۱۰۴۶۶۵۳
۴ نظر
۵۰۰۳
۴ نظر
۵۰۰۳
پ

نیکبخت: امیدوارم مجلس فکری برای استقلال بکند

پیشکسوت استقلال در مورد شرایط این تیم و مشکلات موجود صحبت کرد.

خبرگزاری ایلنا: پیشکسوت استقلال در مورد شرایط این تیم و مشکلات موجود صحبت کرد.

علیرضا نیکبخت واحدی در خصوص شرایط این روزهای استقلال و انتخاب کادرفنی جدید اظهار داشت: به محمود فکری و اعضای کادرفنی جدید تبریک می‌گویم. خوبی این کادر این است که همه از جنس استقلال و از خانواده استقلال هستند و خاک خورده‌ها و دلسوزان باشگاه وارد کار شدند و این خودش به تنهایی اتفاق خوبی است و امیدوارم اتفاقات خوب و نتایج خوب برای تیم در لیگ بیستم رقم بخورد.

وی در مورد حضورش در تمرین استقلال هم گفت: من وقتی فرهاد مجیدی سرمربی استقلال شد سر تمرین رفتم و همیشه هم او را حمایت کردند ولی به من می‌گفتند چون رفیق فرهاد است این کار را می‌کند ولی نشان دادم که برای من تیم استقلال مهم است و هر شخصی در رأس آن باشد برای نتیجه گیری حمایت می‌کنم. سر تمرین رفتم تا مربیان و همبازیان سابقم را که در کادر استقلال مشغول هستند ببینم و برای آنها آرزوی موفقیت کنم.

پیشکسوت استقلال در مورد اینکه چه آینده‌ای برای این تیم متصور است گفت: استقلال تیم خوبی است و فصل قبل هم نتایج خوبی گرفت و اگر آقای مدیرعامل با آن رفتارهای عجیبش مانع نمی‌شد قهرمانی جام حذفی را هم داشتیم ولی آن اتفاقات نگذاشتند تیم نتیجه بگیرد. این تیم هم پتانسیل بالایی دارد به شرط اینکه بازیکنان کلیدی مثل دیاباته و میلیچ و کریمی تمدید کنند و مثل هر سال شاهد رفتن ستاره‌های تیم نباشیم و اگر این اتفاق بیافتد موفقیت برای استقلال دور از دسترس نیست.

نیکبخت در مورد نامه مشترکی که با پیشکسوتان باشگاه برای وزیر ورزش نوشتند توضیح داد: بله ما می‌خواستیم به وضعیت استقلال رسیدگی شود. ما فصل گذشته ۴ مدیر عامل عوض کردیم که فکر می‌کنم در نوع خودش یک رکورد است و باید در گینس ثبت شود. در نشستی که امروز استقلالی‌ها با نمایندگان مجلس داشتند هم دعوت شدم ولی متاسفانه نتوانستم بروم ولی امیدوارم اقدام مفیدی انجام شود و به وضعیت استقلال رسیدگی شود و مجلس هم اگر کاری از دستش بر میاید کمک کند.

وی در مورد قرعه کشی لیگ هم گفت: قرعه کشی خیلی اهمیت ندارد و تیم ها همه باید دیر یا زود با هم بازی کنند و اگر از اول کار به دنبال قرعه خوب و بد باشیم به جایی نمیرسیم ولی اینکه دربی در هفته هشتم برگزار می‌شود به نظرم مقطع خوبی است چرا که این بازی شرایط خاص خودش را دارد.

پیشکسوت فوتبال در مورد تیم ملی و بازی با ازبکستان هم توضیح داد: فهرست تیم تغییرات زیادی داشت که خب سلیقه سرمربی است و ترجیح داد نفرات جدیدی را استفاده کند. من یک نیمه بازی با ازبکستان را دیدم و بازی خوبی انجام دادیم. شرایط تیم ملی پیچیده شده و اگر بخواهیم به جام جهانی صعود کنیم فکر می کنم یک حماسه مثل سال ۱۹۹۸ نیاز داشته باشیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مسعود

      آره، مجلس داره یه کمیسیون جدید بنام کمیسیون "ریختن بیت المال به چاه ویل استقلال" تشکیل میده!!! احتمالا 4نفراز پیشکسوتای کیسه هم بعنوان نمایندگان دائمی باشگاه در مجلس استخدام بشن!!

    • ایران وطنم.پاره ی تنم

      پیشکسوت کیسه خخخ.کیسه بدبخت که این بزرگش باشه چی میشه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اگر مجلس نکرد بیاد تا ماپرسپولیسیا بکنیم

    • بدون نام

      تو خاین حرف نزن درباره پرسپولیس صحبت کن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج