۱۰۴۷۰۱۲
۱ نظر
۵۰۰۳
۱ نظر
۵۰۰۳
پ

انتقاد‌های ادامه‌دار؛ نیمکت استقلال روی انبار باروت

کادر فنی، اجرایی و رسانه‌ای باشگاه استقلال تقریبا دیگر تکمیل شده و آبی‌ها حالا با مجموعه‌ای جدید برای لیگ بیستم فعالیت می‌کنند.

روزنامه خراسان: کادر فنی، اجرایی و رسانه‌ای باشگاه استقلال تقریبا دیگر تکمیل شده و آبی‌ها حالا با مجموعه‌ای جدید برای لیگ بیستم فعالیت می‌کنند. زمانی که محمود فکری به عنوان سرمربی جدید استقلال انتخاب شد مثل هر گزینه دیگری موافقان و مخالفانی داشت با این حال همه دیگر او را به عنوان سرمربی آبی‌ها پذیرفتند.

گام دوم، انتخاب دستیاران سرمربی جدید بود که انتظار می‌رفت فکری نفراتی با تجربه و کاربلد را برای کادر فنی‌اش انتخاب کند؛ انتظاری که با انتخاب سیروس دین‌محمدی، حنیف عمران‌زاده، آرش برهانی و صمد مرفاوی برآورده نشد و دوباره انتقادها و نگرانی‌ها آغاز شد. برخی بر این باورند که فکری شاید با این نفرات در نساجی موفق بوده اما کار در استقلال شرایط خاصی دارد و دستیاران سابق فکری در نساجی به درد استقلال نمی‌خورند.

برخی هم بر این عقیده بودند که ضمن گلچین این نفرات باید افراد کاربلد دیگری هم به مجموعه اضافه شوند که صحبت از حضور وحید رضایی، بازیکن سابق استقلال و فجرسپاسی بود که ظاهرا به خاطر مخالفت برخی از دستیاران فعلی فکری منتفی شد. بر اساس شنیده‌ها مرفاوی یکی از افراد مخالف حضور رضایی در استقلال است. رضایی مربی شیرازی است و از حیث فنی و به‌خصوص تمرین‌دهی در زمره مربیان خوب فوتبال ایران است و آمدنش باعث می‌شد اعضای فعلی کادر فنی در تمرینات نقش موثری نداشته باشند و شاید برای همین با حضورش مخالفت شده است!

اگر چنین باشد از همین حالا باید نگران فکری و استقلال بود چراکه هنوز لیگ شروع نشده منیت‌ها آغاز شده و بوی همکاری و همدلی نمی‌آید. در مورد دستیاران فکری فقط بحث مخالفت عده‌ای از آن‌ها با مربی جدید مطرح نیست، مطالبی که در برخی منابع رسمی و غیررسمی درج شده تردیدهایی را درباره توانایی فنی آن‌ها به وجود آورده است. مثلا در مورد سیروس دین‌محمدی برخی به تصمیم اشتباه او در دربی ۸۲ همان بازی که پرویز مظلومی، سرمربی استقلال بود و آبی‌ها با نتیجه ۴-۲ به پرسپولیس باختند اشاره می‌کنند و اعتقاد دارند دین‌محمدی نمی‌تواند کمک فکری به سرمربی تیم بدهد.

گویا در آن دیدار دین‌محمدی به عنوان مربی وقت استقلال از مظلومی می‌خواهد خسرو حیدری را بیرون بکشد؛ بازیکنی که به زعم بسیاری یکی از بهترین‌های استقلال در آن بازی بود و شاید با ادامه حضورش آبی‌ها امکان پیشروی و جبران گل‌های خورده را داشتند اما دین‌محمدی به مظلومی گفته بود خسرو را بیرون بکشد چراکه به نظر خسته می‌آید و یعقوب کریمی را به زمین بفرستد؛ تعویضی که تیر خلاص را به استقلال زد و با خروج خسرو این تیم در دفاع و حمله ناتوان‌تر از قبل شد.

موضوع دیگری که مورد مناقشه و بحث هواداران فوتبال و استقلالی‌هاست سرپرستی پرویز مظلومی است. او که زمانی مربی و سرمربی آبی‌ها بوده حالا در قامت سرپرست به نیمکت آبی‌ها برگشته و البته این بازگشت اصلا با استقبال استقلالی‌ها مواجه نشده است. اظهارات چند ماه پیش او علیه وریا غفوری و استقلال باعث شده محبوبیت او نزد استقلالی‌ها کم شود و از طرفی عدم تسلط او به زبان انگلیسی یکی از نقدهای دیگر به انتخاب او برای سرپرستی تیم است. به زعم هواداران استقلال، مظلومی سرپرستی نیست که بتواند حاشیه‌ها را جمع کند و البته مرفاوی در استقلال، دستیار بودن را هنوز نتوانسته بپذیرد و دنبال عنوان مدیر فنی هم بود و شاید هم او و مظلومی آلترناتیوهای دست به نقد فکری هستند تا باشگاه در روزهای بحرانی احتمالی، دستش برای تغییر و تحول خالی نباشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • اول خدا بعدم پرسپولیس

      تو کیسه همه به فکر پست و مقامن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج