۱۰۴۸۶۳۴
۳ نظر
۵۰۰۲
۳ نظر
۵۰۰۲
پ

شرط استراماچونی برای بازگشت چقدر بود؟

استراماچونی قبل از برگزاری ادامه رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا حاضر بود با قرارداد ۲ میلیون یورویی (برای ۲ سال) به ایران بیاید، اما به شرطی که ابتدا ۵۰۰ هزار یورو از طلب قبلی‌اش به علاوه جریمه دیرکرد را بگیرد و بعد پای میز مذاکره بنشیند.

خبرورزشی: استراماچونی قبل از برگزاری ادامه رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا حاضر بود با قرارداد ۲ میلیون یورویی (برای ۲ سال) به ایران بیاید اما به شرطی که ابتدا ۵۰۰ هزار یورو از طلب قبلی‌اش به علاوه جریمه دیرکرد را بگیرد و بعد پای میز مذاکره بنشیند.

آندره‌آ استراماچونی قبل از برگزاری ادامه رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا حاضر بود با قرارداد ۲ میلیون یورویی (برای ۲ سال) به ایران بیاید اما به شرطی که ابتدا ۵۰۰ هزار یورو از طلب قبلی‌اش به علاوه جریمه دیرکرد را بگیرد و بعد پای میز مذاکره بنشیند. البته بدبین‌ها می‌گفتند شاید استراماچونی پول را بگیرد و دیگر نیاید اما به هر حال بودند کسانی که می‌گفتند استرا حاضر است با ۲ میلیون یورو بیاید و پاستورلا هم راضی بود که با این مبلغ دوباره او را راهی تهران کند اما باز هم مخالفت‌هایی انجام شد ضمن اینکه به نظر نمی‌رسید همسر مربی ایتالیایی هم کاملاً راضی شده باشد.

نکته اینجاست که ۲ میلیون یورو برای مربی‌ای مثل استراماچونی که به هر حال در سری A ایتالیا تیم ندارد پول خیلی خوبی بود. فراموش نکنیم که قرارداد آندره‌آ پیرلو با یوونتوس به عنوان پرافتخارترین تیم تاریخ ایتالیا فقط ۱/۸ میلیون یورو است اما استراماچونی می‌توانست ۲۰۰ هزار یورو هم بیشتر بگیرد آن هم در کشوری مثل ایران که به هر حال فوتبال ایتالیا را ندارد و با سخت‌ترین مشکلات اقتصادی هم دست و پنجه نرم می‌کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ای بابا

      جون جد بابای باباتون دست از سر کچل این بردارید. چقد تکراری. خسته نشدید. اه ه ه ه.. آنچه خود داشت ز بیگانه تمنا می‌کرد

      پاسخ ها

      • حسن ازرشت

        آقایان ،واقعاخجالت بکشید،چقدنام این استراماچونی رامی برید،؟؟شماکه میدانیداجازه نمیدهنداین مربی به ایران بیاید،،مادیگه فراموشش کردیم،تمنامیکنم شماهم دیگه ازایشان نامی نبرید ،،چون برای تیم استقلال تنش ایجادمیشه،،ممنون ازشما

    • سعید

      چقدر شما سریش شدین..
      بس کنید دیگه‌

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج