جاباما
۱۰۴۵۸۱۳
۴ نظر
۵۰۰۵
۴ نظر
۵۰۰۵
پ

نگاهی به استقلال در لیگ بیستم؛ دست پر فکری

پایان همکاری محمود فکری با نساجی و حضور او در استقلال، آغاز زندگی جدید آبی‌پوشان پایتخت با مردی خواهد بود که چه در زمین و چه کنار خط مربی‌گری، جدی، خشن، انعطاف‌ناپذیر و سرسخت است.

روزنامه خراسان: پایان همکاری محمود فکری با نساجی و حضور او در استقلال، آغاز زندگی جدید آبی‌پوشان پایتخت با مردی خواهد بود که چه در زمین و چه کنار خط مربی‌گری، جدی، خشن، انعطاف‌ناپذیر و سرسخت است. در حقیقت ذات بازی خشن، جنگنده، قلدر و آمیخته با تعصب محمود فکری در تیم‌های او هم به وضوح دیده می‌شود.

فصل گذشته تیم نساجی در‌۱۰‌هفته‌ای که محمود فکری هدایت این تیم را برعهده گرفت، در ۶ مسابقه بدون این‌که گلی دریافت کند زمین بازی را ترک کرد و جنگندگی و دوندگی بالای بازیکنان در طول‌۹۰ دقیقه در ثبت این کلین‌شیت‌ها بسیار تاثیرگذار بود. بعد از روی کار آمدن محمود فکری نساجی در یک قرعه جالب‌۱۰ بازی با تیم‌های بالای سر خود را پشت سر گذاشت که بیشتر آن‌ها مدعی کسب سهمیه حضور در لیگ قهرمانان آسیا بودند. با این وجود در هیچ‌یک از بازی‌ها نباخت و در‌۱۰ بازی انجام داده، ۵ گل دریافت کرد. یعنی نیم گل در هر بازی که ۲ گل از این ۵ گل هم از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید.

نساجی با فکری تنها تیم بدون باخت دوران پسا کرونا بود و همه این آمارها هواداران استقلال را به آینده امیدوار می‌کند. سیستم مورد علاقه فکری ۱-۳-۲-۴ است که احتمالا در استقلال هم از همین سیستم استفاده خواهد کرد. در ادامه نگاهی خواهیم داشت به نفراتی که محمود فکری در اختیار خواهد داشت:

دروازه
جذب محمد‌رشید مظاهری دروازه‌بان ملی‌پوش و باتجربه در‌کنار حفظ سید‌حسین حسینی و تمدید قرارداد با حسین پورحمیدی، دروازه آبی‌ها در فصل جدید را بیمه می‌کند و آن‌ها در هر شرایطی خیال‌شان بابت دروازه کاملا آسوده است.

خط دفاعی

آبی‌ها در قلب دفاع هم شرایط خوبی داشته و به قدر کفایت بازیکن باتجربه، جوان و قابل‌اعتماد دارند. آن‌ها مرادمند را در این منطقه به نفرات خود اضافه کردند‌، سیاوش یزدانی، محمد مرادمند، عارف غلامی، شاهین طاهرخانی و سینا خادم‌پور به‌علاوه محمد دانشگر دست سرمربی فصل بیستم استقلال را کاملا باز می‌گذارد. در پست مدافع راست مثل فصول گذشته وریا غفوری در اختیار محمود فکری خواهد بود اما در ادامه نقل‌وانتقالات جذب یک ذخیره مطمئن برای وریا لازم به نظر می‌رسد. آرش داجلیری و سید‌احمد موسوی تنها مدافع راست‌های تخصصی استقلال هستند که مسلما در صورت مصدومیت یا محرومیت وریا نمی‌‌توانند جای خالی او را پر کنند. شرایط آبی‌ها در دفاع چپ هم خیلی خوب نیست و با توجه به فسخ قرارداد میلیچ، حالا زکی‌پور تنها گزینه فکری خواهد بود.

خط میانی

تمدید قرارداد با فرشید باقری و فرشید اسماعیلی در‌کنار حفظ ریگی و اضافه شدن شجاعیان خط میانی آبی‌پوشان را به نقطه قوت‌ استقلال تبدیل کرده و بازگشت علی کریمی هم می‌تواند بهترین خبر ممکن برای فکری و هواداران استقلال باشد، ضمن این‌که از سعید واسعی خرید جدید استقلال که احتمالا طی روزهای آتی از او رونمایی می‌شود، هم نباید به راحتی عبور کرد.

خط حمله

آبی‌ها در خط حمله هم مثل فصل گذشته شرایط خوبی دارند. آن‌ها با ارسلان مطهری، قائدی و دیاباته باز‌هم می‌توانند خطرناک‌ترین خط حمله لیگ را داشته باشند و به این نفرات باید سجاد آقایی جوان را اضافه کرد که در نیم‌فصل دوم فصل گذشته به صورت قرضی برای ذوب‌آهن توپ زده بود و حالا به این تیم بازگشته است. البته جدایی احتمالی دیاباته می‌تواند تا حد زیادی از زهر این خط حمله خطرناک کم کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • امیر

      البته همه اینها منوط به اینه که ملیچ و دیاباته و کریمی بمونن. قائدی فروش نره.. پنجره ها باز شه و خریدای جدید قابل استفاده شن... یه جور نسیه بود این نوشته

    • ل مثل لنگ ق مثل قشقایی

      پس مهدی پور مرادی تبریزی چیشد متین کریم زاده مطهری خدا کنه شیخ و ملیچ و کریمی تمدید کنن تیم عالی میشه

    • Esteghlal is proud

      به جز مظاهری بقیه بازیکنان استقلال فقط برای پرکردن لیست هستند
      اگر به درد بخور هستند در تیم های سابقشان می ماندند

    • بدون نام

      بابک مرادی و متین کریم زاده رو از قلم انداختید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج