۱۰۴۹۳۹۴
۱ نظر
۵۰۰۳
۱ نظر
۵۰۰۳
پ

عجیب است، نامم در لیست داوران ایرانی است

نام علیرضا فغانی وارد فهرست داوران بین‌المللی ایران شد. در چند وقت گذشته، کم و بیش شایعاتی در این زمینه شنیده می‌شد. انگار بعضی‌ها در داخل فدراسیون دوست نداشتند افتخار داوری ایران، به دلیل کوچ به استرالیا، جایی در فهرست داشته باشد.

روزنامه جام‌جم: نام علیرضا فغانی وارد فهرست داوران بین‌المللی ایران شد. در چند وقت گذشته، کم و بیش شایعاتی در این زمینه شنیده می‌شد. انگار بعضی‌ها در داخل فدراسیون دوست نداشتند افتخار داوری ایران، به دلیل کوچ به استرالیا، جایی در فهرست داشته باشد. حتی جلسه‌ای برگزار شد و حرف‌هایی علیه فغانی زدند، اما در نهایت همان شد که باید می‌شد. نام این داور وارد فهرست داوران بین‌المللی ایران شد، ولی این‌که بتواند در لیگ قهرمانان پیش‌رو قضاوت کند یا نه، موضوع دیگری است. او خودش می‌گوید شانس زیادی برای قضاوت ندارد. فغانی همچنین توضیحاتی درباره غیبت اولیه نام ۴ داور ایرانی در فهرست داوران لیگ قهرمانان برای قضاوت در شرق آسیا داد که جالب بود.

آقای فغانی اسم‌تان وارد فهرست داوران بین‌المللی ایران شد.

عجیب است که نامم در فهرست داوران ایرانی است؟!
نه عجیب که نیست ولی بعضی‌ها...
انشاا... هر چه در آینده پیش آید.

برسیم به موضوع اخیر داوری که جنجال‌ساز شد. گفتند در فهرست اولیه داوران برای قضاوت لیگ قهرمانان در شرق آسیا، ایرانی‌ها حذف شده‌اند ولی در نهایت نام شما و موعود بنیادی‌فر به عنوان داور، محمدرضا منصوری و محمدرضا ابوالفضلی وارد فهرست شد.

ببینید متاسفانه ما نسبت به همه چیز خیلی دیر عکس‌العمل نشان می‌دهیم. این را بگویم که با اعتراض و این حرف‌ها هم نمی‌شود کار را پیش برد، چون فکر می‌کنیم اگر اعتراض کنیم همه چیز درست می‌شود. فهرست داوران دو سه هفته پیش تائید و ابلاغ شد که چه داورانی به مسابقات بروند. ۱۵ اکتبر دو ابلاغیه جداگانه برای یکسری کشورها صورت گرفت. برای کشورهای ایران، سوریه و لبنان ابلاغ جداگانه داشتند.

یعنی می‌خواهید بگویید در فهرستی که به کشورهای دیگر دادند اسم داوران ایرانی نبود و ما اشتباه کردیم؟

بله، در فهرستی که برای آنها رفته بود اسم داوران ایرانی نبود. داوران شرق، بچه‌های ما را در جریان گذاشتند و پیگیر بودند که داوران ما هم در مسابقات باشند. فهرست را فرستادند که شما حذف شده‌اید منتها آنها از ایمیلی که به فدراسیون فوتبال آمده بود خبر نداشتند و آن را ندیده بودند. این مساله باعث می‌شود تا آقای غیاثی مطلبی منتشر و گلایه کنند که چرا داوران ما خط خورده‌اند. بعد همه متوجه می‌شوند که ابلاغ جداگانه برای ما آمده است.

آخر گفته شد اعتراض فدراسیون عامل ورود داوران به فهرست بود.

من این را نمی‌دانم، ولی می‌دانم که در ابلاغیه‌ای که به فدراسیون رفته اسم داوران ایرانی بوده است.

الان شما و آقای بنیادی‌فر جزو داوران وسط هستید. خود شما چقدر شانس قضاوت دارید؟

راستش من شانس کمی برای قضاوت در رقابت‌های لیگ قهرمانان شرق آسیا دارم. به این دلیل که در استرالیا زندگی می‌کنم، سه تیم از این کشور در سه گروه از رقابت‌ها حضور دارند. به همین دلیل نهایتا به من یک قضاوت در یکی از گروه‌ها برسد. موعود بنیادی‌فر و همین‌طور دو کمک‎ها یعنی آقایان منصوری و ابوالفضلی شانس خوبی برای قضاوت مسابقات دارند. امیدوارم شرایط برای داوران ما در مسابقات خیلی خوب پیش برود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بی نام

      انگار ایرانی نباشی تو اگ بجای رسیدی ک نرسیدی از نام ایران ایرانی بوده

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج