۱۰۴۷۴۰۵
۹ نظر
۵۰۰۰
۹ نظر
۵۰۰۰
پ

وزیر استقلالی شد، رسول‌پناه «وعده‌پناه»

وضعیت باشگاه پرسپولیس از چیزی که تصور می‌شد وخیم‌تر است؛ تیمی که به‌تازگی صعودش به فینال لیگ قهرمانان آسیا را جشن گرفته، حالا آن‌قدر بحران دارد که نمی‌داند حل کدام‌یک را در اولویت بگذارد.

روزنامه شرق: وضعیت باشگاه پرسپولیس از چیزی که تصور می‌شد وخیم‌تر است؛ تیمی که به‌تازگی صعودش به فینال لیگ قهرمانان آسیا را جشن گرفته، حالا آن‌قدر بحران دارد که نمی‌داند حل کدام‌یک را در اولویت بگذارد. شکایت برانکو ایوانکوویچ، سرمربی سابق این باشگاه، پنجره نقل‌و‌انتقالاتی پرسپولیس را بسته و این تیم تا زمانی که طلب مرد کروات را نپردازد، دیگر شانسی برای عقد قرارداد با بازیکنی تازه ندارد. البته که با توجه به خریدهای تازه، پرسپولیس دغدغه‌ای بابت نقل‌و‌انتقالات ندارد و حالا خطر کسر امتیاز و از آن بدتر، خطر سقوط به دسته پایین‌تر است که این باشگاه را خیلی جدی تهدید می‌کند.

این موضوع به کنار، تحریم تمرین توسط بازیکنان باسابقه، جو روانی قهرمان لیگ را به هم ریخته است. پرسپولیسی‌ها بعد از بازگشت از رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا دو جلسه تمرین نصف‌و‌نیمه داشته‌اند که هر دو بار به دلیل به حدنصاب‌نرسیدن بازیکنان، یحیی گل‌محمدی و کادرش را کلافه کرده است.

جنجال تازه این باشگاه هم روز گذشته رقم خورد؛ از همان بامداد که بشار رسن، هافبک خوش‌فکر این باشگاه با انتشار یک استوری از هواداران پرسپولیس خداحافظی کرد تا ساعات اولیه صبح که خبر فسخ قرارداد شجاع خلیل‌زاده منتشر شد، هواداران پرسپولیس عصبانی و عصبانی‌تر شدند. شرایط برای آنها به‌گونه‌ای رقم خورد که قریب به ۲۰۰ نفرشان برای اعتراض جلوی مجلس شورای اسلامی رفتند! شبیه به همان کاری که چند وقت پیش، هواداران باشگاه استقلال انجام دادند. هواداران پرسپولیس در تجمعشان مقابل مجلس با سردادن شعارهایی از نمایندگان خواستند وزیر ورزش را استیضاح کنند؛ عجیب‌تر از همه اینکه آنها با سردادن شعار «وزیر استقلالی نمی‌خوایم نمی‌خوایم!» به استقلالی‌بودن وزیر ورزش انتقاد داشتند و خواستند سازوکار استیضاح او توسط مجلسی‌ها رقم بخورد.

البته آنها شعارهایی هم علیه رسول‌پناه، سرپرست مدیرعاملی پرسپولیس که توسط وزیر ورزش به کار گماشته شده هم سر دادند و اعتقاد داشتند کسی باید مدیرعامل باشگاه باشد که از فوتبال سر در بیاورد نه دندان‌پزشکی! با حضور نیروی انتظامی در محل اما تجمع پرسپولیسی‌ها مقابل مجلس به پایان رسید.

پایان حضورشان مقابل مجلس اما به معنی فروکش‌کردن اعتراض‌ها نبود چون ساعتی بعد، آن‌عده از هواداران این‌بار مقابل ساختمان باشگاه پرسپولیس تجمع کردند و با سردادن شعار علیه مسئولان این باشگاه، از آنها خواستند برای توضیح اتفاقات رخ‌داده خودشان را نشان دهند. معاون اقتصادی باشگاه که سعی کرد برای معترضان حرف بزند با استقبال خوبی مواجه نشد و با الفاظی رکیک از سوی عده‌ای از هواداران روبه‌رو شد. آنها با شعار «وعده‌پناه» به رسول‌پناه، سرپرست مدیرعاملی کنایه می‌زدند و اعتقاد داشتند که مأموریتش در عمل به وعده‌ها ناقص صورت گرفته است.

سرانجام اما رسول‌پناه خودش را به میان معترضان رساند و با ایستادن روی یک صندلی تلاش کرد آنها را به آرامش دعوت کند. رسول‌پناه در زمانی اندک سعی کرد درباره اتفاقات رخ‌داده توضیح دهد. او ابتدا درباره شرایط بشار رسن حرف زد و گفت که این بازیکن عراقی با باشگاه قرارداد دارد و نمی‌تواند جدا شود. او حتی شکایت باشگاه پرسپولیس از تیم قطری که با رسن مذاکره کرده را پیش کشید و از بندهای قانونی گفت که مانع از خروج این ستاره عراقی می‌شود. رسول‌پناه گفت ما باید به حساب رسن ۱۲۰ هزار دلار واریز می‌کردیم که این کار را کرده‌ایم و سند و مدرکش موجود است.

داستان اصلی اما همچنان موضوع برانکو است؛ هواداران اعتقاد داشتند رسول‌پناه چندین ماه است وعده می‌دهد پول برانکو آماده است ولی هرگز نشانی از محقق‌شدن این وعده وجود ندارد. سرپرست مدیرعاملی باشگاه اما در اقدامی بی‌سابقه از هواداران معترض خواست از بینشان نماینده انتخاب کنند تا به همراه آنها به ساختمان باشگاه بروند و رسید پول‌های برانکو که تهیه شده را از نزدیک ببینند؛ او گفت یک‌میلیون دلار از رقم برانکو تهیه شده و فقط ۱۰۰ هزار دلار دیگر نیاز است تا این موضوع خاتمه پیدا کند. نکته مهم اینکه ۱۵ نفر به نمایندگی از هواداران معترض به همراه سرپرست مدیرعاملی وارد ساختمان باشگاه شدند تا این‌بار وعده‌های جدید رسول‌پناه را راستی‌آزمایی کنند! بعد از این اتفاق، هواداران که به نظر می‌رسید همچنان از شرایط باشگاه ناراضی هستند، شعارهای پراکنده‌ای سر دادند که مجددا با دخالت نیروی انتظامی آنها از محل پراکنده شدند.

شاید از این قبیل اتفاقات فقط در فوتبال ایران رخ دهد که تیم تازه صعودکرده به فینال لیگ قهرمانان آسیا آن‌قدر بحران داشته باشد که کسی نداند از کجا شروع کند! این تیم به‌جای ازسرگیری پرقدرت تمریناتش اسیر اعتصاب شده و با بی‌برنامگی محض مدیریت وارد حاشیه‌ای شده که پایان چندان خوشی نمی‌شود برایش تصور کرد؛ حاشیه‌ای که البته هواداران پرسپولیس اعتقاد دارند بخش اعظم آن را وزیر ورزش با انتخاب‌های بحث‌برانگیزش برای مدیریت باشگاه رقم زده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ایران عزیز

      از کی وزیر استقلالی شده!!!

      پاسخ ها

      • انتظار منتظر

        بوده....ببین چطوری پول برا تیم شما آماده میکنند

      • پرسپولیس

        از همون موقعه که طلب ۳۱۵ هزار دلاری شیخ دیلتق رو دادین ولی ما نمیتونیم بازیکنمانو نگه داریم

      • بابک

        از وقتی که استقلالیها به مجلس رفتند تا
        بیشتر رو وزیر ورزش نظارت داشته باشند.
        وزارتخونه با مشگل سازی برای پرسپولیس
        میخواد ثابت کنه که قرمز و آبی فرقی ندارند

    • بدون نام

      هر کوفتی که هست به نفع لنگ بود

      پاسخ ها

      • پرسپولیسی

        تا اینجا که میبینم به نفع کیسه هستش

      • حسن ازرشت

        استقلال وپرسپولیس اصلا به همچین وزیری. نیازندارند،ایشان هرکاری که لازم بودجهت تضعیف استقلال انجام دادند،،الان هدفش اینه که طرف داران دوتیموبیاندازه بجان هم ،،،چرانمایندگان مجلس این وزیرواستعضانمی کنندجای تعجبه!!!

    • با نام

      چرا نظرات منو نمی گذاری باید خواهش کنیم

    • بدون نام

      نخواستیم استقلالی شه جلوی تیمو نگیره

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج