۱۰۴۶۶۰۶
۴ نظر
۵۰۰۹
۴ نظر
۵۰۰۹
پ

رفتار عجیب پرسپولیسی‌ها با انصاری و ربیع‌خواه

یحیی گل‌محمدی نام محسن ربیع‌خواه و محمد انصاری را در فهرست خروجی این تیم قرار داد. روز گذشته یکی از مسوولان پرسپولیس در تماس با ربیع‌خواه به او گفت نام هر دو در فهرست خروجی قرار دارد و خودش انصاری را در جریان بگذارد.

روزنامه جام‌جم: یحیی گل‌محمدی نام محسن ربیع‌خواه و محمد انصاری‌ را در فهرست خروجی این تیم قرار داد. روز گذشته یکی از مسوولان پرسپولیس در تماس با ربیع‌خواه به او گفت نام هر دو در فهرست خروجی قرار دارد و خودش انصاری را در جریان بگذارد. این یعنی کنار گذاشتن انصاری، مدافع پرسپولیس و قرمزها که کمی هم غیرمعمول بود. در این بین اما اتفاقات دیگری هم رخ داد.

از الکویت تا فهرست مازاد

انصاری کم و بیش فهمیده بود برای فصل جدید در فهرست پرسپولیس قرار ندارد. مدتی پیش از باشگاه به او گفته بودند احتمالا از فهرست حذف می‌شود. انصاری در عرض چند ماه شرایط متفاوتی را تجربه کرد. در دوران پیش از مصدومیت باشگاه الکویت خواهان جذب این بازیکن شد. انصاری هم ساز جدایی را کوک کرد. در این بین باشگاه پرسپولیس قصد داشت او را حفظ کند، اما یک مصدومیت کل برنامه‌ها را به‌هم ریخت. حالا قرمزها انصاری را بیرون گذاشته‌اند و معلوم نیست او به چه باشگاهی خواهد رفت. محمد در عرض چند ماه شرایط بسیار متفاوتی را تجربه کرد.

نمی‌توانی به محل تمرین بروی!

در این بین اما اتفاق دیگری هم رخ داد. انصاری پس از آن‌که مطلع شد در فهرست مازاد پرسپولیس قرار گرفته، در تماس با یکی از مسوولان قصد داشت راهی ورزشگاه شهید کاظمی شود و وسایلش را به طور کامل جمع و جور کند که فهمید نمی‌تواند به محل تمرین تیم سابقش برود.

وضعیت ربیع‌خواه

محسن ربیع‌خواه هم کم و بیش فهمیده بود جایی در پرسپولیس فصل جدید ندارد. او هم هفته‌های آخر فصل و بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا را به خاطر مصدومیت از دست داد. همان‌جا یحیی تصمیم خود را برای حذف او گرفته بود. ربیع‌خواه تماسی از سوی استقلالی‌ها داشته و باشگاه ذوب‌آهن هم خواهان جذب این بازیکن شده است.

انصاری؛ نیم‌فصل بیرون

برای همه سوال است انصاری چه زمانی به میادین بازمی‌گردد؟ این بازیکن به گفته پزشکان یک ماه و نیم دیگر می‌تواند به تمرینات گروهی اضافه شود ولی شرایط انصاری خاص است. این دومین باری است که او با مصدومیت پارگی رباط صلیبی روبه‌رو شده. به همین خاطر نمی‌تواند سریعا تمرینات سنگین را در پیش بگیرد. پزشکان به محمد توصیه کرده‌اند تا نیم فصل بیرون از میادین باشد. به همین خاطر او تصمیم گرفته تا به حرف آنها گوش کند و نیم فصل بازی نکند. بدین ترتیب انصاری چند ماهی به دور از میادین خواهد بود و به احتمال فراوان قرارداد بعدی‌اش را در نیم‌فصل امضا می‌کند. انصاری هم به تازگی با پیشنهاد ذوب‌آهن روبه‌رو شده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • پسر شجاع

      کاری خوبی یحیی کرد پرسپولیس بازیکن میخواد نه اسم بازیکنی که بازی نمیکنه هم لیست رو پر کرده هم الکی داره پول میگیره

    • میثم

      یادمه همین گل محمدی رو پرسپولیس نخواست و رفت فولاد و تب مالت گرفت. بعد هم که بهتر و خوب شد بار رفتن مربی برگشت. الان این گلمحمدی مانند عقده ایها دارای این اخلاق هست. دفعه قبل مهدوی کیای عزیز. الان هم سید جلال. و به بهانه مصدومیت انصاری و ربیع خواه

    • بدون نام

      چرا الکی مینویسی استقلال باهاش تماس گرفت، حتی اون نادری هم با التماس میخواد بیاد استقلال ولی رسانه های لنگی وارونه نویسی میکنن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دارن التماس میکنن نادری بیادکیسه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج