۱۰۴۶۶۶۱
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

سؤال الاهلی درباره رفت و برگشت امید ابراهیمی

نایب رئیس سابق باشگاه الاهلی با اشاره به نقل‌وانتقالات در لیگ ستارگان گفت که مشخص نشد امید ابراهیمی چرا از این لیگ رفت و چرا دوباره به الاهلی بارگشت.

خبرگزاری تسنیم: نایب رئیس سابق باشگاه الاهلی با اشاره به نقل‌وانتقالات در لیگ ستارگان گفت که مشخص نشد امید ابراهیمی چرا از این لیگ رفت و چرا دوباره به الاهلی بارگشت.

روزنامه الشرق قطر در شماره امروز خود به بررسی عملکرد بازیکنان خارجی و خصوصا برخی نقل و انتقالات ناموفق در لیگ ستارگان این کشور پرداخته است.

در گزارش این روزنامه آمده که یکی از جدی‌ترین مشکلات لیگ و باشگاه‌های قطر برخی نقل و انتقالات نادرست و ناموفق است که موجب پایین آمدن کیفیت تیم‌ها و ناکامی در رقابت‌های آسیایی می‌شود.

خالد شبیب نایب رئیس سابق باشگاه الاهلی در گفت‌و‌گو با این روزنامه عنوان کرد: قیمت بازیکنان قبل از حضور در لیگ قطر بسیار پایین است اما وقتی اینجا بازی می‌کنند قیمت آنها بالا می‌رود. مشکل ما در باشگاه‌ها عدم انتخاب درست و تصمیمات غلط است. می‌خواهم بپرسم چه کسی این تصمیمات را می‌گیرد؟

وی افزود: یک نفر به من بگوید که باشگاه الاهلی چرا فصل گذشته امید ابراهیمی را به یک تیم بلژیکی قرض داد و حالا در آستانه فصل جدید این بازیکن را برگردانده است؟ ابراهیمی قطعا یک بازیکن فوق العاده است اما سؤال من این است که چرا او را از دست داده و اجازه دادند به لیگ بلژیک برود و حالا بعد از یک فصل دوباره به الاهلی بازگشته است. مسئول این اشتباهات چه کسی است؟

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج