۱۰۴۹۰۱۴
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

عقاب‌های دو سر زیر پای کریم

کریم انصاری‌فرد بعد از گلزنی مقابل ولفسبورگ در لیگ اروپا، برای دومین بار توانست برای آ. ا. ک آتن گل بزند.

روزنامه ایران ورزشی: کریم انصاری‌فرد بعد از گلزنی مقابل ولفسبورگ در لیگ اروپا، برای دومین بار توانست برای آ.ا.ک آتن گل بزند. این البته نخستین گل کریم در لیگ یونان و برای آ.ا.ک بود که باعث شد مهاجم تیم ملی ایران مورد تمجید رسانه‌های یونانی قرار بگیرد. انصاری‌فرد در دیدار آ.ا.ک آتن مقابل تیم سبزپوش آلمانی ولفسبورگ با ارائه نمایشی درخشان یک گل برای تیمش به ثمر رساند و این بار نیز با فرار زیبا و استفاده از موقعیت تک به تک، دروازه پائوک را فرو ریخت.

او در این بازی یک ساعت فرصت حضور در زمین را داشت و تک گل آ.ا.ک را در دربی «عقاب‌های دو سر» وارد دروازه حریف سفید و مشکی‌پوش کرد. پس از تعویض انصاری‌فرد اما شاگردان ماسیمو کاررا نتوانستند از این گل دفاع کنند و بازی با نتیجه یک بر یک به پایان رسید. ماسیمو کاررا، سرمربی ۶۵ ساله ایتالیایی است که فصل گذشته در همین مقاطع گزینه هدایت تیم فوتبال پرسپولیس بود اما به دلایل مالی پیشنهاد سرخ‌ها را رد کرد، حالا تیم پرطرفدار آتنی را سرمربیگری می‌کند.

سایت‌های یونانی حالا بیش از همه به این دو پرداخته‌اند که یکی سال‌ها مهاجم تیم ملی ایران بوده و دیگری به سبب قرارگیری در بین گزینه‌های سرمربیگری تیم‌های ایرانی، مورد توجه طرفداران فوتبال در ایران قرار دارد. وبسایت sportdog در این باره نوشته است: «گل جادویی انصاری‌فرد، طعم شیرین پیروزی را به آ.ا.ک آتن هدیه کرد اما آنها نتوانستند بازی را نگه دارند. انصاری‌فرد نشان داد که می‌تواند یک بازیکن شاخص و مهم باشد. او با یک لمس خود را در موقعیت گلزنی قرار داد و با نمایش خود سطح تیم آ.ا.ک را بالا برد اما در نیمه دوم تعویض شد.»

همچنین وبسایت اسپورت ۲۴ درباره گل کریم نوشت: «او یک موقعیت بسیار خوب را در بازی قبلی از دست داد و انتقادهای بسیاری را متوجه خود دید اما مقابل پائوک نشان داد که در این حد هم نباید مورد سرزنش قرار می‌گرفت. موقعیتی که انصاری‌فرد در بازی قبل از دست داد را ۲۵ درصد مهاجمان از دست می‌دهند و این اتفاق عجیبی نیست. کاری که انصاری‌فرد مقابل پائوک انجام داد در سطح جهانی بود، او توپ را گرفت و در حالی که یک مهاجم اذیتش می‌کرد، آن را پیش برد و به گوشه دروازه فرستاد؛ یک نمایش دلپذیر.»

این در حالی است که ۲۵ عکاس شادی گل خاص کریم انصاری‌فرد را ثبت کردند تا بخش پررنگی از گزارش‌های تصویری دربی آتن به فریم‌هایی از ستاره ایرانی مربوط باشد. دربی آ.ا.ک - پائوک یکی از مسابقات مهم فوتبال در یونان است؛ دیداری که پیشتر مسعود شجاعی کاپیتان تیم ملی ایران بازی در آن را تجربه کرد و حالا نوبت انصاری‌فرد بود که در این شهرآورد به میدان برود. این دو تیم تا حالا ۱۷۱ بار به مصاف هم رفته‌اند و اولین بازی‌شان هم به سال ۱۹۲۷ برمی‌گردد. پائوک و آ.ا.ک آتن به عنوان دو تیم پرطرفدار یونان همیشه با هم رقیب بوده‌اند و حالا یکی از آنها مهاجم تیم ملی ایران با شماره ۱۱ را در ترکیب خود می‌بیند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج