۱۰۴۸۸۷۵
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

۵ نکته درباره کسی که با تاس ترکیب انتخاب کرد!

اونای امری بعد از پشت سر گذاشتن یک دوره کاملا ناموفق در آرسنال و برکناری از این تیم لندنی، در تابستان امسال به عنوان سرمربی جدید ویارئال انتخاب شد.

ورزش سه : اونای امری در حال حاضر سرمربیگری ویارئال در لالیگا را بر عهده دارد.

اونای امری بعد از پشت سر گذاشتن یک دوره کاملا ناموفق در آرسنال و برکناری از این تیم لندنی، در تابستان امسال به عنوان سرمربی جدید ویارئال انتخاب شد.

در اینجا به پنج چیزی که شاید درباره اونای امری ندانید اشاره می کنیم.

پدر زرگش اولین گل لالیگا را دریافت کرد

لالیگا در سال ۱۹۲۹ آغاز شد، در حالی که مسابقه افتتاحیه بین دو تیم اسپانیول و رئال یونیون برگزار شد. نکته جالب این که دروازه‌بان یونیون در آن بازی آنتونیو امری، پدربزرگ اونای امری بود؛ کسی که در جریان آن دیدار که با برتری ۳-۲ اسپانیول پایان یافت، اولین گل تاریخ رقابت های لالیگا را دریافت کرد.

انتخاب ترکیب اصلی با کمک تاس

پس از دوران بازیگری متوسط ​، امری به مربیگری روی آورد و به سرعت آلمریا را به سطح اول فوتبال اسپانیا رساند. اولین بازی آن ها در لالیگا مقابل دپورتیوو لاکرونیا بود و امری برای این که نشان دهد به همه بازیکنانش اعتماد دارد از ریختن تاس برای انتخاب ترکیب اصلی در آن مسابقه استفاده کرد. روشی که اتفاقا کارآمد بود چرا که آلمریا موفق شد با سه گل پیروز شود تا شروعی بسیار قدرتمندانه داشته باشد.

قهرمانی در سه دوره پیاپی لیگ اروپا

امری به عنوان سرمربی دست به کاری زد که تا به اینجا هیچ کس موفق به تکرار آن نشده است. در واقع این بزرگ ترین دستاورد امری تا به اینجای سرمربی گری اش بوده،جایی که درسه دوره پیاپی لیگ اروپا در سال های ۲۰۱۳، ۲۰۱۴ و ۲۰۱۵ با سویا به قهرمانی رسید.

گذرندان یک دوره در فوتبال روسیه

همه می دانند امری در فرانسه و انگلیس با تیم های پاری سن ژرمن و آرسنال دورانی را پشت سر گذاشت اما نکته جالب این که او مدتی را هم در فوتبال روسیه و شهر مسکو سپری کرد؛ جایی که او در سال ۲۰۱۲ هدایت اسپارتاک مسکو را بر عهده گرفت. با این حال او فقط شش ماه را در فوتبال روسیه پشت سر گذاشت.

کتابی توسط او منتشر شده

در فاصله جلسات تمرینی به عنوان مربی و تجزیه و تحلیل مسابقات، امری کتابی درباره موفقیت های خود در سرمربی گری نوشته و در سال ۲۰۱۲ با عنوان Winning Mentality: The Emery Methodology منتشر شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج