جاباما
۱۰۴۸۸۱۹
۱ نظر
۵۰۰۸
۱ نظر
۵۰۰۸
پ

پروین به کریمی: حرمت پیشکسوت را حفظ کن

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: علی کریمی بازیکنی تکنیکی است که اهل حاشیه نیست.

خبرگزاری طرفداری: پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: علی کریمی بازیکنی تکنیکی است که اهل حاشیه نیست.

علی پروین درباره جلسه پرسپولیسی‌ها با نمایندگان مجلس اظهار داشت: جلسه خیلی خوبی بود. امیدوارم خروجی خوبی هم داشته باشد. در مورد سهام بورس، خصوصی‌سازی و مشکلات استقلال و پرسپولیس امیدوارم خروجی داشته باشد که نتیجه بگیریم.

وی افزود: هزینه‌های استقلال و پرسپولیس بالای ۲۰۰ تومان می‌رود، اینها را نمی‌توان تأمین کرد مگر این که بودجه و درآمدزایی باشد. حالا فکر کنیم امسال بگذرد، سال بعد چه؟ باز هم می‌گویم دستشان درد نکند.

پروین در پاسخ به این سؤال که فکر می‌کنید سرخابی‌ها خصوصی شوند عنوان کرد: من از اول به شما گفتم خیر، امکان ندارد. مثلاً یک قیمت می‌گذارند هزار میلیارد، اگر کسی بخواهد آن را بخرد، صبح او را می‌گیرند و می‌پرسند از کجا پول آورده است؟ چه کسی می‌تواند هزار میلیارد تومان پول بدهد.

پیشکسوت پرسپولیس در پاسخ به این سوال که آن شرکتی که شما هستید آیا می‌تواند سهام را بخرد، افزود: مگر ما می‌توانیم چنین کاری کنیم. کار ما نیست. این رقم بسیار زیاد است.

وی در پاسخ به سؤال دیگری مبنی بر این که انصاری و ربیع‌خواه از پرسپولیس جدا شده‌اند اما دلشان شکسته، چون زحمت زیادی کشیده‌اند، تصریح کرد: شرایط مربی است.

پروین در پاسخ به این سؤال که می‌گویند بحثی خارج از مسائل فنی باعث رفتن این دو بازیکن شده، گفت: من اینها را نمی‌دانم اما یک مربی می‌تواند بگوید فلان بازیکن به درد من می‌خورد یا نمی‌خورد.

پیشکسوت پرسپولیس در پاسخ به سوال دیگر مبنی بر این که وقتی درآمدی نباشد باید بازیکن را به گونه‌ای راضی کرد، یادآور شد: الان شما ببینید آیا پول برانکو را حل کرده‌اند؟ از کجا بیاورند؟ ۵۰ میلیارد تومان دیگر باشگاه پرسپولیس پول لازم دارد، دولت باید کمک کند. من قبلا هم در فرودگاه گفتم نتیجه‌ای که پرسپولیس در لیگ قهرمانان داشت هم سیاسی بود و هم پرسپولیس روی تیم‌های عربی را کم کرد. پس باید به این دو تیم کمک شود. حالا اگر دولت نمی‌خواهد ۱۰۰ میلیارد به دو تیم کمک کند.

وی در پاسخ به سؤال خبرنگاری که در مورد عملکرد شجاع خلیل‌زاده و رقمی که برای ماندن پیشنهاد داده پرسید گفت: باشگاه ان‌شاءالله شجاع را نگه می‌دارد. در مورد وضعیت مالی هم به توافق می‌رسند.

پروین همچنین در مورد این که در این یکی دو هفته اخیر شاهد بودیم علی کریمی صحبت‌هایی علیه افشین پیروانی داشته، تصریح کرد: من می‌دانم علی کریمی در این فازها نیست. حالا چه اتفاقی افتاد یک کلمه حرف زده نمی‌دانم. کریمی زمان ما بازیکنی بدون حاشیه بود، او بازیکن بزرگ و تکنیکی است، اما حرمت پیشکسوتان باید حفظ شود. اگر همه دست به دست هم دهیم می‌توانیم پرسپولیس را نگه داریم. می‌دانم میناوند هم اهل این حرف‌ها نیست. چه شده که این اتفاق افتاده ان‌شاءالله درست می‌شود.

سرمربی سابق پرسپولیس در ادامه صحبت‌هایش گفت: مردم توقع دارند چرا ما جلو نمی‌آییم، اما باید پول داشته باشیم. درغیر این صورت چه کاری می‌توانیم انجام دهیم. شما بگویید ما چه کاری انجام دهیم. پرسپولیس خانه خودمان است و ما همه را حمایت می‌کنیم، اما از کجا می‌توانیم ۲۵۰ میلیارد تومان بیاوریم و پول برانکو را بدهیم. ما از دور هوای تیم را داریم، طرفدار تیم هستیم، الان هم که هیأت مدیره و آقای رسول پناه هستند باز هم طرفدار تیم هستیم، اما باید پول باشد تا مشکلات دو تیم حل شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مهیار

      سلطان فقط حسین کلانی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج