۱۰۴۵۸۲۸
۳ نظر
۵۰۰۶
۳ نظر
۵۰۰۶
پ

کلمبیای کی‌روش شبیه ایران کی‌روش

کلمبیا با هدایت کارلوس کی‌روش به لطف سه گل از دو مهاجمی که در تیم آتلانتا بازی می‌کنند در همان نیمه اول کار ونزوئلا را تمام کرد؛ دوون زاپاتا و لونیز موریل دو گل برای کلمبیا زدند.

روزنامه ایران ورزشی: کلمبیا با هدایت کارلوس کی‌روش به لطف سه گل از دو مهاجمی که در تیم آتلانتا بازی می‌کنند در همان نیمه اول کار ونزوئلا را تمام کرد؛ دوون زاپاتا و لونیز موریل دو گل برای کلمبیا زدند. صحنه دلخراش این مسابقه اما آسیب‌دیدگی سانتیاگو آریاس بازیکن اتلتیکو مادرید بود که قرضی به بایرلورکوزن پیوسته است. او در دقیقه ۹ بازی زمین را ترک کرد.

دیگر موضوع جذاب این مسابقه دوئل کارلوس کی‌روش و خوزه پسیرو دو مربی پرتغالی بود که زمانی در رئال مادرید با هم کار کرده بودند. پسیرو در سال ۲۰۰۳ در رئال مادرید دستیار کی‌روش بود اما نتوانست در برابر استادش کاری از پیش ببرد.

با این برد کارلوس کی‌روش به عنوان سرمربی تیم ملی کلمبیا کماکان بدون شکست ماند. او اکنون چهار برد و یک مساوی با این تیم کسب کرده و در حالی که تیمش هفت گل زده هیچ گلی را دریافت نکرده. این در حالی است که پسیرو دیگر پرتغالی حاضر در مقدماتی جام جهانی در قاره آمریکای جنوبی شرایط خوبی با ونزوئلا ندارد اما صحنه تلخ مسابقه مصدومیت سنگین سانتیاگو آریاس مدافع کلمبیا بود که از ناحیه مچ پا آسیب دید.

در تصاویر موجود مشخص است که پای این بازیکن ۹۰درجه می‌چرخد. صحنه‌ای که همه شدت آن را در بازی فهمیدند و کادرپزشکی این بازیکن را با برانکارد از زمین بیرون آورد.

مدافع میانی این فصل لورکوزن در این صحنه توسط کارلوس کی‌روش تعویض شد. او قصد داشت یک توپ بلند را تصاحب کند که با داروین ماچیس بازیکن تیم ملی ونزوئلا برخورد کرد و مچ پایش در اثر این برخورد به شدت آسیب دید. تصاویر آسیب‌دیدگی این بازیکن بسیار دردناک است: مچ پا ۹۰ درجه می‌چرخد، در حالی که بازیکن روی زمین ایستاده و فریاد می‌زند. مصدومیتی که خیلی زود با مداخله هم‌تیمی‌های این بازیکن باعث ورود فوری کادرپزشکی شد.

خامس رودریگز با دیدن این صحنه سریع دستانش را روی سرش گذاشت در حالی که پزشکان برای کمک به آریاس که از درد فریاد می‌کشید به سرعت وارد زمین شدند. داور اکوادوری گیلرمو گوئررو، ماخیس را از زمین بازی اخراج کرد اما پس از بازبینی VAR تصمیم خود را عوض کرد چرا که این یک خطای تصادفی و یک اتفاق فوتبالی بود.

کارلوس کی‌روش در تیم ملی ایران هم آماری فوق‌العاده به نام خود ثبت کرده بود. ایران با کی‌روش به این راحتی‌ها شکست نمی‌خورد و حالا همین اتفاق برای این مربی پرتغالی در کلمبیا رخ داده است. نکته مهم دیگر بسته ماندن دروازه کلمبیا در هفت بازی اخیر است که کی‌روش مربیگری‌اش را بر عهده گرفته. درست مانند ایران که در مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۸ رکوردی ویژه را به نام خود ثبت کرد و با کمترین گل خورده راهی روسیه شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ل مثل لنگی ق مثل قشقایی

      حیف این مربی یه مشت وطن فروش فراریش دادن

    • بدون نام

      کاش دیگه دست از سر کی روش بردارین

    • تد

      موفق باشه مرد دوست داشتنی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج