جاباما
۱۰۴۸۴۱۳
۵۰۱۱
۵۰۱۱
پ

رضا بهرام در کیش کنسرت می‌دهد

رضا بهرام خواننده موسیقی پاپ کشورمان که طی هفته‌های گذشته به کرونا مبتلا شده بعد از بهبودی کامل تصمیم دارد روز اول آبان ماه کنسرتی را در کیش برگزار کند.

خبرگزاری مهر: رضا بهرام خواننده موسیقی پاپ کشورمان که طی هفته‌های گذشته به کرونا مبتلا شده بعد از بهبودی کامل تصمیم دارد روز اول آبان ماه کنسرتی را در کیش برگزار کند.
رضا بهرام در کیش کنسرت می‌دهد
تازه‌ترین کنسرت رضا بهرام خواننده موسیقی پاپ پس از مدت‌ها از عدم برگزاری کنسرت‌های موسیقی در روزهای کرونایی روز پنجشنبه اول آبان ماه در فضای باز آبنمای موزیکال جزیره کیش میزبان مخاطبان خواهد بود.
این کنسرت طی یک نوبت و در ساعت ۲۳:۵۹ با قیمت بلیت‌های ۱۲۰، ۱۴۰، ۱۸۰ ،۲۲۰، ۲۳۰ و ۲۵۰ هزار تومان پیش روی علاقه مندان قرار می‌گیرد.
رضا بهرام در تیرماه امسال بود که به بیماری کووید ۱۹ مبتلا شده بود اما خوشبختانه وی طی هفته‌های گذشته به طور کامل سلامتی خود را به دست آورده است.
برگزاری کنسرت رضا بهرام در شرایطی است که از روز گذشته بلیت فروشی کنسرت مجموعه «هوروش بند» که این گروه نیز مانند رضا بهرام فعالیت‌های خود را تحت نظر محمدحسین توتونچیان انجام می‌دهند، آغاز شده بود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج