۱۰۴۸۷۲۱
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

کدخدا: لیگ والیبال زنان جذاب‌تر می‌شود

بازیکن تیم والیبال زنان پیکان می‌گوید جذب ملی‌پوشان بین تیم‌های مختلف جذابیت لیگ را افزایش می‌دهد و مسابقات یک طرفه نخواهد بود.

خبرگزاری ایسنا: بازیکن تیم والیبال زنان پیکان می‌گوید جذب ملی‌پوشان بین تیم‌های مختلف جذابیت لیگ را افزایش می‌دهد و مسابقات یک طرفه نخواهد بود.

لیگ برتر والیبال زنان از اول آبان ماه آغاز می‌شود و هشت تیم حاضر در این مسابقات به صورت رفت و برگشت به رقابت با یکدیگر می ‌پردازند.

مهسا کدخدا بازیکن تیم پیکان در مورد وضعیت آمادگی این تیم قبل از شروع مسابقات به ایسنا گفت: تمریناتمان را از حدود یک ماه پیش شروع کرده‌ایم. با توجه به اینکه از تعطیلی لیگ تاکنون زمان زیادی گذشته و در این مدت اردوی تیم ملی هم وجود نداشت، بازیکنان با بازگشت به تمرینات روند رو به پیشرفتی دارند و به آمادگی نسبی برای مسابقات رسیده‌اند.

او در ادامه افزود: بازیکنان حرفه‌ای هستند و در زمان تعطیلی مسابقات با اینکه تمرینات تیمی وجود نداشت، بدنسازی خود را انجام دادند، در نتیجه وقتی اردو شروع شد آمادگی بدنی نسبی داشتند و تا حدودی از نظر هماهنگی افت کرده بودند اما به تدریج و در روند تمرینات آمادگی و هماهنگی آنها بیشتر شده است.

لیگ جذاب‌تر می‌شود

کدخدا هدف پیکان در فصل پیش‌روی والیبال زنان را قهرمانی دانست و گفت: باشگاه سال قبل به دنبال تیمداری بود و بازیکنان میانگین سنی کمی داشتند اما هدف امسال قرار گرفتن بین مدعیان قهرمانی است، در نتیجه چند بازیکن با تجربه و خوب جذب کرده و تیم نسبت به سال قبل بهتر شده است.

او جذب بازیکنان ملی‌پوش بین تیم‌های مختلف را دلیلی برای افزایش جذابیت لیگ دانست و بیان کرد: به نظرم امسال شاهد لیگ جذابی باشیم چون با تصمیم فداسیون هر تیم اجازه جذب تعداد محدودی بازیکن ملی داشت، بنابراین بازیکنان بین تیم‌های مختلف پخش شدند و همین لیگ را هیجان‌انگیزتر می‌کند. فکر می‌کنم مسابقات مثل سال‌های قبل یک‌طرفه نباشد و تیم قهرمان تا آخرین لحظات مشخص نشود.

بازیکنان نگران ابتلا به بیماری هستند

بازیکن تیم پیکان به تاثیر نگرانی از ابتلا به کرونا بر عملکرد بازیکنان و روند مسابقات اشاره و بیان کرد: استرس ابتلا به بیماری وجود دارد چون بازیکن ناخودآگاه درگیر این می شود که با شرایط حاکم بر جامعه، به کرونا مبتلا نشود و این در لیگ تاثیر می‌گذارد اما امیدوارم شرایط بدی پیش نیاید که مسابقات کنسل شود.

کد خدا در مورد نحوه برگزاری لیگ به صورت رفت و برگشت گفت: هر چه مسابقات محدودتر باشد بهتر است چون در روش رفت و برگشت تیم‌ها دائم در سفر و رفت و آمد هستند و احتمال خطر بیشتر از زمانی است که مسابقات به صورت متمرکز برگزار شود. با این حال فدراسیون اینگونه تصمیم گرفته و اگر شیوع بیماری بین تیم‌ها زیاد شود حتما تدابیر بهتری را در نظر می گیرد. قطعا فدراسیون به سلامتی بازیکنان اهمیت می‌دهد و مطمئنم بهترین تصمیم را در مورد لیگ می‌گیرد.

برنامه هفته اول لیگ به شرح زیر است:

پنجشنبه، ۱ آبان، ساعت ۱۴

سایپا _ شهرداری قزوین

ذوب آهن _ اکسون

خجسته اسلامشهر _ ستارگان فارس

پیکان _ سروقامتان بابل

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج