۱۰۴۹۸۸۲
۱ نظر
۵۰۰۴
۱ نظر
۵۰۰۴
پ

قلعه‌نویی و گل‌گهر دور از کانون جنگ

در روز‌های پرحاشیه و شلوغ فوتبال، در فاصله حدود ۱۵ کیلومتری از هیاهوی تهران قلعه نویی و شاگردانش در گل گهر خودشان را برای لیگ بیستم آماده می‌کنند.

ورزش سه: در روزهای پرحاشیه و شلوغ فوتبال ، در فاصله حدود ۱۵ کیلومتری از هیاهوی تهران قلعه نویی و شاگردانش در گل گهر خودشان را برای لیگ بیستم آماده می کنند.

گل گهر باید از لیگ نوزدهم به اندازه کافی تجربه کسب کرده باشد. آن ها یک فصل پرفشار و سخت را سپری کردند چرا که از ابتدای بازی ها تا هفته های پایانی هرکاری می کردند نمی توانستند از قعر جدول بالا بیایند.

تیم که با تصوراتی که از لیگ یک داشت وارد لیگ برتر شده بود خیلی زود با سختی های رقابت در این سطح روبرو شد. خریدهای نیم فصل و تغییرات نیمکت هرچند دیر اما در یک مقطع کوتاه جواب دادند و تیم با تراکتور مساوی کرد و استقلال و صنعت نفت را برد اما این یک روند شکننده بود و دوباره افتاد. آنها در هفت هفته آخر دوباره برگشتند و ناگهان انگار بازی شان شکوفا شد و با نتایج خوبی که گرفتند فصل را در رتبه دهم به پایان رساندند.

قلعه‌نویی و گل‌گهر دور از کانون جنگ

گل گهر باید از اینهمه اتفاق درس گرفته باشد چرا که لیگ بیستم حتی می تواند برای این تیم سخت تر و بیرحم تر هم باشد. با این وجود اما آنچه بعد از پایان لیگ نوزدهم و شروع پیش فصل بیستم در این تیم رخ داده نشانه های مثبتی را نشان می دهد.

انتخاب قلعه نویی آن هم در حالیکه امیر پس از چند فصل پرفشار و دور از جام در تیم های بزرگ نیاز به شرایط تازه تری را داشت می تواند اولین گام مهم این تیم باشد. سرمربی این فصل گل گهر ، در سال های گذشته در سپاهان ، تراکتور و استقلال در فضایی متفاوت کار کرده بود. فشار زیاد هواداران ، حواشی باشگاه های بزرگ و استرس قهرمانی حالا دیگر در گل گهر برای قلعه نویی وجود ندارد.

قلعه‌نویی و گل‌گهر دور از کانون جنگ

او به تهران شهر خودش برگشته و تیمی کم حاشیه و با امکانات مالی خیلی خوب را در اختیار دارد. کسی از او انتظار گرفتن یک یا چند جام را ندارد و این بهترین فرصت برای امیر قلعه نویی است که بعد از چند سال بتواند یک تیم را از نو و براساس تجربیات حدود بیست سال مربیگری اش در فوتبال ایران بسازد. او در گل گهر تمام توجه و تمرکزش روی مسایل فنی است و در تمام این روزهای شلوغ دور از کانون جنگ و جدل ها خیلی آرام و بی سرو صدا در کمپ الیاف شهریار دارد تیمش را برای لیگ بیستم می سازد.

قلعه نویی خیلی زود تکلیف بازیکنانی را که می خواهد و نمی خواهد را مشخص کرده و تمرینات تیم را کلید زد. به غیر از علیرضا حقیقی هیچ ستاره ای را نگرفت اما بازیکنانی را حفظ و یا جذب کرد که شاید بتوانند زیر نظرش تبدیل به ستاره های آِینده لیگ برتر شوند.

قلعه‌نویی و گل‌گهر دور از کانون جنگ

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خودامیرمافیا استاد حاشیه است حسود وکوردل ومافیاست وپرسپولیس مایه دقش شده بدبخت ازنویدکیا معرفت یاد بگیر

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج