۱۰۴۷۳۹۰
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

سود النصر از کوچ پرسپولیسی‌ها به قطر!

جدایی ستاره‌های پرسپولیس یکی از اصلی‌ترین نگرانی‌های هواداران این تیم در هفته‌های اخیر بوده است. پس از رفتن مهدی ترابی و علی علیپور حالا اخباری مبنی‌بر فسخ قرارداد بشار رسن و شجاع خلیل‌زاده به گوش می‌رسد.

روزنامه فرهیختگان: جدایی ستاره‌های پرسپولیس یکی از اصلی‌ترین نگرانی‌های هواداران این تیم در هفته‌های اخیر بوده است. پس از رفتن مهدی ترابی و علی علیپور حالا اخباری مبنی‌بر فسخ قرارداد بشار رسن و شجاع خلیل‌زاده به گوش می‌رسد. هافبک عراقی قرمزها سه‌شنبه شب در استوری اینستاگرامش با هواداران خداحافظی کرد و از جدایی‌اش خبر داد. اگرچه او خیلی زود این استوری را حذف کرد، اما در فاصله کم تا شروع لیگ برتر و همچنین برگزاری فینال لیگ قهرمانان، اخبار چندان خوبی از اردوی سرخ‌ها به گوش نمی‌رسد.

رسانه‌های عربی و به‌خصوص عراقی در روزهای اخیر بارها خبر از جدایی رسن از پرسپولیس دادند و نوشتند که او با یکی از تیم‌های قطری به توافق نهایی رسیده است. روز گذشته نیز سایت «اخبار عراق» در گزارشی از وضعیت بشار از تهدید تیم قطری توسط پرسپولیس خبر داد و نوشت: «بشار رسن روز سه‌شنبه اعلام کرد به دلایلی می‌خواهد قراردادش را با تیم پرسپولیس ایران فسخ کند و راهی تیم دیگری شود. اگرچه ظاهرا او با این باشگاه قرارداد دارد اما طبق بندهایی از قراردادش می‌تواند آن را فسخ کند. از سوی دیگر رئیس باشگاه ایرانی گفت که این ملی‌پوش عراقی با پرسپولیس قرارداد دارد و این باشگاه صددرصد مخالف جدایی این بازیکن است. براساس گزارش‌هایی که در روزهای اخیر منتشر شده است یک باشگاه قطری مذاکرات مقدماتی را برای به خدمت گرفتن بشار رسن آغاز کرده است، اما باشگاه ایرانی رسما اعلام کرد این بازیکن قراردادی معتبر با آنها دارد و در صورت ادامه این روند، از تیم قطری به فیفا شکایت خواهد کرد.

براساس بیانیه‌ای که پرسپولیس منتشر کرده است هرگونه مذاکره یا عقد قرارداد با این بازیکن را خلاف مقررات فیفا دانسته و تاکید کرده است که در صورت مشخص شدن چنین رفتاری از سوی تیم قطری، موضوع را به فیفا گزارش خواهد کرد. با این حال گفته می‌شود توافقات بین رسن و تیم قطری انجام شده و طی روزهای آتی او رسما قراردادش را با آنها امضا خواهد کرد.»

سایت عربستانی «سعودی» نیز در مطلبی به بررسی شرایط روزهای اخیر باشگاه پرسپولیس پرداخته و معتقد است از این وضعیت آشفته، النصر بیشترین بهره را خواهد برد. این سایت در مطلب خود آورده است: «باشگاه ایرانی پرسپولیس پیش از صدور رای دادگاه عالی ورزش (CAS) درباره این باشگاه در پرونده‌ای که با شکایت باشگاه النصر گشوده شده، دچار بحران جدیدی شده است. هواداران این تیم در اعتراض به مدیریت باشگاه و مشکلاتی که در این تیم وجود دارد مقابل پارلمان ایران تجمع کردند.

آنها به عدم پرداخت مطالبات بازیکنان و جدایی برخی ستاره‌های این تیم که آخرین مورد آن بشار رسن بوده است معترضند و خشم خود را نسبت به این موضوع نشان دادند. آنها معتقدند مدیریت باشگاه عملکرد خوبی نداشته و به‌خصوص در پرداخت مطالبات برانکو ایوانکوویچ، سرمربی سابق آنها تعلل داشته است. این قضیه می‌تواند به سود النصر باشد چراکه این تیم پس از شکست در دیدار نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا از پرسپولیس به اتهام استفاده غیرمجاز از بازیکنان جدیدش به کنفدراسیون فوتبال آسیا شکایت کرد که این شکایت از سوی AFC رد شد و حالا آنها پرونده را به دادگاه عالی ورزش برده‌اند و اثبات این ادعا که پرسپولیس هنوز طلب برانکو را پرداخت نکرده می‌تواند در رای دادگاه به سود النصر تاثیرگذار باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج