۱۰۴۹۴۴۳
۱۳ نظر
۵۰۰۲
۱۳ نظر
۵۰۰۲
پ

بادامکی: تا دیر نشده به داد پرسپولیس برسید

سرپرست شهرخودرو در خصوص وضعیت این تیم پیش از شروع مسابقات لیگ برتر توضیح داد.

خبرگزاری ایلنا: سرپرست شهرخودرو در خصوص وضعیت این تیم پیش از شروع مسابقات لیگ برتر توضیح داد.

حسین بادامکی در خصوص فعالیت خود در باشگاه شهرخودرو مشهد گفت: بعد از جدایی آقای بختیاری زاده و از زمانی که مهدی رحمتی هدایت این تیم را بر عهده گرفته است من به عنوان سرپرست در خدمت شهرخودرو و مردم مشهد هستم.

بادامکی در خصوص وضعیت شهرخودرو بعد از آنکه مهدی رحمتی هدایت این تیم را قبول کرد، افزود: قطعا تفاوت زیادی وجود دارد. آقای بختیاری زاده زود از جمع ما جدا شد و فرصت آنچنانی نداشت تا بتواند تفکرات خود را به خوبی در تیم پیاده کنند ولی خب ایشان تمام تلاش خود را کردند که جا دارد از ایشان تشکر کنیم. از وقتی مهدی رحمتی هدایت تیم را بر عهده گرفت. بازیکنان زیاد و جدیدی به تیم اضافه شده‌اند. این بدین معنی است که یک تیم جدید در حال ساخته شدن است. طبیعتا یک مقدار باید صبر کرد تا ان‌شاالله این بازیکنان بتوانند کنار هم بیشتر بازی کنند و هماهنگ شوند تا بتوانند بهترین عملکرد خود را نشان دهند.

وی در ادامه افزود: تیم ما در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا حضور داشت بازیکنانی که از فصل قبل در تیم بودند به مرز آمادگی رسیده اند. اما متاسفانه بازیکنان جدید ما که تعدادشان نیز کم نیست دیر به تیم ما اضافه شدند. این بازیکنان زمان کمی است که در کنار هم حضور یافتند و با یکدیگر تمرین می‌کنند و باید به آنها زمان داد.

سرپرست شهرخودرو در خصوص عملکرد ضعیف این تیم در لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: متاسفانه ما با ۱۵ بازیکن در این مسابقات شرکت کردیم. برای تیم شهرخودرو با این وضعیت آن هم برای نخستین بار شرکت کردند در چنین تورنمنتی کار سختی است. مضاف بر اینکه نتوانستیم بازیکنان که جذب کرده بودیم را به تیم اضافه کنیم تا کمبودهای خود را جبران کنیم و این کار ما را مقابل تیم‌های بزرگی چون پاختاکور و الهلال سخت‌تر کرد. متاسفانه در ضربات آخر هم بدشانس بودیم و هم در مواقعی بی دقت که این عوامل باعث شد تیم نتیجه مطلوبی نگیرد.

بادامکی در مورد اینکه با توجه به کمبود بازیکنان آیا بهتر نبود شهرخودرو مهره‌های کلیدی خود را بعد از اتمام مسابقات لیگ قهرمانان بفروش برساند، افزود: تا حدودی این تصمیم به باشگاه مربوط است که بازیکنان خود را حفظ نماید. اما زمانی که بازیکن قصد جدایی از تیم را دارد و دوست ندارد در تیم بماند به نظرم اشتباه است که آن را به اجبار در تیم نگه داریم. به هر حال بازیکن برای آینده خود برنامه ریزی کرده است. این درست نیست که بگویم باشگاه قصد فروش ستاره‌های خود را داشته است.

ستاره سابق پرسپولیس درباره مشکلات اخیر این باشگاه گفت: متاسفانه ما همیشه با این مشکلات روبه رو بوده ایم. هر زمان یک تیم خوب نتیجه گرفته است بعد از آن اتفاقات وحشتناکی برای این تیم رخ داده است و هیچ وقت نگذاشته ایم تیم تمرکز خود را حفظ کند و به دنبال برهم زدن آرامش آنها بوده‌ایم. جالب تر آنجاست به همین دلایل تیم در ادامه راه موفق نشده نتایج لازم را بگیرد و شکست خورده بعد از آن ما گفته‌ایم ای کاش اینکار را زودتر می‌کردیم تا تیم موفق شود. متاسفانه عدم مدیریت همواره وجود داشته است. تا دیر نشده باید به داد پرسپولیس برسند تا وضعیت اسفناک فینالیست آسیا سر و سامان پیدا کند.

او در ادامه صحبت‌هایش درباره مشکلات پرسپولیس گفت: باید مشکلات کادر فنی و بازیکنان را هر چه دیر نشده برطرف کنند. چون به نظر من این تیم شاهکار کرده است و نتیجه فوق‌العاده‌ای گرفته و در ۳ سال اخیر ۲ بار به فینال آسیا صعود کردند که این کار هر تیم نیست و به خوبی نشان دادند که شایسته هستند. در نهایت باید در تصمیم گیری‌های خود سریعتر عمل کنیم تا تکلیف همه مشخص شود چرا که این تیم پرهوادار است و آنها دلخوشی جز پرسپولیس ندارند و شب و روز خیلی‌ها این تیم است و گناه دارند. این کمترین حق آنهاست تا تیم محبوب خود را سر حال و آمده ببینند.

حسین بادامکی در خصوص اینکه آیا پرسپولیس می‌تواند قهرمان آسیا شود، عنوان کرد: به نظر من این تیم قهرمان آسیا می‌شود؛ چرا که نه؟ آنها کار سخت را انجام داده اند و حالا به یک قدمی این افتخار بزرگ رسیده اند که دور از دسترس نیست. آنها بهترین تیم بودند و تیم‌های بزرگی را شکست دادند تا به فینال برسند. برای رقم زدن این افتخار فقط یک مقدار همت و همدلی و از همه مهم تر مدیریت درست می‌خواهد که تا انگیزه لازم به تیم تزریق شود تا بعد از مدت‌ها یک تیم ایرانی باز هم قهرمان آسیا شود. اما با این دست دست کردن‌ها و سو مدیریت ها نه تنها این تیم قهرمان آسیا نمی‌شود بلکه ممکن است در لیگ هم به مشکل برخورد کنند. پرسپولیس خوب نتیجه گرفته و طبیعتا بازیکنان این تیم پیشنهادهای خوبی را دریافت کرده‌اند. مهم ترین وظیفه مدیریت این تیم آن است که نگذارد ستاره‌های این تیم جدا شوند.

بازیکن سابق تیم ملی در خصوص وضعیت تیم ملی و نخستین تجربه اسکوچیچ روی نیمکت تیم ملی گفت: هر بار هر انتخابی که صورت می‌گیرد انتقادهای به آن می‌شود که طبیعی است. ولی خب این انتخاب صورت گرفته و باید از اسکوچیچ حمایت کنیم تا بتواند نتایج لازم بگیرد. امیدوارم با توجه به تیم خوبی که در اختیار داریم. ان‌شاالله بتوانیم نتایج ضعیفی که در ۲ بازی اخیر گرفته ایم جبران کنیم تا بتوانیم راه خود را برای حضور در جام جهانی همواره کنیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • لنگی شیافتی

      رو که نیست
      سنگ پای قزوینه ...

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دیر بشه مردم بدبخت میشن؟

    • بابامسعودچرک پولیس

      دیگه میخوای واسه چرک پولیس چیکاکنن که نکردن شماچقدروتون زیاده

      پاسخ ها

      • بدون نام

        شما پماد بزن .پول درآمد خود پرسپولیس خرج خودش کنن بسه .نه اینکه بدن مشکلات کیسه رو حل کنن

      • حمید پرسپولیسی

        کیسه وطن فروش ال سعود سکوت کن و از خجالت بمیر

    • ر.م

      کیسه قهرمانه خخخخ برو عامو هرچی قهرمانی کثیفه اوردی دست پخت وزرات ورزش وبابا سلطانیه

    • بدون نام

      چهارساله بداد ما رسیدن همه جامرو گرفتین همه باهتون بودن الان اگه برسن دیگه بقیه رو میغرستین دسته سه

    • بدون نام

      دیگه چکاربایدبراتون بکنند وزیر که همه کارهاش را رها کرده فقط وفقط دنبال دنبال پرسپولیسه تاجایی که برای بازی پرسپولیس کلاسهای مدارس را تعطیل میکنه سرکلاس ها تلویزیون میاره، که بچه ها مجبور باشن بازی پرسپولیس را تماشاکنن

    • افشین

      شدیدا پرسپولیسیم ولی کاشکی میگفت تا دیر نشده به داد و کمک مردم برسین

    • بدون نام

      دیگه چیکار مونده که براش نکردنه!

    • بدون نام

      کیسه های عزیز اگه قرار باشه وزارت پولی ب استقلال و پرسپولیس بده، باید مساوی باشه. که اگه مساوی بدن هم چون پرسپولیس 2 بار تو 3 سال رفته فینال واقعی آسیا، باس 4 میلیون دلار بیشتر ب پرسپولیس برسه. ولی متاسفانه حق پرسپولیس داره می‌ره تو جیب استقلال برای حقوق خارجی هایی که میتونن همچنان سالها تو اروپا بازی کنن و دلیلی برای اومدن ب ایران جز پول های ناحقی که استقلال داره برای جذبشون خرج می‌کنه نداره.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        با این حرف شما رئال مادرید 13 بار قهرمان اروپا شده باید 8 بار‌ش رو حذف کنن بگن شما 5 بار قهرمان واقعی لیگ قهرمانان شدی واقعا تروکوندی با این حرفت

    • ح

      روووووتون رو برمممممم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج