۱۰۴۹۴۴۸
۱۳ نظر
۵۰۵۶
۱۳ نظر
۵۰۵۶
پ

آنابل‌های واقعی در خانه متروکه

درباره خانه‌ای که ادعا می‌شود مانکن‌های داخلش راه می‌روند.

روزنامه خراسان - فاطمه قاسمی: کره خاکی ما پر از مکان‌های مرموز مشهوری است که از داستان پشت آن‌ها بی‎خبریم. بعضی از این اماکن به مرور زمان مقصد پرطرفدار گردشگران نترسی شده است که مسافت‌های زیادی را برای رسیدن به آن‎ها طی می‎کنند تا ماجراجویی و شجاعت‌شان را به رخ بکشند. خانه‌های متروکه هم ازجمله این مکان‌های مرموز است که گاهی تنها بی‌اعتنایی به آن‎ها و مخروبه شدن‎شان، داستان‌پردازی‌های زیادی را باعث شده و زودباوران را فریب داده است. اگر این دست سوژه‎ها برای‎تان جالب است، ما مسیر سفر به یکی از این مکان‌های اسرارآمیز را برای شما کوتاه کردیم؛ در پرونده مجهول این هفته به خانه‌ای پرحاشیه سر می‎زنیم.

آنابل‌های واقعی در خانه متروکه

آیا خانه مرموز پناهگاه مسافران مرده است؟

یک خانه قدیمی در منطقه تاریخی «نیوهامبورگ» نیویورک قرار دارد که گفته می‌شود تعدادی مانکن فروشگاهی جوری شبیه فیلم «آنابل» در آن زندگی می‌کنند. این مانکن‌ها در قد و اندازه انسان واقعی هستند. بین سال‌های ۲۰۰۵ تا ۲۰۱۷ این خانه به لطف رسانه‌های مجازی بیش از پیش به مردم شناسانده شد و از همان زمان گزارش‌های متعددی درباره تغییر لباس مانکن ها، آرایش موها، ژست‌های حرکتی، موقعیت‌های مکانی و حتی لوازمی که اطراف آن‌ها قرار دارد، ارائه شده است.

مثلا بعضی‎ها ادعا کرده‎اند که در روز‌های آفتابی مانکن‌ها را در ایوان درحال مطالعه دیده‎اند یا در روز‌های بارانی شاهد بوده‎اند که آن‎ها برای فرار از سرما و باران در داخل خانه پناه گرفته‌اند. همسایه‌ها گزارش داده‌اند که در شب‌های خاصی نور ضعیفی از پشت پرده تیره‌رنگ آشپزخانه قابل دیدن است، اما هیچ‌کس نمی‌داند چه کسی در آن‎جا زندگی می‌کند. صاحب خانه کیست؟

چه کسی ممکن است باعث حرکت و تغییر شکل این مانکن‌ها باشد؟ آیا یک نیروی ماورای طبیعی پشت حرکات وهم‌آور مانکن‌ها وجود دارد؟ تا امروز پاسخ این سوالات همچنان یک معماست. تاریخچه این ملک به‌طور دقیق مشخص نیست، اما براساس گفته اهالی محل، ساخت خانه به سال ۱۸۴۵ میلادی برمی‌گردد و گویا در یک شب سرد در فوریه ۱۸۷۱، یک قطار باری ۲۵ واگنی از ریل خارج می‌شود و سر از این خانه و زمین‌های اطراف آن درمی‌آورد. در این حادثه ۲۲ نفر جان‎شان را در آتش‌سوزی ازدست می‎دهند و زمین‌های کشاورزی اطراف نابود می‌شود.

گمانه‌زنی‌ها درباره این خانه چیست؟

درباره این خانه نظریه‌های جالبی ارائه شده است؛ از جمله این که این مانکن‌ها احتمالا به نشانه افراد کشته شده در حادثه قطار در این خانه قرار داده شده‌اند، اما معلوم نیست توسط چه کسانی. برخی هم معتقدند که این مانکن‌ها را روح افراد کشته شده به تسخیر درآورده‎اند و این عروسک‌ها سعی دارند پیام یا کلید حل این معما را به زندگان بدهند. عده‌ای هم بر این باورند که مانکن‌ها ترفند خلاقانه صاحب ملک برای جلب توجه مردم به خانه‌اش است.

به‌تازگی همسایه‌ها به چند رسانه که اخبار مانکن‌ها را به‌طور جدی دنبال می‌کنند، خبر داده‌اند که عروسک‌ها به خانه جدیدی خیلی‌دورتر از محل قبلی نقل مکان کرده‌اند و به‌دلیل طولانی بودن مسیر خانه تقریبا ازدسترس و کنجکاوی رهگذران دور مانده‌اند. درنهایت این پرسش بی‌پاسخ باقی می‌ماند که آیا این ساکنان عجیب واقعا تسخیر شده‌اند یا فقط پای یک افسانه ساختگی با همدستی اهالی محل برای جلب توجه مردم به این منطقه درمیان است؟

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      سلام از این داستان های مرموز در ایران هم داریم اگه راست میگی داستان های مرموز ایرانی را تعریف کن

    • ای....ن

      وااا مسخره ها انابل اصلااا وجود نداره

      پاسخ ها

      • هما

        ای ولا دمت گرم کاربر

      • بدون نام

        همینو بگو

      • بدون نام

        آنابل واقعی اونیه که پای مانکن رو سانسور میکنه

      • بدون نام

        والا بچه میترسونن

      • بدون نام

        عروسک آنابل وجود دار
        نمیدونی برو تو گوگل سرچ کن

      • سام

        داره

      • بدون نام

        داره

    • ایران

      مگه آنابل واقعی هستش؟؟؟

      ا.ه واقعی هستش به منم بگید.

    • بدون نام

      واقعا...!!!!!؟؟؟؟

    • بدون نام

      نداره....

    • بدون نام

      وجود داره

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج