جاباما
۱۰۴۵۹۷۷
۴ نظر
۵۰۰۶
۴ نظر
۵۰۰۶
پ

رغبتی: می‌دانستیم شکایت النصر رد می‌شود

عضو هیات مدیره پرسپولیس گفت: می‌دانستیم شکایت النصر از پرسپولیس رد می‌شود.

خبرگزاری ایلنا: عضو هیات مدیره پرسپولیس گفت: می دانستیم شکایت النصر از پرسپولیس رد می شود.

علی رغبتی درخصوص اتفاقات پس از بازی پرسپولیس مقابل النصر عربستان و شکایت باشگاه سعودی از نماینده ایران اظهار داشت: بلافاصله پس از دریافت شکواییه نماینده عربستان از طریق AFC ، یک تیم حقوقی تشکیل داده و یک وکیل مسلط به امور بین‌المللی که سابقه خوبی داشت در راس این تیم قرار دادیم .

وی افزود: این تیم حقوقی تحت نظارت باشگاه و سرپرستی وی با حضور کارشناسان و مسوولان فدراسیون تشکیل شده و روند نشستها بسیار خوب بوده است.

عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس ضمن قدردانی از تلاش های نبی، دبیر کل فدراسیون فوتبال توضیح داد: کارشناسان فدراسیون فوتبال هم اطلاعات خوبی را در اختیار ما گذاشتند. وقتی اطلاعات مورد بررسی قرار گرفت متوجه شدیم شکواییه باشگاه النصر از هر لحاظ رد می‌شود چون تخلفی انجام نداده بودیم.

رغبتی ادامه داد : تیم کارشناسی حقوقی ما بیش از ۴۸ ساعت شبانه‌روزی کار کرد تا مستندات جهت ارائه به به AFC آماده شود. به این ترتیب یک لایحه بسیار محکم تدوین شد که در آن به ایرادات شکواییه باشگاه النصر اشاره و دلایل و مستندات نیز‌ ضمیمه آن شد.

وی با اشاره به ارائه مستندات پرسپولیس به کنفدراسیون فوتبال آسیا گفت : موضوع به قدری واضح بود که لازم ندیدیم بخش های دیگر را ارسال کنیم. در همین راستا کمیته انضباطی AFC مدارک را بررسی کرد و رای به سود باشگاه پرسپولیس صادر شد.

عضو هیات مدیره پرسپولیس ادامه داد: در صورت شکایت یا پیگیری مجدد باشگاه النصر، جای هیچ نگرانی نیست چرا که پرسپولیس همه بازیکنان را که در زمان نقل و انتقالات به خدمت گرفت، قبل از موعد مقرر اسامی آنها را ارسال کرده و توانسته برای این نفرات کارت بازی دریافت کند. برهمین اساس در طول مسابقات هم از همه بازیکنان بهره گرفت.

رغبتی افزود: هواداران هیچ نگرانی نداشته باشند، از حقوق باشگاه پرسپولیس به طور کامل دفاع می‌کنیم و اجازه نمی‌دهیم بخواهند به جز آن چیزی که طبق مقررات برای همه باشگاه‌ها به شکل یکسان تعریف شده، برای پرسپولیس تصمیمی اتخاذ کنند.

وی ادامه داد: ‌از روز اول هم نگرانی بابت شکل صحیح و اصولی کار نداشتیم و اگر لازم باشد در جای دیگر نیز این دفاعیه صورت بگیرد، خیلی محکم این کار را انجام می‌‌دهیم.
در دوره جدید مدیریت باشگاه هرگونه برای پرونده‌ای که علیه پرسپولیس تشکیل بشود، بنای ما استفاده از وکلای مجرب و توانمند است. این وکلا آگاهی زیادی از مسائل بین‌الملل دارند که دوره‌هایی نیز دیده‌اند.

عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: برای هر پرونده از یکی از این وکلا دعوت می‌کنیم و می خواهیم صفر تا صد آن را پیگیری کرده و به سرانجام برسانند. از افرادی که این باشگاه را حمایت کرده و بر حقانیت این تیم صحه گذاشتند، تشکر می‌کنم. البته جای تاسف دارد برخی سعی کردند نماینده کشورشان را در یکی از آوردگاه‌های مهم قاره کهن تنها بگذارند.

رغبتی در گفت و گو با پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان اضافه کرد: پرسپولیس نماینده ایران است اما برخی گمان می کردند اگر‌ نتیجه نگرفتن پرسپولیس در این پرونده، برای آنها پیروزی است. برهمین اساس اطلاعات غلط را برای طرف‌های خارجی ارسال کردند. انتظار می‌رود همچون گذشته درخصوص حمایت از نمایندگان ایران همراهی وجود داشته باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مهرداد

      پول برانکو رو بعد دو سال بدین

    • یوسف دهقان

      آقای رغبتی شما رو به خدا قسم
      میدم پول برانکو رو پرداخت کنید
      هوادارها رو از نگرانی در بیارید
      بابا به خدا زشته توی دنیا با یه
      مربی که این همه زحمت کشیده
      واین همه جام اورده اینجوری
      برخورد نمیکنن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        سلطان لنگی روزهای اخرشه پول نییییییییی

    • بامداد

      اگر پول برانکو رو به هر بهونه ای ندادید باید به جرم خسارت به بیت المال و جریحه دار کردن میلیون ها هوادار دادگاهی بشید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج