جاباما
۱۰۴۹۷۶۵
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

کاستو: می‌توانستیم گل‌های بیشتری به رئال بزنیم

با وجود کسب یک پیروزی پرگل در خانه رئال مادرید، سرمربی تیم شاختار دونتسک معتقد است که مردانش پتانسیل سنگین‌تر کردن شکست حریف اسپانیایی را داشته‌اند.

خبرگزاری تسنیم: اولین شگفتی هفته نخست مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا چهارشنبه شب در ورزشگاه آلفردو دی‌استفانوی شهر مادرید رقم خورد جایی که رئال مادرید با نتیجه ۳ بر ۲ مغلوب میهمان اوکراینی خود تیم شاختار دونتسک شد. این باخت عجیب در حالی در کارنامه پرافتخارترین تیم رقابت‌ها ثبت شد که شاختار در نیمه اول سه بار دروازه رئال مادرید را باز کرد. شاگردان زین‌الدین زیدان در نیمه دوم دو گل از گل‌های خورده را جبران کردند، اما این برای فرارشان از شکست کافی نبود. اگرچه رئال مادرید با حداقل اختلاف باخت اما لوئیس کاستو سرمربی شاختار دونتسک معتقد بود که تیمش می‌‌توانست با گل‌های بیشتری میزبان نامدار خود را شکست دهد.

کاستو پس از مسابقه به خبرنگاران گفت: نیمه اول، بهترین نیمه‌ای بود که در این فصل داشتیم. ما کلی موقعیت گلزنی خلق کردیم و می‌توانستیم گل‌های بیشتری بزنیم. در نیمه دوم هم داستان همین‌طور بود. وقتی که رئال دو گل زد، مجبور شدیم بیشتر در فاز دفاعی کار کنیم و دیگر فقط می‌خواستیم که بازی هر چه زودتر تمام شود. در مجموع من فکر می‌کنم که تیم ما توانست قابلیت‌‌های خود را از نظر تاکتیکی و مهارت فوتبال نشان دهد.

وی افزود: این پیروزی نتیجه‌ای فوق‌العاده برای ماست. می‌دانستیم که باید خودمان را برای چه مشکلاتی از سوی حریف آماده کنیم و مطابق با همان‌ استراتژی بازی‌مان را مشخص کردیم. بازیکنان ما تمام کارهای‌شان را به معنای واقعی عالی انجام دادند. ما از اولین دقیقه تا آخرین دقیقه مسابقه تیمی متحد و یکپارچه بودیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج