۱۰۴۹۵۳۲
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

انگیزه تیم ملی کشتی؛ چهار اردو در برنامه

عضو کادر فنی تیم ملی کشتی آزاد ایران توضیحاتی را در خصوص شرایط آزادکاران کشورمان در اردو‌ها ارائه کرد.

خبرگزاری فارس: عضو کادر فنی تیم ملی کشتی آزاد ایران توضیحاتی را در خصوص شرایط آزادکاران کشورمان در اردوها ارائه کرد.

ابراهیم مهربان در مورد وضعیت کشتی‌گیران در اردوها و نیز مسابقات انتخابی درون اردویی اظهار داشت: بعد از جلسه‌ای که هفته گذشته و قبل از تشکیل اردو بین کادرفنی، سرمربی، مدیر و رئیس فدراسیون برگزار شد به جمع بندی برای تشکیل اردو در شرایط ویژه کرونایی رسیدیم. اردویی که در حال برگزاری است اردویی کاملا خاص است. با توجه به شرایط تمام پروتکل‌ها رعایت شده و قرنطینه کامل است و ۲۴ ساعت قبل از اردو تست گرفته شده و ورزشکاران قرنطینه بودند تا پس از آماده شدن جواب تست به محل اردوی اصلی بیایند.

وی افزود: در پایان اردوی اول شرایط اوزان دیگر را هم مشخص خواهیم کرد. مسابقات وزن ۶۵ کیلو و ۷۹ کیلو فردا در سالن شهید ابراهیم هادی برگزار می‌گردد. مسابقه وزن ۷۴ کیلوگرم نیز هفته آینده و زمان رقابت سایر اوزان تا پایان اردوی اول اعلام می شود.

مهربان در خصوص زمان برگزاری اردوها گفت: تنها دو ماه مانده به مسابقات جهانی زمان آن اعلام شد. با توجه به فرصتی که در اختیار داریم ۴ اردو پیش بینی کردیم. اردوی اول از بیست و پنجم مهر شروع شده و تا ۸ آبان ادامه دارد. اردوی بعدی سه روز بعد از استراحت یعنی ۱۲ آبان شروع می شود و به مدت ۱۴ روز خواهد بود. اردوی سوم و چهارم هم ۱۰ روزه و ۱۲ روزه است.

عضو کادر فنی تیم ملی کشتی آزاد درباره شرایط قرنطینه و اقداماتی که برای حفظ روحیه ملی پوشان در این دوران انجام می شود، عنوان کرد: تقریبا ۸ ماه است که اردوها و مسابقات به تعویق افتاده، خوشبختانه کشتی‌گیران حالا که یکجا جمع شده اند، انگیزه زیادی دارند. اگر نیاز باشد با هماهنگی رئیس فدراسیون برنامه‌هایی را در محل اردو ترتیب می دهیم که دلواپسی آنها تعدیل پیدا کند.

وی در گفت و گو با رادیو ورزش و درمورد موقعیت تیم ملی کشتی آزاد در مسابقات جهانی گفت: ایران نام بزرگی است که در سوابق مسابقات جهانی نشان داده که همیشه حرفهایی برای گفتن دارد. سال گذشته عنوان سوم تیمی به ایران اختصاص یافت. اما امسال شرایط خاص و پیش بینی مشکل است. طبیعی است که این مشکل برای سایر کشورها هم وجود داشت اما تمام سعی‌مان را می کنیم تا بتوانیم در وهله اول از نام بزرگ ایران در میادین جهانی دفاع کنیم و در وهله بعد رتبه خوبی کسب کنیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج