جاباما
۱۰۴۹۲۶۸
۸ نظر
۵۰۰۴
۸ نظر
۵۰۰۴
پ

اتهام‌زنی بن‌زاید و پمپئو به ایران

وزیر خارجه امارات در مراسم آغاز به کار گفت‌وگوهای راهبری ابوظبی و واشنگتن مدعی شد که ایران همچنان منطقه را تهدید می‌کند.

خبرگزاری فارس: «مایک پمپئو» وزیر خارجه آمریکا در مراسم آغاز گفت‌وگوهای راهبردی میان امارات و آمریکا گفت که روابط میان این دو کشور عمیق است که شامل سیاست، مبارزه با تروریسم و اقتصاد می‌شود.

پمپئو که از طریق ویدئوکنفرانس صحبت می‌کرد، افزود: «به مقابله با ایران که تهدیدی بزرگ برای منطقه به شمار می‌آید ادامه می‌دهیم.»

اتهام‌زنی بن‌زاید و پمپئو به ایران

وزیر خارجه آمریکا اضافه کرد: «در گفت‌وگوهای راهبردی با امارات، تحولات در لیبی و یمن را مورد بررسی قرار خواهیم داد و به همکاری با امارات برای مقابله با چالش‌های متعدد در منطقه و جهان ادامه خواهیم داد.»

پمپئو در ادامه سخنان ضد ایرانی خود گفت: «به ایران اجازه دستیابی به سلاح برای تهدید منطقه و جهان را نخواهیم داد.»

«عبدالله بن زاید» وزیر خارجه امارات نیز در این مراسم به سخنرانی پرداخت و گفت به همکاری با واشنگتن برای تقویت روابط راهبردی ادامه خواهیم داد.

وی افزود: «افراطی‌گری و تروریسم همچنان تهدیدی برای جهان به شمار می‌آید و در تلاش برای تحقق صلح و شکوفایی در منطقه هستیم.»

وزیر خارجه امارات در ادامه سخنانش مدعی شد: «ایران همچنان به تهدید منطقه ادامه می‌دهد و این موضوع باید شامل معیار مقابله با افراطی‌گری باشد.»

با پایان تحریم تسلیحاتی سازمان ملل علیه ایران اتهام زنی‌ها علیه تهران توسط برخی کشورهای منطقه و آمریکا افزایش یافته است.

محدودیت‌های تسلیحاتی و ممنوعیت سفر تعدادی از شهروندان و مسئولان نظامی ایران از بامداد روز یکشنبه به پایان رسید و جمهوری اسلامی ایران می‌تواند هرگونه سلاح و تجهیزات لازم را، از هر منبعی، بدون محدودیت قانونی و صرفا براساس نیازهای دفاعی خود تهیه کند و همچنین می‌تواند بر مبنای سیاست‌های خود تسلیحات دفاعی صادر کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • لالی هاشمی خوزستان

      آخه شیخ نشین نوکر امریکا پادو رژیم جعلی صهیونستی تو چه عددی هستی درست ما در فقریم ولی تن به ذلت نمی دهیم بحرین از ایران است وایران باید به سازمان بین الملل شکایت کند

    • تمساح

      پمپئو حیاکن منطقه رو رهاکن

    • بدون نام

      لورل و هاردی !

    • بدون نام

      حالا که بمب هسته ای نداریم هسته زردآلو میکاریم

    • ۹

      ارباب هرچه بگوید نوکر هم آن را تکرار می کند

    • دایی حجت

      چه قیافه مسخره ای داره این عربه

    • خاطره

      زنده باد ایران

    • مجتبی

      بزرگترین دولت تروریست و بزرگترین حامی تروریست و بوجود آورنده القاعده طالبان و داعش به کشورهایی که جلوی زیاده خواهی شون می ایستند میگویند تروریست.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج