۱۰۴۵۷۶۵
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

ناکامی بایرن مونیخ در جذب والورده

باشگاه بایرن مونیخ در تلاش بوده تا هافبک اروگوئه‌ای رئال مادرید را به خدمت بگیرد، اما در انجام این کار توفیقی نداشته است.

خبرگزاری تسنیم: نشریه اسپانیایی «مارکا» چاپ مادرید مدعی شد باشگاه بایرن مونیخ قصد داشته در تابستان اخیر فدریکو والورده را به‌عنوان جانشین تیاگو آلکانتارا به خدمت بگیرد، اما خود این هافبک اروگوئه‌ای و باشگاه رئال مادرید علاقه‌ای به این انتقال نشان ندادند.

والورده ۲۲ ساله که از سال ۲۰۱۷ در عضویت باشگاه رئال مادرید است، تا سال ۲۰۲۵ تحت قرارداد این باشگاه اسپانیایی است. این هافبک اروگوئه‌ای که در برنامه‌های تاکتیکی زین‌الدین زیدان هم قرار دارد، تاکنون در ۷۳ بازی برای کهکشانی‌ها به میدان رفته و سه گل هم به ثمر رسانده است.

تیاگو آلکانتارا که تنها یک فصل دیگر از قراردادش با بایرن مونیخ باقی مانده بود، در این تابستان با امضای قراردادی چهار ساله‌ به لیورپول پیوست تا فوتبالش را در لیگ برتر انگلیس دنبال کند.

آلکانتارا ۲۹ ساله که تابستان ۲۰۱۳ از بارسلونا جدا شد و به بایرن پیوست، در مدت هفت فصل حضور در بایرن، در ۲۳۵ بازی از رقابت‌های مختلف برای باواریایی‌ها به میدان رفت و ۳۱ گل نیز به ثمر رساند.

این هافبک اسپانیایی در این مدت ۱۶ قهرمانی مختلف را با باواریایی‌ها تجربه کرد که از آن جمله می‌توان به هفت قهرمانی در بوندس‌لیگا و یک قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا اشاره کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج