۱۰۴۷۵۷۱
۹ نظر
۵۰۰۵
۹ نظر
۵۰۰۵
پ

بیانی: همه تشنه قهرمانی استقلال هستند

پیشکسوت استقلال گفت: استقلال در سال‌های اخیر موفق به قهرمانی نشده و همه تشنه این هستند تا آبی‌پوشان به این مهم برسند.

خبرگزاری ایرنا: پیشکسوت استقلال گفت: استقلال در سال‌های اخیر موفق به قهرمانی نشده و همه تشنه این هستند تا آبی‌پوشان به این مهم برسند.

«شاهرخ بیانی» درباره شرایط استقلال حرف زد، او اگرچه نگران شرایط آبی‌پوشان تهرانی است اما امیدواری زیادی دارد این تیم در لیگ بیستم ناکامی‌های گذشته را جبران و به مقام قهرمانی برسد.

استقلال را در لیگ بیستم چطور می‌بینید؟

به طور حتم کار استقلال در لیگ پیش رو کارش آسان نیست اما امیدوارم استقلال روزهای درخشانی در پیش ر داشته باشد.

پیش بینی تو چیست، استقلال قهرمان خواهد شد؟

وقتی تیمی می‌خواهد عنوان قهرمانی در لیگ‌ برتر را به دست آورد باید ابزار و امکانات کامل و کافی را در اختیار داشته باشد. به جز این‌ها باید پشتیبانی و حمایت لازم از تیم صورت بگیرد. استقلال در سال‌های اخیر موفق به قهرمانی نشده و همه تشنه این هستند تا آبی‌پوشان به این مهم برسند.

استقلال در آخرین لحظات سرمربی خودش را انتخاب کرد.

خب استقلال با اتفاقات و حاشیه‌هایی روبرو بود و این موضوع باعث شد تا انتخاب مربی‌اش به تاخیر بیفتد و زمان زیادی از دست رفت. حالا باید منتظر ماند و دید استقلال برای شروع لیگ برتر چقدر به آمادگی می‌رسد.

محمود فکری می‌تواند استقلال را به روزهای خوب برساند؟

یکی از شاخصه‌های مثبتی که محمود فکری برای هدایت استقلال دارد این است که سال‌ها در استقلال بازی کرده و بازوبند کاپیتانی این تیم را بر دستان خود بسته و به خوبی از شرایط استقلال آگاه است. به جز او افراد دیگری در کادر فنی‌اش هستند که همه استقلالی بوده‌اند و این می‌تواند مایه امیدواری باشد.

او به خوبی می داند انتظارات زیادی از وی وجود دارد؟

نه تنها محمود فکری بلکه هر فرد دیگری نیز می‌آمد با چنین شرایطی روبرو می‌شد. استقلال در فصلی که گذشت مدعی تصاحب جام بود اما برخی از اتفاقات در راه موفقیت این تیم مانع ایجاد کرد و اجازه نداد تا به آنچه می‌خواست و لیاقتش را داشت برسد. حالا همه چشم انتظار موفقیت استقلال هستند.

این احتمال وجود دارد هواداران استقلال طاقت کمی نسبت به حضور مربیگری محمود فکری در استقلال داشته باشند؟

هواداران استقلال باید در این روزها بدانند در حال حاضر سرمربی تیم آنها فکری است و باید از او حمایت کنند تا در استقلال موفق باشد. متاسفانه استقلال در سال‌های اخیر با حاشیه و اتفاقاتی این‌چنین به موفقیت نرسید و باید این مسائل به پایان برسد.

بازیکنان استقلال را چطور می‌بینید.

استقلال بازیکنان بسیار خوبی در ترکیب خود دارد که همگی در پست‌هایشان از بهترین‌های ایران محسوب می‌شوند. اگر یکی دو نفر دیگر به این تیم اضافه شوند همه چیز ایده‌ال‌ می‌شود.

اکثر بازیکنان فصل گذشته استقلال حفظ شدند؟

این یکی از اتفاقات خوب امسال این بود که با این همه حاشیه‌ و مشکل مدیریتی بازیکنان فصل گذشته استقلال حفظ شدند. همواره در سال‌های اخیر شاهد این بوده‌ایم که بازیکنان زیادی از تیم می‌رفتند و اسکلت تیم به هم می‌ریخت اما حالا شاکله تیم حفظ شده است. البته امیدوارم علی کریمی با تلاش مدیران استقلال ماندنی شود چرا که او مهره تاثیرگذاری است و در سال گذشته نمایش‌های خوبی داشته است.

بحث فروش مهدی قائدی مطرح است؟

نباید این اتفاق رخ دهد قائدی یکی از بهترین بازیکنان استقلال است که می‌تواند به این تیم در لیگ بیستم کمک کند. او باید در استقلال بماند تا همچون گذشته بهترین‌ نمایش‌ها را در خط حمله استقلال به نمایش بگذارد.

انتقادات زیادی از مدیریت گذشته استقلال می‌شود؟

به هر حال مدیریت استقلال از این تیم رفته و نباید زیاد درباره گذشته حرف زد اما اشتباهات زیادی انجام داد. مذاکره با استراماچونی با اینکه مشخص بود او هرگز نمی‌تواند به ایران بیاید از اشتباهات بزرگ مدیران استقلال بود. این اتفاق باعث شد تا با احساسات هواداران بازی شود. سعادتمند پیش از بازی با تراکتور نیز با فرهاد مجیدی اختلاف خورد و حاشیه‌هایی شکل گرفت باعث شد تا قهرمانی از دست برود.

نظرتان درباره قرعه‌کشی لیگ برتر چیست؟

به هر حال قرعه‌کش انجام شد و استقلال با قرعه مناسبی روبرو شد. انجام بازی‌های سبک‌تر در هفته‌های ابتدایی لیگ و پیروزی در آن باعث خواهد شد تا آنها با انگیزه بیشتری مسابقات آینده را پیگیری کنند. البته این بدان معنا نیست که استقلال بازی‌های راحت‌تری پیش رو دارد. تیمی که می‌خواهد به عنوان قهرمانی برسد باید تمام بازی‌هایش را با موفقیت پشت سر بگذارد.

دربی هفته هشتم برگزار خواهد شد؟

در این تاریخ دو تیم به هماهنگی کامل رسیده‌اند و با آمادگی رودروی یکدیگر قرار خواهند گرفت. می‌توان امیدوار بود یک دربی تماشایی را از دو تیم شاهد باشیم. من دیدم که پس از قرعه‌کشی لیگ برتر خیلی‌ها در این باره به صحبت پرداختند و احساس می‌کنم خیلی زود است بخواهیم‌ از شهرآوردی حرف بزنیم که هفته هشتم برگزار می‌شود.

استقلال با سرپرست اداره می‌شود؟

باید هرچه زودتر تکلیف استقلال مشخص و مدیرعامل این تیم مشخص شود. استقلال در سال‌های اخیر با ثبات مدیریت روبرو بود و شاهد این بودیم که تغییرات زیادی در این حوزه رخ داد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مجید

      تشنه تلف نشین صلوات

    • قرمزته

      بعلاوه پولی که پزسپولیس بابت قهرمانی اسیا بدست میاره هم میتوانید روش حساب کنید واگر هم بشخص ویا اشخاصی بدهکار هستید نمایندکان میتوانند به کمک بابا مسعودتان لایحه وقانون بگذارن وپول پزسپولیس راچنانچه قبلا انجام دادن هاپولی هاپولیشن کنند ولی جام پنجم هم مال ماست

    • reza

      زاااارت

    • بدون نام

      والبته نایب قهرمانی!!!!!!

    • سهراب

      بیانی ججان این تشنگی برای قهرمانی حالا حالا ها ادامه داره. پرسپوليس باین سادگی دست از قهرمانی بر نمیداره. تو که خودت برای یه تیکه زمین یه فصل بیرون نشستی تا با پیرهن قرمز بازی کنی. یادته وقتی به استقلال گل زدی چطوری مشت گره کردی؟ حالا استقلالی شدی و تشنه قهرمانی؟؟؟؟

    • العین

      خخخخخخ گذشت اون زمان کیسه با ال سی دی قهرمان میشد

    • بدون نام

      آرزوبرای جوانان عیب نیست

    • محمد

      تشنه ام می مانید

    • بدون نام

      مراقب باشید از تشنگی تمیرید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج