۱۰۴۸۴۳۱
۱۰ نظر
۵۰۰۸
۱۰ نظر
۵۰۰۸
پ

پشت پرده دعوا‌های فرهاد با مدیران استقلال

هنوز برای هواداران استقلال سؤال است که چرا فرهاد مجیدی بعد از پیروزی‌های متوالی تیمش مقابل سپاهان و پرسپولیس ناگهان قبل از فینال جام حذفی استعفا داد و همه را شوکه کرد.

خبرورزشی: هنوز برای هواداران استقلال سؤال است که چرا فرهاد مجیدی بعد از پیروزی‌های متوالی تیمش مقابل سپاهان و پرسپولیس ناگهان قبل از فینال جام حذفی استعفا داد و همه را شوکه کرد.

اختلافات فرهاد با مدیران استقلال از ماه‌ها قبل شروع شده بود. او از اول با انتخاب احمد سعادتمند موافق نبود و البته یکی، دو عضو هیئت مدیره هم اختلافات زیادی با مجیدی داشتند و به قول معروف نتوانستند رگ خواب فرهاد را که خوب هم نتیجه گرفته بود به دست آورند.

جرقه اختلاف مجیدی با عبدیان یکی از اعضای هیئت مدیره استقلال قبل از بازی آبی‌پوشان با پارس ‌جنوبی جم زده شد؛ جایی که ۳ روز قبل از بازی عبدیان یک پست گذاشت و حرف از بازگشت استراماچونی زد و... قبل از بازی خلیل‌زاده، رئیس هیئت مدیره استقلال به تلفن همراه مجیدی زنگ زد و گفت صدایت روی اسپیکر است و همه اعضای هیئت مدیره می‌شنوند.

اینجا بود که ناگهان فرهاد که خیلی دلخور بود ماجرای پُست گذاشتن عبدیان را به رخش کشید و با صدای بلند گفت: «به گنده‌تر از تو هم باج نمی‌دهم و...» در این لحظه خلیل‌زاده سعی کرد مجیدی را آرام کند و به او گفت تو الان باید بری سَرِ بازی و باید تمرکز داشته باشی اما فرهاد که آرام نشده بود بازهم تأکید کرد که عضویت در هیئت مدیره استقلال ظرفیت می‌خواهد و... بعد از مدتی به مجیدی گفتند که عبدیان می‌خواهد سر تمرین بیاید که مجیدی اجازه نداد و طوری واکنش نشان داد که کلاً سر و کله عبدیان در چند کیلومتری تمرینات هم آفتابی نشد.

ماجرا وقتی عجیب‌تر شد که به مجیدی گفتند عبدیان پولدار است و می‌خواهد ۱۵۰ میلیون به بازیکنان استقلال پاداش بدهد حتی سیدحسین حسینی که گویا با عبدیان خوب بود ۱۵۰ میلیون را از عبدیان گرفت و پیش مجیدی برد اما در یک اتفاق جالب مجیدی پول عبدیان را پس داد و ۱۵۰ میلیون هم روی آن پول گذاشت و آن را تبدیل به دلار کرد و به وریا غفوری گفت حدود ۱۰ هزار دلار را بین بازیکنان تقسیم کند.

این در واقع پاداش ۲ پیروزی متوالی مقابل سپاهان و برتری مقابل پرسپولیس در جام حذفی بود که مجیدی از جیب خودش داد تا پول عبدیان را به بازیکنان نداده باشد. وقتی یکی از نزدیکان فرهاد از او خواست با هیئت مدیره تعامل بیشتری داشته باشد و حداقل کاری به کارشان نداشته باشد مجیدی گفت: «من اگر یک چایی با اینها بخورم همه حمایتم می‌کنند اما این کار را نمی‌کنم چون نمی‌خواهم به بعضی از این آقایان باج بدهم.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      این آقایان عبدیان وسعادتمند ماموریت داشتن استقلال را برهم بریزند که تا حدودی هم موفق شدن .

      پاسخ ها

      • بدون نام

        سعادتمند بله,,,,, ولی عبدیان کسی است که ازجیبش برای استقلال خرج میکنه دلسوزه استقلال هستش

      • خداداد

        استقلال پراز حاشیه بود وهست چون همه مسئولینش وبسیاری ازپیشکسوتاش آخر حاشیه اند انگار ذاتشون را خدا ساخته برای حاشیه بوجود بیارن

      • تایسیز

        تیم شفر نتیجه گرفت، خود فرناز میدونست واسه فصل بعد با افت شدید بدنی و ... روبرو میشه بخاطر همین بطور ناگهانی کناره گیری کرد

    • بدون نام

      مجیدی مرد مرد

    • فوتبال پاک

      شیر فرهادی دیگه .

    • Red wolf

      کجای دنیا مربی مدیر عامل و هیئت مدیره رو انتخاب میکنه بغیر باشگاه استقلال که نشون از بی ثباتیشون میده بعد میگن وریز پرسپولیسیه

    • تاج بیچاره

      خوب ادم نفهم بخاطرهواداران این غرورلعنتیت راکنارمیگذاشتی.فقط بفکرخودت هستی هم الان هم زمانی که بازیکن بودی..توفقط باعربهاخوب هستی...

    • آبی

      مجیدی چون باج نمیده دارن پیش هوادار خرابش میکنن، برای ما هواداران مجیدی همیشه یک اسطوره است

    • احد نارویی

      به مجیدی همه ظلم کردند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج