۱۰۴۸۷۸۵
۵۰۱۳
۵۰۱۳
پ

ربیعی: کلاس بگذارید تا مدرک بگیریم

فدراسیون فوتبال مدتی قبل اعلام کرد مربیانی که مدرک حرفه‌ای مربیگری ندارند، اجازه نخواهند داشت به عنوان سرمربی روی نیمکت تیم‌هایشان بنشینند و کارت برایشان صادر نخواهد شد.

ورزش سه: فدراسیون فوتبال مدتی قبل اعلام کرد مربیانی که مدرک حرفه‌ای مربیگری ندارند، اجازه نخواهند داشت به عنوان سرمربی روی نیمکت تیم‌هایشان بنشینند و کارت برایشان صادر نخواهد شد.

با وضع این قانون و اجرایی شدن آن ۸ سرمربی اجازه حضور روی نیمکت تیم‌های خود در لیگ بیستم را نخواهند داشت. این قانون عجیب درست در شرایطی تصویب و اعلام شده که در یک سال اخیر به خاطر شرایط ویژه کرونایی هیچ کلاس حرفه‌ای برای مربیان برگزار نشده؛ ضمن آنکه در ایران بیش از ۳ سال است کلاس حرفه‌ای برگزار نشده است.

محمد ربیعی، سرمربی مس رفسنجان که تیمش برای اولین بار در تاریخ خود توسط او راهی لیگ برتر شده، یکی از ۸ سرمربی لیگ برتر است که مدرک حرفه‌ای ندارد و با اجرایی شدن این قانون نمی‌تواند به عنوان سرمربی تیمش را در لیگ بیستم هدایت کند.

او درباره وضع این قانون عجیب می‌گوید: اگر اشتباه نکنم الان نزدیک به ۴ سال است هیچ کلاس پروفشنالی برگزار نشده که ما در آن شرکت کنیم. ضمن آنکه پارت‌های پایانی کلاس دوره‌های قبل هم تازه سال گذشته برگزار شد. ما برای دور جدید این کلاس‌ها مدت‌هاست ثبت نام کرده‌ایم و در اولین فرصت، هرکجا کلاس حرفه‌ای برگزار شود، حتما در آن شرکت خواهیم کرد اما وقتی کلاسی برگزار نشده که ما بتوانیم در آن حاضر شویم و مدرک حرفه‌ای بگیریم، وضع چنین قوانینی کمی عجیب است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج