جاباما
۱۰۴۶۶۴۳
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

گرشاسبی: تیم‌های ایرانی در CAS بدنام شده‌اند

مدیرعامل پیشین پرسپولیس گفت: هواداران پرسپولیس به من محبت دارند، اما این تصمیم وزارت ورزش است و من هم برنامه‌ای برای بازگشت به این تیم ندارم.

خبرگزاری میزان: مدیرعامل پیشین پرسپولیس گفت: هواداران پرسپولیس به من محبت دارند، اما این تصمیم وزارت ورزش است و من هم برنامه‌ای برای بازگشت به این تیم ندارم.

حمیدرضا گرشاسبی در خصوص ماجرای عدم پرداخت مطالبات برانکو ایوانکوویچ، اظهار داشت: بحث کلی این است که از نظر اخلاقی و ادعا می‌گوییم ما صداقت داریم و راستگو هستیم اما در عمل اینگونه نیستیم. اگر راستگو هستیم پس باید پول را تا عرق کسی خشک نشده به او بپردازیم. اگر کسی نتایج و رفتار خوبی نداشته باشد اینها را بهانه می‌کنیم، اما کسی مثل برانکو اینقدر بااخلاق است و هنوز هم اخلاق را زیر پا نگذاشته و نتایج خوبی هم گرفته و این خوب نیست که پولش را ندهیم.

وی درباره اینکه شکایت از تیم‌های ایرانی در مجامع بین‌المللی زیاد شده است، گفت: در دادگاه بین‌المللی CAS کل تیم‌های ایرانی بدنام شده‌اند از بس که در آنجا پرونده داریم. مدتی این مشکلات حل شده بود، اما حالا دوباره با اضافه شدن کالدرون، برانکو و برخی بازیکنان که مطالبات خود را می‌خواهند، دوباره بدبینی در این دادگاه علیه فوتبال ایران شکل گرفته و این قطعا به ضرر ما خواهد بود. فیفا و AFC باشگاه‌هایی را دوست دارند که تنش کمتری دارند، اما مشکلات کنونی باعث می‌شود آنها نسبت به ما دید منفی پیدا کنند و در اکثر پرونده‌ها به طور یک‌طرفه محکوم شویم. حل این مسائل نیاز به تدبیر و رفتار حرفه‌ای دارد.

مدیرعامل پیشین باشگاه پرسپولیس درباره اینکه گفته می‌شود شاید پرسپولیس یکی، دو بازیکن دیگر به خدمت بگیرد، تصریح کرد: من در جریان ریز مسائل نیستم. اگر با نظر گل‌محمدی قرار است این اقدام صورت بگیرد که باید به آن احترام گذاشت، اما اگر سرمربی در جریان نیست، این ماجرا قطعا باعث ایجاد حاشیه می‌شود و انتخاب‌ها باید از سوی کادرفنی صورت بگیرد. دولت باید کمک کند تا مشکلات حل شود و نشاط اجتماعی بیشتر شده و ادامه داشته باشد.

گرشاسبی در واکنش به اینکه برخی از هواداران پرسپولیس معتقدند او دوباره باید سکان مدیریتی این باشگاه را دست بگیرد، خاطرنشان کرد: واقعا هواداران پرسپولیس به من محبت دارند. این صحبت‌ها باعث می‌شود خستگی آن دوران و تمام سال‌هایی که در ورزش بوده‌ام از تن بیرون برود، اما این تصمیمی است که وزارت ورزش گرفته و من هم برای بازگشت ندارم. البته این مسئله دست من هم نیست و به هر حال مسئولان اینطور صلاح دیده‌اند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج