جاباما
۱۰۴۹۰۳۵
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

محمد نوازی: فکر کنم در ایفمارک کرونا گرفتم

محمد نوازی پیشکسوت باشگاه استقلال و مربی شهر خودرو کرونا گرفته است. دو روز قبل بود که این خبر منتشر شد. حالا او در قرنطینه به سر می‌برد و امیدوار است تا این بیماری را پشت سر بگذارد.

خبرآنلاین: محمد نوازی پیشکسوت باشگاه استقلال و مربی شهر خودرو کرونا گرفته است. دو روز قبل بود که این خبر منتشر شد. حالا او در قرنطینه به سر می‌برد و امیدوار است تا این بیماری را پشت سر بگذارد.

نوازی در پاسخ با این سوال که تصور می‌کند کی و در کجا به این بیماری مبتلا شده، توضیح می دهد: «راستش من فکر نمی‌کنم به این بیماری مبتلا شوم. هفته پیش بود که به ایفمارک رفتم. اینها تست‌هایی است که همه تیم‌ها می‌دهند. من هم به ایفمارک رفتم و نمونه خونم را گرفتند. احساس خودم این است که آنها به کرونا مبتلا شدم. اتفاقا بعد از آزمایش هم چند روزی آزاد بودیم منتهی حال من بد شد.»

او در پاسخ به این سوال که چه زمانی فهمید مبتلا به کرونا شده، می گوید: «چند روز بعد از حضور در ایفمارک شب تب و لرز گرفتم ولی حالم خوب شد. منتهی بعد از آن اتفاق دیگری افتاد. حس بویایی و حس چشایی خود را به طور کامل از دست دادم. الان اگر پیاز هم بخورم نه مزه‌اش را می‌فهمم و نه بوی آن را حس می‌کنم.»

آیا اعضای خانواده نوازی هم به کرونا مبتلا شده اند؟ او جواب می دهد: «نه خداراشکر مشکلی پیش نیامده. الان هم اعضای خانواده هوایم را دارند و مدام آب میوه و مایعات می خورم تا بتوانم این بیماری را شکست دهم. الان هم غیر از دو مشکلی که گفتم مشکل دیگری ندارم.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج