جاباما
۱۰۴۹۰۱۲
۱ نظر
۵۰۰۵
۱ نظر
۵۰۰۵
پ

طارمی: تحول تیم ملی را در ۴ بازی بعدی ببینید

‌می‌خواهم در لیگ پرتغال آقای گل بشوم و چند جام وجود دارد که بتوانم همه را با هم در کنار دیگر هم‌تیمی‌هایم کسب کنیم.

روزنامه ایران ورزشی: می‌خواهم در لیگ پرتغال آقای گل بشوم و چند جام وجود دارد که بتوانم همه را با هم در کنار دیگر هم‌تیمی‌هایم کسب کنیم

مهدی طارمی، مهاجم تیم ملی فوتبال ایران در مصاحبه‌ای که با شماره سوم مجله فدراسیون فوتبال داشته است، از تجربه‌ها و آرزوهایش گفته است. از تجربه بازی در باشگاه پورتو پرتغال و تیم ملی تا رویای بازی در رئال که برایش می‌جنگد. او در این مصاحبه نگاهی داشته به حریفان تیم ملی فوتبال ایران در مسیر رسیدن به جام جهانی و آنچه پیش‌روی ملی‌پوشان قرار دارد.

چرا پورتو را انتخاب کردی و در این تیم به چه جایگاهی می‌خواهی برسی؟

پورتو تیم بزرگی است و در سطح جهان معتبر است. در لیگ‌های پرتغال مخصوصاً این تیم، امکانات زیادی وجود دارد. به این کشور آمدم تا با جام‌هایی که در طول مسابقات می‌توان کسب کرد، به موفقیت برسم. من هدفم از حضور در پورتو این است که موفق باشم و در کنار آن، نیم نگاهی به آینده و تیم‌های بزرگتر دارم. برای رفتن به تیم‌های بزرگتر، باید از تیم‌های بزرگ نقل مکان کرد. این قسمتی از هدف من بود که با حضور در لیگ پرتغال تا حدودی به آن رسیده‌ام.

مهم‌ترین ویژگی پورتو که نظرت را جلب کرده، چیست؟

نکته خوبی که در این تیم وجود دارد، این است که همه یک تیم هستند. تیم ستاره ندارد و به دنبال ستاره نیست. مهم‌ترین چیز برای من اعتقاد مربی به من است که این امر مهم و تأثیرگذار برای یک بازیکن می‌باشد و خوشبختانه تمام شرایط برای حضوری آرام و موفق برایم فراهم است. می‌خواهم در لیگ پرتغال آقای گل بشوم و چند جام وجود دارد که بتوانم همه را با هم در کنار دیگر هم‌تیمی‌هایم کسب کنیم. بدون شک در آینده اتفاقات بهتری خواهد افتاد. قهرمانی لیگ پرتغال، بزرگترین هدف کنونی من است.

استقبال از تو در پورتو چطور بود؟

در پورتو کسی نمی‌دانست که برای بستن قرارداد به پرتغال سفر خواهم کرد و به همین دلیل استقبالی صورت نگرفت اما بعد از اعلام عقد قرارداد در فضای مجازی، خبرها و رسانه‌ها استقبال خوبی کردند. حتی مردم شریف ایران نیز با کامنت‌هایی که برای من و باشگاه نوشتند، به من امید دادند.

شرایط تیم ملی را چطور ارزیابی می‌کنی؟ با اسکوچیچ و 4 بازی باقیمانده.

تیم ملی باید تمرینات خود را آغاز کند تا بتواند در مسیر رشد و موفقیت قرار بگیرد. اسکوچیچ مربی‌ای است که مدت‌ها با تیم‌های باشگاهی در ایران کار کرده و شناخت و درک کاملی از بازیکنان ایرانی دارد. وی فن، استعداد و کیفیت بالایی دارد که می‌تواند تیم ملی را دچار تغییر و تحول کند و این امر در ۴ بازی پیش‌رو بسیار تأثیرگذار خواهد بود.

حریفان تیم ملی را چطور ارزیابی می‌کنی؟

حریفان‌مان خیلی سرسخت نیستند اما بدون برنامه و تلاش و پشتکار، پیروزی قابل اجرا نیست. در دور رفت متأسفانه به عراق و بحرین باختیم. تا زمانی که تمرینات مستمر و بازی‌های دوستانه وجود نداشته باشد نمی‌توان در مسیر موفقیت پیش رفت.

جلسه‌ای که با اسکوچیچ برگزار کردی، چطور بود؟

در صحبتی که با اسکوچیچ داشتم متوجه شدم که سخت در حال آنالیز و برنامه‌ریزی است. امیدوارم موفق باشد چون موفقیت ایشان، موفقیت تیم ملی فوتبال ایران را به همراه دارد و من به نوبه خود از هیچ تلاشی برای موفقیت ایران دریغ نخواهم کرد.

بزرگترین رویایی که در سر داری، چیست؟

من طرفدار رئال مادرید هستم. از ۶ سالگی فوتبال را دنبال می‌کردم و آن زمان آرزویم حضور در رئال بود اما باید خیلی تلاش کنم تا با شرایط موجود به هدفم برسم. شاید روزی بتوانم در رئال حضور داشته باشم اما اگر این اتفاق هم رخ ندهد بدون شک تلاش من و حضورم در پورتو نشان می‌دهد که برای رسیدن به مراحل بالاتر در زمان ورزشی‌ام تا چه حدی موفق بوده‌ام.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • معراج عبدالهی

      نه بابا.برو گم شو ترکیه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج