جاباما
۱۰۴۸۶۵۱
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

چرا سعید عبدولی به اردوی تیم ملی دعوت نشد؟

یکی از غایبان اردوی اول تیم ملی کشتی فرنگی برای حضور در جهانی صربستان، سعید عبدولی است که پیش از این گفته بود به خاطر کرونا در اردو شرکت نخواهد کرد.

خبرگزاری تسنیم: یکی از غایبان اردوی اول تیم ملی کشتی فرنگی برای حضور در جهانی صربستان، سعید عبدولی است که پیش از این گفته بود به خاطر کرونا در اردو شرکت نخواهد کرد.

شاگردان محمد بنا بعد از نزدیک به ۸ ماه تعطیلی اردوی تیم ملی، از روز شنبه در تهران حاضر شده و تست کرونا دادند تا بعد از اعلام نتیجه منفی تست‌ها، از روز یکشنبه اولین اردوی‌شان برای شرکت در جهانی ۲۰۲۰ صربستان در محل خانه کشتی ابراهیم هادی آغاز شود.

در شرایطی که تقریبا تمامی مدعیان اوزان دهگانه که پیش از شیوع کرونا برای رسیدن به دوبنده تیم ملی با هم رقابت داشتند، به این اردو دعوت شده‌اند، خبری از سعید عبدولی در بین دعوت شدگان نیست.

این در حالی است که در مورد این کشتی گیر دو موضوع مد نظر است. یکی اینکه پیش از این سعید عبدولی گفته بود به خاطر شیوع کرونا، اگر اردوی تیم ملی نیز برگزار شود، برای حفظ سلامت خود و خانواده‌اش در محل اردو حاضر نخواهد شد و دیگر، مصاحبه انتقادی او علیه رئیس فدراسیون کشتی که در یکی از برنامه‌های تلویزیونی مطرح شد.

در این خصوص موضوع دوم، تاثیری در عدم دعوت عبدولی به اردو نداشته و فدراسیون کشتی منعی برای دعوت از این کشتی‌گیر در نظر نگرفته است، اما اینکه قهرمان کشتی فرنگی جهان در سال ۲۰۱۱ پیش از این اعلام کرده بود در اردو شرکت نمی‌کند در عدم دعوتش نقش داشته است.

حبیب الله اخلاقی مربی تیم ملی کشتی فرنگی در این باره به تسنیم گفت: سعید قبلا گفته بود در این وضعیت کرونا به اردو نمی‌آید، البته او با محمد بنا در ارتباط است و شاید در اردوهای بعدی قرار باشد که به نفرات اضافه شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج