۱۰۴۹۸۱۹
۹ نظر
۵۰۰۳
۹ نظر
۵۰۰۳
پ

تعویق لیگ برتر به ضرر چه تیم‌هایی است؟

در‌حالی که لیگ برتر قرار بود دهم آبان شروع شود، اما با اعلام فدراسیون پزشکی ورزشی لیگ بیستم با وقفه‌ای ۶ روزه برگزار می‌شود که البته همین تاریخ هم ممکن است تغییر کند و برگزاری لیگ برتر با، اما و اگر‌هایی همراه است.

روزنامه خراسان: در‌حالی که لیگ برتر قرار بود دهم آبان شروع شود اما با اعلام فدراسیون پزشکی ورزشی لیگ بیستم با وقفه‌ای ۶ روزه برگزار می‌شود که البته همین تاریخ هم ممکن است تغییر کند و برگزاری لیگ برتر با اما‌ و اگرهایی همراه است. تصمیم به تعویق لیگ برتر باتوجه به افزایش آمار مبتلایان به ویروس کرونا گرفته شده، اما از طرفی هم به برخی باشگاه‌‌ها ضررهایی نیز وارد می‌کند.

برخی تیم‌‌ها خیلی زود تمرینات خود را شروع کردند و متناسب با شروع لیگ برتر برنامه‌ها و تمرینات آماده‌سازی خود را پیش برده‌اند اما تعویق و بلاتکلیفی در برگزاری لیگ برتر می‌تواند مشکلاتی را برای آن‌‌ها به‌وجود بیاورد. بیش از نیمی از تیم‌های لیگ برتری تمرینات خود را زودتر از دیگر تیم‌‌ها شروع کردند و این مسئله را یک فرصت مناسب برای پیش افتادن از رقبای خود و آمادگی بیشتر تلقی می‌کردند اما در این شرایط حالا باید تصمیم تازه‌ای بگیرند تا زمان باقی‌مانده تا برگزاری لیگ برتر را به هر نحوی پر کنند.

همچنین تعویق یا بلاتکلیفی برگزاری لیگ برتر نیز می‌تواند بی‌انگیزگی یا کم‌انگیزگی را در بین تیم‌هایی که برنامه‌ریزی خوبی برای لیگ بیستم داشتند، به‌وجود بیاورد اما باید دید در ادامه این تیم‌‌ها در چه شرایطی وارد مسابقات خواهند شد. فولاد، ذوب‌آهن، ماشین‌سازی، پیکان، مس رفسنجان، گل‌گهر سیرجان، شهرخودرو، سایپا و سپاهان از تیم‌هایی هستند که زودتر از دیگر تیم‌‌ها کار خود را آغاز کردند. در مقابل تیم‌هایی هم هستند که به یک فرصت طلایی دست پیدا کردند تا سطح آمادگی تیم‌هایشان را بالاتر ببرند.

تیم‌هایی مثل استقلال، تراکتور، صنعت‌نفت آبادان، نفت مسجدسلیمان، نساجی، آلومینیوم اراک و پرسپولیس بنا به هر دلیلی از تغییر مربی گرفته تا مشکلات مالی یا مدیریتی تمرینات خود را دیرتر از دیگر تیم‌‌ها شروع کردند و تعویق لیگ می‌تواند برای آن‌‌ها مفید و یک فرصت مناسب باشد. ویروس کرونا از فصل گذشته به جان لیگ برتر افتاده‌ و در هر مقطع زمانی موانعی را برای برگزاری لیگ به‌وجود می‌آورد. بسیاری از تیم‌های فوتبال ایران در‌کنار مشکلات مختلف‌شان باید نگاهی به اتفاقات لحظه‌ای داشته باشند تا بیش از این متضرر نشوند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      فقط بخاطر 1 تیم خاص عقب افتاد وگرنه با 7 روز کرونا تمام نمیشه.

      پاسخ ها

      • capitan.24ابدی

        اره معلوم تیم خاص کدوم هست استفراق تهران فقط ادعا وپول ودلار دور ریختن و حیف و میل اخرشم هیچی نهایت دومی اونم با داوری و ۴هفته پشت هم پنالای گرفتن اوردن بالا استفراق رو حالا هر چقدر میخاین حرفای مفت بزنین

    • بدون نام

      به درخواست گل محمدی لیگ را عقب انداختن فدارسیون غلام حلقه به گوش لنگه ودر اختیار لنگ

      پاسخ ها

      • capitan.24ابدی

        باز حرف مفت یعنی نخوندین یا نفهمیدین برای استقبلب که اون فکری خوب بشه با تیمش برای تیم سرورت فرقی نداره انسالم قهرماتیم حالا اسنپی تپسی هرجور جام مال ماهست شما هم فقط هی ذور بزنین فقط ...

    • بدون نام

      اصلا اگر میبینن گلممدی راضی نیست کلا این لیگ برگزار نشه

    • بدون نام

      چی شد؟شما کیسه کشا که تا سه ماه پیش میگفتید لیگ باید لغو بشه کرونا میگیریم میمیریم!! حالا چی شده که میخواین لیگ شروع بشه؟کرونا دیگه نمیگیرید دسته جمعی؟پرسپولیس پوکر کرده دیگه احتیاج به جام نداریم که بخواییم لیگ رو عقب بندازیم. اشباع شدیم. جام ارزونی شما.

      پاسخ ها

      • Hamid

        دمت گرم

      • بدون نام

        نه بابا، به کیسه قرارشد قلیون یبار مصرف بدن توی مهمونی هاشون، دیگه کرونا نمیگیرن، بخاطر همین میخان لیگ زود شروع بشه

    • علیرضا

      بخاطر اینکه فکری با تیم هماهنگ بشه تعویق شد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج