۱۰۴۸۶۱۷
۱ نظر
۵۰۰۳
۱ نظر
۵۰۰۳
پ

صمد نیکخواه‌بهرامی هم کرونا گرفت

صمد نیکخواه بهرامی هم گرفت. کاپیتان تیم‌ملی بسکتبال ایران حالا در رده چهره‌های معروفی قرار گرفته که کرونا گرفته‌اند.

روزنامه جام جم: صمد نیکخواه بهرامی هم گرفت. کاپیتان تیم‌ملی بسکتبال ایران حالا در رده چهره‌های معروفی قرار گرفته که کرونا گرفته‌اند.ابتدا همه گمان می‌کردند خبری که در فضای مجازی پیچیده شایعه است اما وقتی فدراسیون بسکتبال و دبیر این فدراسیون خبر را تایید کردند مشخص شد ابتلای کاپیتان به کرونا جدی بوده است.شبنم کلاهی، دبیر فدراسیون بسکتبال دراین باره می‌گوید:«بله، جواب آزمایش آقای نیکخواه مثبت بوده است اما جای نگرانی ندارد. در تماسی که با ایشان داشتم در شرایط خوبی هستند و به زودی بهبود می‌یابند.»

او در پاسخ به این سوال که آزمایش PCR او را فدراسیون ‌گرفته است یا خیر؟ گفت:«همانطور که قبلا هم اشاره کردم بازیکنان و باشگاه‌های ما در حال خود مراقبتی هستند و اقدامات لازم را خودشان انجام می‌دهند.»

یکی از موضوعاتی که طی روزهای گذشته در مورد لیگ بسکتبال منتشر شد، موظف بودن تیم‌ها تنها برای انجام سه مرتبه آزمایش کرونا بود که انتقاداتی را به همراه داشت، چرا که طبق گفته بعضی از کارشناسان این تعداد آزمایش برای یک لیگ حرفه‌ای بسیار کم است.

دبیر فدراسیون بسکتبال در این مورد نیز توضیح می‌دهد:« در ارتباط با این موضوع ما بر اساس یکسری مطالعاتی که با توجه به قوانین و پروتکل‌های فیبا انجام دادیم، سعی کردیم با همان روش عمل کنیم. نمی‌خواهم مقایسه کنم اما واقعا هم در فوتبال و هم والیبال عملا همه تیم‌ها همه آزمایش‌‌ها را انجام نمی‌دادند. در حال حاضر با برنامه از پیش تعیین شده بحث اصلی ما خود‌مراقبتی تیم‌ها و بازیکنان است که الان هم به خوبی اتفاق می‌افتد.»

او در پایان گفت:« باشگاه‌های ما برای حضور در تمرینات پیش فصل هم به صورت خودکار در حال انجام این آزمایش‌ها هستند. واقعیت این است که ما هر چقدر هم سختگیری کنیم واقعا مهم خود‌مراقبتی است. ما برای ناظران بهداشتی باشگاه‌ها کلاس آموزشی گذاشتیم و امیدوار هستیم با توجه مسوولان تیم‌ها بتوانیم کمتر دچار این مشکل شویم. خوشبختانه چون مجوز برگزاری لیگ را گرفتیم مسابقات را شروع می‌کنیم و امیدوار هستیم با کم‌ترین میزان ابتلا کار را ادامه دهیم.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • واقعیت!

      مبارک باشه! انشاله بپای هم پیرشن!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج