۱۰۴۷۱۶۳
۱ نظر
۵۰۰۷
۱ نظر
۵۰۰۷
پ

هیچ بازیکنی بزرگتر از پرسپولیس نیست

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: پرسپولیس بسیار بزرگ است و به یک بازیکن متکی نیست. همه بازیکنان عزیز و ارزشمند هستند، ولی هیچ کدام از نام پرسپولیس بزرگتر نیستند.

خبرورزشی: پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: پرسپولیس بسیار بزرگ است و به یک بازیکن متکی نیست. همه بازیکنان عزیز و ارزشمند هستند ولی هیچ‌ کدام از نام پرسپولیس بزرگتر نیستند.

مراسم قرعه‌کشی لیگ بیستم در حالی برگزار شد که دربی بزرگ پایتخت در هفته هشتم برگزار خواهد شد؛ از همین‌رو با مرتضی فنونی‌زاده پیشکسوت باشگاه پرسپولیس تماس گرفتیم تا در مورد شرایط این روزهای این تیم و همچنین قرعه سرخپوشان در لیگ بیستم گفت‌وگویی انجام دهیم که در ادامه می‌خوانید.

مراسم قرعه‌کشی لیگ بیستم برگزار شد. نظر شما در خصوص قرعه پرسپولیس و زمان دربی چیست؟

به نظرم هر تیمی که می‌خواهد قهرمان شود نباید به قرعه توجه کند چون با همه تیم‌ها بازی خواهد کرد ولی در خصوص دربی فکر می‌کنم هفته هشتم زمان خوبی است و در آن زمان تیم‌ها به شرایط خوبی رسیدند. امیدوارم بازی جذابی شود و پرسپولیس بازی را ببرد.

چقدر امیدوارید فصل آینده هم پرسپولیس قهرمان شود؟

اگر بازیکنان بمانند و یک مقدار حواشی مدیریت شود شک نکنید مثل آب خوردن پرسپولیس فصل آینده هم قهرمان خواهد شد. این تیم در ایران بهترین است و کسی حریفش نمی‌شود مگر اینکه از بیرون تیم را نابود کنند.

بعد از فینالیست شدن پرسپولیس هواداران به جای خوشحالی هر روز استرس دارند و نگران هستند.

بله واقعاً همین‌طور است. مشکلات مالی کمر تیم را شکسته و بدهی‌ها واقعاً این تیم را اذیت می‌کند. به قول معروف فینالیست شدن در آسیا را برای هواداران زهر مار کردند. خواهش می‌کنم هر کسی که مسئول است به داد این تیم برسد. مدیریت هم باید بیشتر تلاش کند تا هم بدهی‌ها را بدهد و هم بتواند بازیکنان را حفظ کند.

صحبت از حفظ بازیکنان شد. نظر شما در خصوص جدایی احتمالی شجاع چیست؟

شجاع جزو بازیکنان تاپ پرسپولیس است و کاملاً حق دارد نگران آینده خود باشد و پول خوب بگیرد. این بازیکنان کار بزرگی کردند و تیم را به فینال آسیا رساندند و ٤ فصل پشت سر هم قهرمان ایران شدند. باشگاه هم باید کمک کند این بازیکنان در تیم بمانند چون بازیکنی مثل شجاع خیلی می‌تواند مؤثر باشد. من هم امیدوارم شرایط طوری رقم بخورد که شجاع در پرسپولیس بماند ولی اگر هم رفتنی شد برایش آرزوی موفقیت می‌کنیم. پرسپولیس بسیار بزرگ است و به یک بازیکن متکی نیست. همه بازیکنان عزیز و ارزشمند هستند ولی هیچ‌ کدام از نام پرسپولیس بزرگتر نیستند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • لنگی

      بشین بچه گربه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج