جاباما
۱۰۴۸۵۸۰
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

کین با سبقت از رونی و آنری رکورددار شد

کاپیتان تیم فوتبال تاتنهام با درخشش در شب تساوی خانگی تیمش مقابل وستهام یک رکورد فردی در کارنامه دوران بازیگری خود به ثبت رساند.

خبرگزاری تسنیم: هری کین اگرچه با دو گلی که در بازی خانگی تاتنهام مقابل وستهام به ثمر رساند مسبب پیروزی تیمش نشد، اما گل‌هایی که در این بازی زد برای او یک رکورد فردی باارزش به همراه داشت.

کاپیتان تیم ملی انگلیس در این بازی که با تساوی ۳-۳ خاتمه یافت، دو بار در دقایق ۸ و ۱۶ گلزنی کرد و این در حالی بود که او در همان دقیقه اول بازی نیز پاس گل نخست تیمش را به سون هئونگ مین داد.

با این گل‌ها و پاس گلی که داد، کین ۲۷ ساله به اولین بازیکن در لیگ برتر انگلیس تبدیل شد که مجموع گل‌ها و پاس‌‌ گل‌هایش در پنج هفته ابتدایی فصل دو رقمی می‌شود. کین در پنج بازی نخست این فصل تیمش در لیگ برتر انگلیس پنج گل زده و هفت پاس گل داده است. رکورد‌داران قبلی در این بخش وین رونی (مهاجم سابق منچستریونایتد در فصل ۱۲-۲۰۱۱) و تیری آنری (مهاجم سابق آرسنال در فصل ۰۵-۲۰۰۴) بودند.

علاوه بر این، گل‌ها و پاس گل کین سبب شدند که تاتنهام سریع‌ترین رکورد خود در ۱۴ سال گذشته برای ثبت سه گل در ابتدای یک مسابقه را به ثبت برساند. آخرین باری که تاتنهام زودتر از دقیقه ۱۶ با سه گل از حریف خود پیش افتاده بود، به ماه آگوست سال ۲۰۰۷ برمی‌گردد که در عرض ۱۴ دقیقه سه بار دروازه تیم دربی کانتی را باز کرد. با تمام این‌ها شاگردان ژوزه مورینیو با سه گلی که در ۱۲ دقیقه پایانی بازی خوردند، پیروزی را با تساوی عوض کردند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج