۱۰۴۹۴۰۷
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

پوشش گل جادویی انصاری‌فرد با ۲۵ دوربین!

کریم انصاری‌فرد پس از گلزنی در داربی آتن، مورد تمجید رسانه‌های یونانی قرار گرفت.

روزنامه وطن امروز: کریم انصاری‌فرد پس از گلزنی در داربی آتن، مورد تمجید رسانه‌های یونانی قرار گرفت.

این نخستین گل انصاری‌فرد در فصل جدید لیگ یونان بود که پس از درخشش در مقابل ولفسبورگ در لیگ اروپا به ثمر رسید و باعث شد مهاجم ایرانی بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد. او در دیدار آاک آتن مقابل تیم سبزپوش آلمانی یعنی ولفسبورگ با ارائه نمایشی درخشان یک گل برای تیمش به ثمر رساند و چند شب گذشته نیز با فرار زیبا و استفاده از موقعیت تک به تک، دروازه پائوک را فرو ریخت. او در این بازی یک ساعت فرصت حضور در زمین را داشت و تک‌گل آاک را در داربی «عقاب‌های دو سر» وارد دروازه حریف سفید و مشکی‌پوش کرد. اما پس از تعویض انصاری‌فرد، شاگردان ماسیمو کاره‌آ نتوانستند از این گل دفاع کنند و بازی با نتیجه یک - یک به پایان رسید.

گل آکروباتیک انصاری‌فرد در وبسایت‌های یونانی به عنوان «گل جادویی» خوانده شده است.

ماسیمو کاره‌آ، سرمربی ۶۵ ساله ایتالیایی است که فصل گذشته در همین مقطع گزینه سرمربیگری تیم فوتبال پرسپولیس بود اما به دلایل مالی پیشنهاد سرخ‌ها را رد کرد و حالا تیم پرطرفدار آتنی را سرمربیگری می‌کند. سایت‌های یونانی حالا بیش از همه به این دو پرداخته‌اند که یکی سال‌ها مهاجم تیم ‌ملی ایران بوده و دیگری به سبب قرارگرفتن در بین گزینه‌های سرمربیگری تیم‌های ایرانی، مورد توجه طرفداران فوتبال در ایران قرار دارد. وبسایت sport در این باره نوشته است: «گل جادویی انصاری‌فرد، طعم شیرین پیروزی را به آاک آتن هدیه کرد اما آنها نتوانستند بازی را نگه دارند. انصاری‌فرد نشان داد می‌تواند یک بازیکن شاخص و مهم باشد، او با یک لمس توپ خود را در موقعیت گلزنی قرار داد و با نمایش خود سطح تیم آاک را بالا برد اما نیمه دوم تعویض شد». داربی آتن شهرآوردی ۹۳ ساله محسوب می‌شود و حالا انصاری‌فرد نام خود را وارد تاریخ این بازی مهم کرد. همچنین وبسایت اسپورت ۲۴ نوشت: «او یک موقعیت بسیار خوب را در بازی قبلی از دست داد و انتقادات بسیاری را متوجه خود دید اما حالا نشان داد در این حد هم نباید مورد سرزنش قرار می‌گرفت.

اپتا هم می‌گوید موقعیتی که انصاری‌فرد از دست داد را ۲۵ درصد مهاجمان از دست می‌دهند و اتفاق عجیبی نیست. اما در بازی با پائوک کاری که انصاری‌فرد کرد در سطح جهانی بود، او توپ را گرفت و در حالی که یک مدافع اذیتش می‌کرد، آن را پیش برد و به گوشه دروازه فرستاد؛ یک نمایش دل‌پذیر». این در حالی است که ۲۵ عکاس شادی گل خاص کریم انصاری‌فرد را ثبت کردند تا بخش پررنگی از گزارش‌های تصویری داربی آتن به فریم‌هایی از ستاره ایرانی مربوط باشد. کریم در ۳۰ سالگی همچنان لژیونری موفق برای فوتبال ایران محسوب می‌شود؛ او در سایپا، پرسپولیس، تراکتور، اوساسونا، پانیویوس، المپیاکوس، ناتینگهام فارست و السیلیه بازی کرده و حالا دوباره به یونان بازگشته و طلسم گلزنی در این فصل را هم در لیگ اروپا و هم لیگ برتر شکسته است.

داربی آاک- پائوک یکی از مسابقات مهم فوتبال یونان است؛ دیداری که پیش‌تر مسعود شجاعی، کاپیتان تیم ‌ملی ایران بازی در آن را تجربه کرد و حالا نوبت انصاری‌فرد بود که در این شهرآورد به میدان برود. این ۲ تیم تا حالا ۱۷۱ بار به مصاف هم رفته‌اند و نخستین بازی‌شان هم به سال ۱۹۲۷ برمی‌گردد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج