جاباما
۱۰۴۹۹۳۴
۱ نظر
۵۰۱۴
۱ نظر
۵۰۱۴
پ

در اولین روز آبان، هوای تهران ناسالم است

بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، هوای پایتخت درحال حاضر در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس است و پیش‌بینی می‌شود که این شرایط کماکان ادامه داشته باشد.

بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، هوای پایتخت درحال حاضر در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس است و پیش‌بینی می‌شود که این شرایط کماکان ادامه داشته باشد.

پیش‌بینی‌های انجام‌شده در شرکت کنترل کیفیت هوا حاکی از آن است که طی صبح امروز (۱ آبان) با برقراری شرایط جوی آرام و انباشت آلاینده‌ها همراه با آغاز تردد خودروها، در بیشتر مناطق پرتردد شاهد افزایش غلظت ذرات معلق خواهیم بود و کیفیت هوا در محدوده ناسالم برای گروه‌های حساس قرار می‌گیرد.

طی روز نیز با عدم وزش باد مؤثر شرایط مناسب برای پراکندگی آلاینده‌ها فراهم نمی‌شود و به‌دنبال آن کیفیت هوا در مناطق پرتردد در شرایط نامطلوب باقی خواهد ماند همچنین تداوم وضعیت پایدار و آرام جو تا اواخر وقت امروز و افزایش ترافیک شبانگاهی سبب افزایش غلظت ذرات معلق می‌شود.

از این‌رو در بیشتر مناطق پایتخت کیفیت هوا در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس قرار می‌گیرد. هرچند با افزایش نسبی تندی باد در ساعات پایانی پنج‌شنبه تا حدودی از غلظت آلاینده‌ها کاسته خواهد شد.

بر این اساس با کاهش تندی باد تا صبح فردا (۲ آبان) شاهد افزایش غلظت ذرات معلق و کاهش کیفیت هوا در مناطق پرتردد خواهیم بود اما با توجه به کاهش ترافیک در روز تعطیل غلظت آلاینده‌ها نسبت به روز قبل میزان کمتری خواهد داشت.

حاکمیت پایداری و سکون جو در طی روز از پراکندگی آلاینده‌ها جلوگیری می‌کند و به‌تدریج با افزایش ترافیک شامگاهی بر غلظت ذرات معلق افزوده می‌شود و کیفیت هوا در مناطق پرتردد در محدوده ناسالم برای گروه‌های حساس قرار خواهد گرفت.

بر اساس اطلاعات شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، هوای پایتخت طی ۲۴ ساعت گذشته منتهی به ۱۱ صبح امروز با شاخص میانگین ۹۸ در آستانه شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس قرار داشت و کیفیت هوای هم اکنون نیز با شاخص میانگین ۱۰۵ در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      با نام و یاد پروردگار باشیم تا باران رحمت نازل شود.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج