۱۰۴۵۸۲۴
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

امیر عابدزاده ناجی ماریتیمو

درخشش امیر عابدزاده در رقابت‌های این فصل لیگ پرتغال او را در میان بهترین‌های این لیگ تا هفته سوم قرار داده است.

روزنامه ایران ورزشی: درخشش امیر عابدزاده در رقابت‌های این فصل لیگ پرتغال او را در میان بهترین‌های این لیگ تا هفته سوم قرار داده است. درخششی که دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی را مجاب کرد تا او را برای دو بازی دوستانه تیم ملی برابر ازبکستان و مالی به تیم ملی دعوت کند. البته امیر در برابر ازبکستان بازی نکرد اما این شانس را دارد که برابر مالی بار دیگر پیراهن دروازه‌بان اصلی را به تن کند.

عابدزاده اما در این فصل از رقابت‌های لیگ پرتغال توانسته با عملکرد فوق‌العاده‌اش ماریتیمو را به رتبه شگفت‌انگیز پنجم برساند و همین نمایش خوب باعث شده تا رسانه‌های پرتغالی توجه زیادی به این دروازه‌بان ایرانی داشته باشند. jm desporto یک رسانه محلی مادیرا، شهر تیم ماریتیمو است که امیر عابدزاده را به عنوان بهترین بازیکن این تیم و یکی از ستاره‌های این فصل لیگا نوس روی جلد برده و گزارشی را درباره این دروازه‌بان ملی‌پوش ایرانی نوشته است: «دروازه‌بان ایرانی ماریتیمو در حال حاضر یکی از بهترین‌های لیگ پرتغال به خاطر سیوها و عملیات نجاتی است که انجام داده.

او تا الان و در سه هفته ۱۵ سیو نجات‌بخش داشته است. هیچ دروازه‌بانی در لیگ پرتغال به اندازه عابدزاده در این مسابقات سیو نداشته است. او ۱۵ سیو موفق داشته و این دو سیو بیشتر از نفر دوم لیست برونو وارلا دروازه‌بان ویتور گیمارش براساس داده‌های وبسایت اپتااسپورت است. امیر عابدزاده که در آخرین پنجره نقل و انتقالاتی در رادار برخی باشگاه‌ها قرار گرفته بود در سه بازی پنج گل دریافت کرده اما سیوهای زیادی در هر مسابقه داشته که برخی از آنها برای ماریتیمو امتیازآور بوده و از طرفی این عملیات نجات از کیفیت و زیبایی بالایی هم برخوردار بودند. با این وجود این سیوها باعث شده که ماریتیمو بتواند دو برد باارزش و شش امتیاز برابر توندلا و پورتو به دست بیاورد.»

دروازه‌بان ایرانی ماریتیمو بار دیگر برای تیم ملی انتخاب شده است و این شانس را دارد در ترکیب تیم ملی در رقابت‌های مقدماتی جام جهانی به میدان برود. امیر در آخرین بازی ماریتیمو برابر پورتو در استادو دو دراگائو - ورزشگاه اختصاصی حریف- در مجموع هشت سیو داشت که یکی از آنها پنالتی الکس تلس ستاره برزیلی این تیم بود که عابدزاده آن را به زیبایی گرفت و سپس راهی اردوی تیم ملی ایران شد تا در دو بازی تدارکاتی اسکوچیچ را همراهی کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج