جاباما
۱۰۴۹۷۶۱
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

پیروزی لیورپول و سیتی در شب شکست رئال مادرید

تیم فوتبال بایرن مونیخ در ادامه نتایج درخشان خود در لیگ قهرمانان اروپا، شکست سنگینی بر اتلتیکومادرید تحمیل کرد. در دیگر بازی، رئال مادرید با نتیجه ۳ بر ۲ از شاختار دونتسک اوکراین شکست خورد.

خبرگزاری تسنیم: هفته اول مسابقات لیگ قهرمانان اروپا در فصل ۲۰۲۰، چهارشنبه شب با شش بازی به پایان رسید که در مهمترین دیدار در گروه A، بایرن مونیخ با چهار گل از سد اتلتیکومادرید گذشت.

کینگزلی کومان در دقایق ۲۸ و ۷۲، لئون گورتسکا در دقیقه ۴۱ و کورنتین تولیسو در دقیقه ۶۶ برای باواریایی‌ها گلزنی کردند تا مدافع عنوان قهرمانی، این دوره از رقابت‌ها را مقتدرانه آغاز کند. این مسابقه همچنین دوازدهمین پیروزی متوالی بایرن در لیگ قهرمانان اروپا بود.

در سایر دیدارها و از گروه B، اینترمیلان مقابل مونشن‌گلادباخ به تساوی ۲ - ۲ رسید. روملو لوکاکو در دقیقه ۴۹ برای اینتر گلزنی کرد، اما تیم آلمانی با پنالتی رامی بن‌سباینی در دقیقه ۶۳، بازی را به تساوی کشاند. سپس گلادباخ مجدداً توسط جوناس هافمن در دقیقه ۸۴ به گل رسید که لوکاکو با گلزنی در دقیقه ۹۰، شاگردان آنتونیو کونته را از شکست نجات داد.

در گروه C رقابت‌ها هم منچسترسیتی در ورزشگاه اتحاد، پورتو را با شکست ۳ بر یک بدرقه کرد. لوییس دیاز در دقیقه ۱۴ ابتدا برای تیم پرتغالی گلزنی کرد، اما شاگردان پپ گواردیولا توسط سرخیو آگوئرو در دقیقه ۲۰، ایلکای گوندوگان در دقیقه ۶۵ و فران تورس در دقیقه ۷۳ به گل رسیدند. مهدی طارمی از دقیقه ۷۷ مسابقه برای پورتو وارد زمین شد. در دیگر بازی این گروه، تقابل تیم‌های المپیاکوس یونان و مارسی فرانسه به تساوی بدون گل انجامید.

در گروه D لیورپول در هلند با نتیجه یک بر صفر از سد آژاکس گذشت. نیکولاس تاگلیافیکو در دقیقه ۳۵، دروازه تیم خودی را به اشتباه باز کرد تا شاگردان یورگن کلوپ در نخستین بازی خود در لیگ قهرمانان امسال پیروز شوند.

آتالانتا در دیگر بازی گروه D با نتیجه ۴ بر صفر، میتلند دانمارک را در خانه این تیم در هم کوبید. دووان زاپاتا در دقیقه ۲۶، آلخاندرو گومز در دقیقه ۳۶، لوییس موریل در دقیقه ۴۲ و میرانچوک در دقیقه ۸۹، گل‌های نماینده ایتالیا را به ثمر رساندند.

در دیگر بازی‌های چهارشنبه شب که دو ساعت زودتر برگزار شد، رئال مادرید با نتیجه ۳ بر ۲ از شاختار دونتسک اوکراین شکست خورد و دیدار سالزبورگ اتریش و لوکوموتیو مسکو با تساوی ۲ - ۲ به پایان رسید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج