۱۰۴۹۵۳۱
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

تصمیم‌گیری برای فیلمبرداری با ستاد کروناست

معاون نظارت و ارزشیابی سازمان سینمایی اعلام کرد: تصمیم‌گیری درباره روند کار پروژه‌هایی که در این روزها مشغول فیلمبرداری و تولید هستند برعهده ستاد ملی مبارزه با کروناست.

خبرگزاری ایسنا: معاون نظارت و ارزشیابی سازمان سینمایی اعلام کرد: تصمیم‌گیری درباره روند کار پروژه‌هایی که در این روزها مشغول فیلمبرداری و تولید هستند برعهده ستاد ملی مبارزه با کروناست.
تصمیم‌گیری برای فیلمبرداری با ستاد کروناست
در پی مبتلا شدن چند بازیگر به کرونا در روزهای گذشته، اظهارات و نگرانی‌های مطرح شد که بیماری به دیگر اعضای گروه‌های فیلمبرداری هم منتقل شده باشد و تعداد بیشتری از هنرمندان درگیر بیماری کوید شوند. این در حالی است که برخی از رعایت نشدن پروتکل‌ها در حین کار هم می‌گویند و همه این‌ها در کنار هم این سوال‌ها را به وجود آورد که در شرایط وخیم فعلی ناشی از شیوع کرونا آیا نظارتی بر پروژه‌های در حال تولید سینما و شبکه نمایش خانگی وجود دارد؟ و آیا وقتی اکران چندان جدی وجود ندارد، لزومی بر تولید، آن هم در روزهای اوج کرونا هست؟
پیگیری‌ها نشان داد که از هیچ دستگاه و نهاد مربوطی مثل خانه سینما یا سازمان سینمایی نظارت خاصی اتفاق نمی‌افتد.
در این باره سعید رجبی فروتن - معاون نظارت و ارزشیابی سازمان سینمایی - به ما پاسخ داد: در طبق اعلامی که اردیبهشت ماه داشتیم تولیدات سینمایی با رعایت دستورالعمل ستاد ملی مبارزه با کرونا مقابل دوربین می‌روند و ضروری است کلیه فعالیت‌ها براساس ضوابط اعلام ‌شده‌ی ستاد ملی مبارزه با کرونا درباره واحدهای تولیدی انجام پذیرد و مسئولیت رعایت این ضوابط با تهیه کنندگان است.
او افزود: ضمن آنکه اعلام کردیم ایجاد شرایط برای رعایت دستورالعمل‌ها اعم از موارد مربوط به رفت و آمد گروه و فاصله‌گذاری حین فعالیت در زمره حقوق همکاران هر پروژه است که اطمینان داریم تهیه‌کنندگان محترم نسبت به اجرای آن‌ها اهتمام لازم را خواهند داشت.
رجبی فروتن همچنین گفت: در صورتی‌که ضوابط یادشده رعایت نشود، هر یک از همکاران می‌توانند مراتب را برای رسیدگی فوری به اداره کل نظارت بر تولید و یا خانه سینما اطلاع دهند تا ضمن رسیدگی، تصمیم درباره ادامه یا توقف فعالیت پروژه مورد نظر صورت پذیرد.
وی در عین حال تاکید کرد: روند تولیدات تنها توسط ستاد ملی مبارزه با کرونا امکان توقف دارد و ما تابع تصمیم این ستاد هستیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج