۱۰۴۶۳۳۵
۳۶ نظر
۵۰۰۸
۳۶ نظر
۵۰۰۸
پ

ادعای یک کارشناس درباره میل مردان به پورنوگرافی

حجت الاسلام محمدمهدی عباسی آغوی، کارشناس مسائل روانشناسی می گوید: تحقیقات نشان داده است که مردها بیشتر از چشم تحریک می شوند. آمارها نشان می دهد که این مساله در بانوان کمتر از آقایان است؛ ابتلای پورنوگرافی آقایان بیشتر است؛ چون بانوان بیشتر از راه شنوایی محبت را دریافت کرده و تحریک می شوند و آقایان از طریق بینایی.

خبرگزاری حوزه؛ در نشست بررسی فقهی و روانشناختی صنعت برهنه نگاری پرداخته است. بخشی از گفتگو با حجت الاسلام محمدمهدی عباسی آغوی، کارشناس مسائل روانشناسی در این باره را بخوانید.

ادعای یک کارشناس درباره میل مردان به پورنوگرافی

* آمارهایی که به صورت رسمی از صفحات مستهجنی که در فضای مجازی است، وجود دارد، بیانگر این واقعیت است که ۶۰ درصد صفحات مستهجن مربوط به کشور آمریکاست و این کشور بیش از تمام کشورهایی مثل هلند، انگلیس، فرانسه و ... که صنعت پورنوگرافی دارند، در این صنعت کار کرده است؛ به این معنا که هر فردی اگر بخواهد برای هر صفحه مستهجنی که آمریکا تولید کرده، پنج ثانیه وقت بگذارد، باید ۱۱۳ سال عمر کند تا تمام این صفحات را ببیند. آنان حجم گسترده ای از این فیلم ها و تصاویر را وارد این فضا می کنند.

* بر اساس آمار سازمان بهداشت جهانی تا پایان سال ۲۰۰۰، سی و شش میلیون نفر حامل ایدز بوده و ۲۲ میلیون نفر تا آن زمان فوت کرده بودند و سالانه ۵ میلیون نفر مبتلا به این بیماری می شوند و سه میلیون نفر از این پنج میلیون نفر نیز هر سال می میرند و این آمار هر سال افزایش پیدا می کند و قطعا این بیماری مرتبط با صنعت پورنوگرافی است؛ از آن طرف نوزادان نامشروع در قاره آمریکا بیشتر از هر جایی است و قطعا بیماری ایدز و نوزادان نامشروع و سقط جنین به موازات صنعت پورنوگرافی افزایش پیدا می کند.

* برخی از اختلافات خانوادگی ارتباط با این قضیه دارد؛ یعنی افرادی هستند به این خاطر که با همسر خود اختلاف دارند، به این فضا روی می آورند و از جهت عاطفی یا زناشویی اقناع نمی شوند و یا افرادی هستند که مهارت کافی در مسائل جنسی ندارند و به این خاطر سراغ این فضا می روند و متأسفانه اعتیاد به این فضا پیدا می کنند.

* تحقیقات نشان داده است که خانم ها و آقایانی که از اعضای جنسی خود رضایت ندارند، کسانی هستند که مبتلا به هرزه نگاری هستند.

* هرزه نگاری نگرش آنان را نسبت به بدن خودشان خراب کرده است و فضای فریب کاری و غیرواقعی در هرزه نگاری وجود داشته و احساس رضایت را از خود از دست می دهند و فرد را مبتلا به یکسری از عوارض دیگر خواهد کرد.

* زن و شوهری که مهارت کافی برای رابطه همسری ندارند و یا تجربه کافی ندارند، باید شناخت خود را بالا ببرند و فیلم های هرزه نگارانه نه تنها شناخت را بالا نمی آورد؛ بلکه شناخت های منفی و نگاه غیرواقع بینانه به انسان می دهد و این نگاه نه تنها مفید نیست که مضر است. توصیه ما این است زن و شوهری که می خواهند آموزش ببیند، کتاب بخوانند و کتاب های مفیدی در این زمینه داریم.

* در یکی از تحقیقات به یک سری از مردان پرسشنامه ای داده شد تا همسر خود را از مناظر گوناگون ارزیابی کنند؛ سپس به همین افراد، تصویر زیباترین زن سال را نشان دادند؛ مجددا آن پرسشنامه را به آنان دادند و همین مردان، همسر خود را با زیبایی کمتری ارزیابی کردند؛ چون سطح توقع با این تصاویر اینگونه بالا رفته بود و وقتی توقع غیرواقعی بالا رفت، نسبت به همسر خود هم رضایت و اقناع نخواهی داشت.

* مشاهده این فیلم ها غیر از اینکه خلاف احکام و اخلاق است و نگاه غیرعفیفانه در آن وجود دارد، به روابط همسری نیز آسیب می زند و مواردی داشتیم که انتظارات غیرواقعی از همسر خود داشتند که گاهی به سلامت همسر آسیب می رساند.

* مسئله نگاه به تصاویر یا فیلم های هرزه نگارانه از جهت اعتیاد هم آسیب زاست. اعتیاد به پورنورگرافی وجود داشته و در سطح دنیا مراکزی وجود داردند که کارهای ترک اعتیاد در این زمینه را انجام می دهند. معمولا افرادی که اعتیاد به این فضا دارند، ۴۰ تا ۸۰ ساعت وقت خود را در هفته به این کار اختصاص می دهند و این افراد در حد شدید قرار دارند.

* به عنوان مثال اگر احساس کردیم که در یک شبکه از شبکه های اجتماعی همانند اینستاگرام و تلگرام که زمینه بسیاری در آن وجود دارد، دچار چنین فضایی می شوم، از آن فاصله بگیرم و از شبکه های داخلی بیشتر استفاده کنم.

* تحقیقات نشان داده است که مردها بیشتر از چشم تحریک می شود.

* آمارها نشان می دهد که این مساله در بانوان کمتر از آقایان است؛ ابتلای پورنوگرافی آقایان بیشتر است؛ چون بانوان بیشتر از راه شنوایی محبت را دریافت کرده و تحریک می شوند و آقایان از طریق بینایی.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      چه کشف مهمی

      پاسخ ها

      • بولدوزر

        به خودمم.گفته بودی.خیلی دقیق تروبا جزییات.برات همینا رو تشریح می کردم.
        چیز جدید داری بگو

      • بدون نام

        همش تقصیر اندروید لعنتیه

    • بدون نام

      ميشه يكم به قيمت دلار و اوضاع اسفبار اقتصاد و معيشت مردم بپردازيد تا كمر به پايين مردم ....!!!!!!!!!!!!!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        مثل شما که همه چیز رو قاطی میکنید افت کشور هستید

      • بدون نام

        والاااااا

    • بدون نام

      اینهم حالش خوب نیست.

      پاسخ ها

      • حمید مشهدی

        نه اتفاقا حال اینا خیلی هم خوبه، معلوم نیست بخاطر یک سرچ ساده توی اینترنت چه بودجه ای رو به عنوان تحقیق هاپولی میکنن

    • علیرضا

      آمار سالانه مرگ و میر ناشی از ایدز حدود یک میلیون و سیصد هزار نفر در یکسال اخیر بوده، نه سه میلیون! کلاً عادت داریم به دستکاری آمار.

    • بي نام

      مردي كه با چشم تحريك بشه و نتونه خودشو كنترل كنه يعني تقواش كمه . تقوا يعني خود كنترلي . مرد بي تقوا جاش ته جهنمه.
      اگه نمي تونيد خودتونو كنترل كنيد به نزديكترين دكتر روانشناس مراجعه كنيد با قرص و روان درماني مي تونيد بهتر بشيد. بسم الله

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اول شما باید مراجعه کنید
        معلومه اختلال داری
        بابا با نقوا

    • بدون نام

      ... تمام حرفای کارشناس درست و منطقی و علمی و اثبات شده بود

      پاسخ ها

      • رویا*

        موافقم

    • بدون نام

      ترا به خدا کاری کنید.
      دلار شده ۳۱٫۴۰۰ تومان.
      مگه مملکت دولت ندارد؟
      مگه مملکت مجلس ندارد؟
      مملکت را دادند دست دلالان و اختلاس گران و آقازاده‌ها و روزی هزار تومان دارند میگذارند روی دلار و همه چیز هم به خاطر دلار داره گران میشود.چرا مجلس از وزرا دلیل گرانی دلار را سوال نمی کند.؟
      خدایا خودت به فریادمون برس...؟؟؟!!!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بفکر تقوا و حجاب باش

    • 20:30

      همه اینا رو گفتی که بگی اینستاگرام باعث هرزگی میشه باید فیلتر شه خب اول این فیلتر شکن ها که خیلی از اقازاده ها دارن ازش کسب درامد میلیاردی میکنن رو جلوشو بگیرین چیکار با اینستاگرام دارین که خیلی ها دارن باهاش چرخ لنگ زندگیشونو میگذرونن

    • دکتر

      واااااااای خدا از این همه حجم بیکاری. اون قدیم کار روحانی منبر بود الان سرچ در تعداد سایت های امریکایی. ایران خودتو دست کم نگیر حاجی. همشم به خاطر فراموش کردن کار اصلی خود شماهاست.

    • بدون نام

      کدوم آموزش
      کدوم کتاب مفید
      کدوم کلاس
      لطفا فقط حرف نزنید......

    • بدون نام

      جالبه می گه اگه فضای مجازی و شبکه های مجازی زمینه ساز شدن براتون پناه ببرید به شبکه های داخلی، آقا پناه ببره به شبکه های داخلی تا آمار جرم و جنایت و اختلاس و گرونی دلار و سکه و ناتوانی در خرید خانه و ناتوانی در تامین معیشت رو ببینه تا کلا هر چی تمایلات داره نابود بشه شماها خیلی باحالید بابا

    • خودم

      اینو که همه میدونن و آمار نشون میده که خیلی از کشورهای پیشرفته بیشترین آمار دیدن این سایتهارو دارن.ولی در مورد اقتصاد و سفره خالی هم پژوهشی کردین؟؟؟؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        لایک

    • علی.م

      مقاله مزخرفی بود. در مورد سودی که این صنعت واسه اقتصاد آمریکا انجام داده هم بنویسید. همش یک طرفه در مورد ضرر هاش نوشتید.

      پاسخ ها

      • فری

        کلا به چیزای حروم علاقه نشون میدی
        یا ادای روشنفکری در میاری

      • علی.م

        آدم های بیسواد نمیفهمن این چیزارو

    • بدون نام

      شده یه باردرباره مشکل اصلی مردم اینا حرف بزنند؟؟؟؟

    • خوزستانی

      گرسنگی ، بدبختی ،سردرگمی ،بیچارگی و...... از دستتان به اندازه ی کافی کشیدم حالا زورتون به خوشی های مردم و تنها دلخوشی ما رسیده؟اون هم فدای شم. دیگه چی مونده

    • عاطفه

      همه اینها رو گفتی که آخر سر تلگرام و اینستاگرام مقصر جلوه بدی
      به برکت وجود فیلترشکن ها تمام سایت های پورن در اختیار همه قرار گرفته

    • بدون نام

      فکرشماخرابه نه مردم ازگرفتاری و فقر وبی پولی شرمنده خانوادشونن

    • بدون نام

      معلومه چرا تحقیق....کرده.

    • بدون نام

      خوب بود

    • احسان

      هی ی ی ی وای ی ی من ن ن

    • بدون نام

      کل کشته ها جهان سر ایدز اندازه کشته های پراید نیست!!!!پراید خطرناکتره یا ایدز؟؟

    • یاحق

      کارشناس روحانی است اول دیده و بعد نظر نوشته آقا بده بگذارید غیر معمم نظر دهد

    • بدون نام

      خوانواده اگر اگر از ریشه پاک نبا شد

    • بدون نام

      خوا نواده اگر از دین خدا نماز چیزی نداند دیگر کا ری نمشه کرد

    • بدون نام

      بی انصافها بچه 10 ساله بخاطر فقر خودکشی کرد
      جمع کنید این مباحث چرند رو این حرفها مال کشوری که مردمش روزی هزار بار آرزوی مردن نمیکنن نالوتیا بی معرفتها ایران شده گداخونه به داد مردم برسید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج