندکی که داشتم نیز ظرف سال‌های اخیر به‌خاطر حمایت از ترامپ از دست داده‌ام».

نور بن‌لادن افزود: «از نقطه نظر جامعه‌شناسی، بسیار جالب است که در برخی محافل خواص، حامی ترامپ بودن رنجش بیشتری نسبت به داشتن نام بن‌لادن برایم ایجاد کرده است».

خواهرزاده بن‌لادن: حمایت از ترامپ برایم دردسرشد

او در دفاع از رئیس جمهور آمریکا مدعی شد: «ترامپ در برابر چین ایستاد، آمریکا را از جنگ دور نگه‌ داشت، روابط با اسرائیل را مستحکم کرد و توافق فاجعه‌بار با ایران را لغو کرد و داعش را شکست داد».

خواهرزاده ۳۳ ساله سرکرده تروریست‌های القاعده ماه پیش در مصاحبه‌ای با اشاره به اینکه خود را «قلباً آمریکایی» می‌داند گفت، از ۱۲ سالگی پرچم آمریکا را در اتاق خود نصب کرده بود و همواره آرزوی سفر به این کشور را داشته است.

نور بن‌لادن در این مصاحبه مدعی شد: «داعش در دولت اوباما/بایدن قدرت گرفت و آن‌ها توانستند به اروپا نیز راه پیدا کنند. ترامپ نشان داده که می‌تواند با خشکاندن ریشه‌های تهدیدات تروریستی پیش از آنکه آن‌ها فرصت حمله پیدا کنند، از ما و آمریکا محافظت کند».

این ادعاهای خواهرزاده بن لادن در حمایت از ترامپ در حالی صورت می‌گیرد که ارتش آمریکا از زمان ورود او به کاخ سفید همچنان از گروه‌های افراط‌گرا نظیر داعش حمایت کرده و به گفته فرماندهان محلی عراق و سوریه، نیروهای آمریکایی حتی بر تعلیمات نظامی داعشی‌ها و دیگر گروه‌های تروریستی منطقه نظارت دارند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج