جاباما
۱۰۴۹۷۵۳
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

طعنه عجیب اسطوره رئال مادرید به گریزمان

گوتی، اسطوره باشگاه رئال مادرید ابراز امیدواری کرد که آنتوان گریزمان در بارسلونا بماند.

ورزش سه: گوتی، اسطوره باشگاه رئال مادرید ابراز امیدواری کرد که آنتوان گریزمان در بارسلونا بماند.

بعد از انتقال پر سر و صدای آنتوان گریزمان از اتلتیکو مادرید به بارسلونا در نقل و انتقالات تابستانی گذشته، این بازیکن هرگز نتوانسته انتظارات هواداران بلوگرانا را برآورده کند و در فصل جدید نیز عملکرد بسیار خنثی و بی اثری از خود به نمایش گذاشته است.

حالا و در همین رابطه گوتی اسطوره باشگاه رئال مادرید به نوعی با طعنه درباره گریزمان صحبت کرده است. او در این باره گفت: " اگر به من بود، نیمار و کیلیان امباپه برای رئال مادرید به خدمت می گرفتم و برای بارسلونا هیچ کس را. در عوض فقط گریزمان را در بارسا نگه می داشتم."

وی در ادامه پیرامون جدال حساس ال کلاسیکو و بازیکنانی که می توانند در این مسابقه تعیین‌کننده ظاهر شوند گفت: " بازیکنان بسیار زیادی در این بازی حضور دارند اما به نظر من بازیکنان جوان می توانند چنین عملکردی داشته باشند. مطمئناً آنسو فاتی در بارسلونا و وینیسیوس جونیور در رئال مادرید تاثیرگذار خواهند بود. آنها بازیکنان بسیار مستعدی هستند که می‌خواهند چیزهای زیادی به لالیگا اضافه کنند."

گوتی در پایان درباره نقش نتیجه بازی ال کلاسیکو در تعیین قهرمان لالیگا نیز گفت: " مشخص نیست که چه تیمی لالیگا را فتح خواهد کرد اما این یک مسابقه بسیار مهم است. از نظر ذهنی اگر بازیکنی عملکرد خوبی داشته باشد و یا یک تیم برنده شود، می‌تواند در رابطه با قهرمانی اش در لالیگا تاثیرگذار باشد. این یک آزمون مهم برای هر دو تیم است تا ببینند که در چه سطحی قرار دارند و اینکه می‌توانند در این فصل به چه چیزهایی دست پیدا کنند."

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج