جاباما
۱۰۴۸۵۷۹
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

مورینیو: بازیکنانم به اندازه کافی قدرتمند نیستند

ژوزه مورینیو دلیل توقف تیمش در بازی خانگی مقابل وستهام با وجود برتری سه گله تا اواخر مسابقه را توضیح داد.

خبرگزاری تسنیم: در یکی از عجیب‌ترین بازی‌های هفته پنجم لیگ برتر فوتبال انگلیس در فصل ۲۱-۲۰۲۰ تیم فوتبال تاتنهام در دیداری خانگی مقابل همشهری خود وستهام بازی ۳ بر صفر برده را با تساوی ۳-۳ عوض کرد. تاتنهامی که تا دقیقه ۱۶ بازی سه بار دروازه میهمانش را باز کرده بود، در ۱۲ دقیقه پایانی مسابقه سه گل خورد و به جای سه امتیاز به یک امتیاز بسنده کرد.

ژوزه مورینیو سرمربی تاتنهام پس از این بازی ضعف روانی شاگردانش را دلیل از دست رفتن پیروزی دانست و آنها را به خاطر داشتن چنین نقطه ضعفی سزاوار این مجازات دانست.

مورینیو به شبکه اسکای اسپورتس گفت: فوتبال ... . خُب البته قطعاً من باید عملکرد تیمم در نیمه دوم را آنالیز کنم تا ببینم که ایراد کارش در کجا بود، اما در جواب سؤال شما خبرنگاران که می‌خواهید بدانید چه اتفاقی برای تیم ما رخ داد، ترجیح می‌دهم بگویم اتفاقی نیفتاد جز فوتبال و اینکه خودباوری بازیکنان وستهام را برای جبران گل‌های خورده تحسین کنم. کار آسانی نیست که در خانه حریف ۳ بر صفر عقب باشید، حریف هم بر شما مسلط باشد و فشار بیاورد و با این حال باورتان برای جبران گل‌‌های خورده را حفظ کنید. می‌دانستم که این وستهام با وستهام سال گذشته فرق دارد، اما به نظرم از دست دادن پیروزی ۳ بر صفر مجازات بزرگی برای تیم ما بود که البته حقش بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج