جاباما
۱۰۴۶۴۴۹
۱ نظر
۵۰۰۴
۱ نظر
۵۰۰۴
پ

حیدری: تیم‌های آسیایی ریکاوری خوبی نداشتند

سپهر حیدری پیشکسوت تیم‌های پرسپولیس و ذوب آهن، از اهالی فوتبال خواست که انرژی مثبت خود را به سمت نمایندگان ایران در آسیا بفرستند.

ورزش سه: سپهر حیدری پیشکسوت تیم های پرسپولیس و ذوب آهن، از اهالی فوتبال خواست که انرژی مثبت خود را به سمت نمایندگان ایران در آسیا بفرستند.

سپهر حیدری پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در حاشیه مراسم قرعه کشی در این خصوص گفت: تیم ها دوست دارند هفته های اول بازی های سبکی کنند. اما این هفته های اول بسیار سرنوشت ساز هستند. فکر کنم همه راضی بودند؛ هم تیم های مدعی و هم بزرگ. این که دربی هفته هشتم است، دربی خوبی را نوید می‌دهد. دربی ها در هفته های مناسبی برگزار می‌شوند و امیدوارم بازی های باکیفیتی ببینیم.

او درباره وضعیت نمایندگان ایران عنوان کرد: اما تیم هایی که در آسیا هستند ریکاوری خوبی انجام داده اند و این ممکن است دردسرساز شود.

حیدری در پایان صحبت های گفت: برای نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا هم آرزوی موفقیت می‌کنم. فرقی ندارد پرسپولیس، استقلال، شهرخودرو یا سپاهان و امیدوارم که انرژی مثبت ۸۰ میلیون نفر به پرسپولیس فرستاده شود و بقیه، هواداران این تیم را کمتر اذیت کنند.

پیشکسوت سرخ ها در پاسخ به وضعیت تیم پرسپولیس اظهار داشت: الان یک جورهایی پرسپولیس آبروی ایران است اما ببینید چقدر این تیم را اذیت می‌کنند. یک بدهی به برانکو بوده که این را بهانه کرده اند. الان یحیی گل محمدی بیشترین استرس را دارند. این پول درست می‌شود اما می‌خواهند یک نفر سوپرمن بیاید و این را درست کند! استقلال و پرسپولیس اعتبار فوتبال ایران هستند، چرا باید هوادارانش حرص بخورند؟ همیشه یک جای این دو تیم میلنگند! اگر وزارت ورزش مرجع این دو است، باید به کار آن ها رسیدگی کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • حسن

      نه بابا لنگی...

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج