۱۰۴۶۹۶۹
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

توقف آلمان مقابل سوئیس؛ شکست غیرمنتظره اسپانیا مقابل اوکراین

ژرمن‌ها در دیداری خانگی مقابل سوئیس متوقف شدند و اسپانیا مقابل اوکراین در کیف شکست غیرمنتظره‌ای را متحمل شد. تیم ملی فوتبال اسپانیا موفق نشد رکورد شکست‌ناپذیری‌های خود در بازی‌های مختلف را تداوم بخشد و در کیف مقابل تیم ملی اوکراین تسلیم شد.

خبرگزاری تسنیم: هفته چهارم از مسابقات لیگ ملت‌های اروپا سه‌شنبه شب پیگیری شد که در مهمترین بازی، آلمان در خانه خود مقابل سوئیس به تساوی پُرگل ۳ - ۳ رسید.

مانشافت در ابتدای این مسابقه با گل‌های ماریو گاورانوویچ در دقیقه ۵ و رمو فرولر در دقیقه ۲۸ از سوئیس عقب افتاد، اما در دقایق ۲۸ و ۵۵ به ترتیب توسط تیمو ورنر و کای هاورتز به گل رسید و بازی را مساوی کرد. شاگردان ولادمیر پتکوویچ در دقیقه ۵۷ مجدداً توسط گاورانوویچ به گل رسیدند، اما سرژ گنبری در دقیقه ۶۰ گل تساوی را به ثمر رساند تا آلمان با این یک امتیاز، در جایگاه دوم جدول گروه چهارم از لیگ D باقی بماند.

فابین شار از تیم سوئیس در دقیقه ۴+۹۰ از زمین مسابقه اخراج شد.

در دیگر دیدار این گروه، اوکراین در ورزشگاه المپیک شهر کیف میزبان اسپانیا بود که با تنها گل ویکتور تسیگانکوف در دقیقه ۷۶، از سد لاروخا گذشت و تعداد بازی‌های متوالی بدون شکست اسپانیا در عدد ۱۵ باقی ماند. شاگردان آندری شوچنکو با وجود این پیروزی، هم‌امتیاز با آلمان (شش امتیاز) و به خاطر شکست در دیدار رو در رو مقابل این تیم، در رتبه سوم جدول باقی ماندند و اسپانیا با هفت امتیاز، همچنان در صدر جدول گروه ایستاد.

در دیگر بازی‌های این رقابت‌ها، لوکزامبورگ در گروه اول از لیگ C میهمان مونته‌نگرو بود و با نتیجه ۲ بر یک پیروز شد. لوکزامبورگ با این پیروزی همانند مونته‌نگرو ۹ امتیازی شد، اما به خاطر تفاضل گل کمتر نسبت به حریف امشب خود، در رده دوم جدول ماندنی شد.

جزایر فارو هم با شکست ۲ بر صفر آندورا، همچنان در صدر جدول گروه اول از لیگ D ایستاد و آندورا از انتهای جدول تکان نخورد. در گروه دوم از لیگ D هم لیختن اشتاین مقابل سن‌مارینو به تساوی بدون گل رسید.

سایر دیدارهای هفته چهارم لیگ ملت‌های اروپا، امشب (چهارشنبه) برگزار خواهند شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج