۱۰۴۹۹۶۹
۲ نظر
۵۰۰۰
۲ نظر
۵۰۰۰
پ

عصبانیت پرز از وضعیت رئال‌مادرید

مارکا می‌گوید بعد از شکست دیشب رئال مادرید، رئیس باشگاه دیداری سه دقیقه‌ای از رختکن داشته و جوی سنگین و ناراحت بر این دیدار حاکم بوده است.

خبرآنلاین: مارکا می‌گوید بعد از شکست دیشب رئال مادرید، رئیس باشگاه دیداری سه دقیقه‌ای از رختکن داشته و جوی سنگین و ناراحت بر این دیدار حاکم بوده است.

رئال مادرید دیشب در اولین دیدار خود در فصل جدید لیگ قهرمانان در خانه به مصاف شاختار دونتسک اوکراین رفت و در نهایت با نتیجه ۳-۲ شکست خورد تا لیگ قهرمانان را با یک شکست آغاز کند.

روزنامه مارکا می‌گوید در پایان بازی فلورنتینو پرز رئیس باشگاه به رختکن رفته اما فضایی سنگین و غمزده بر این دیدار حاکم بوده. بر اساس این گزارش در این دیدار سه دقیقه ای کسی از شدت ناراحتی صحبت نمی کرده و عملاً هیچکس حتی پرز در این مدت بیشتر از سه کلمه بر زبان نیاورده اند!

مارکا می‌گوید این شرایط البته بعد از شکستی مثل شکست دیشب که در بعضی دقایق به نظر می‌رسید ممکن است به شکستی تحقیرآمیز تبدیل شود طبیعی بوده است. بازی‌ای که در نیمه اول با شکست ۳-۰ رئال در ورزشگاه خانگی اش به پایان رسید و هواداران این تیم را مات و متحیر کرده بود.

مارکا می‌گوید دیدار پرز از رختکن رئال به مراتب کوتاه‌تر از دیگر دیدارهای مشابه او بود. از شانس رئال عدم حضور تماشاچی در استادیوم باعث شد تنش ناشی از شکست، کمتر از شرایط عادی متراکم شود. این دومین شکست پیاپی رئال بود و اگر سکوها پر از تماشاچی بود وضعیت به مراتب پیچیده تر می شد. حضور در دی استفانوی خالی از تماشاچی به کاهش تنشها کمک کرد.

زیدان بعد از بازی مسئولیت شکست را پذیرفت اما حالا دو بازی مهمی بعدی یکی دیدار بزرگ مقابل بارسا در ال کلاسیکو و سپس بازی مقابل مونشن گلادباخ در لیگ قهرمانان می‌تواند آینده زیدان در رئال را رقم بزند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      تو باشی رونالدو رو نفروشی احمق

    • *_*ss

      تا زمانی که زیدان بخاطر بچه محل بودن از بازیکن دوزاری مثل بنزما استفاده میکنه مطمینا وضعیت ریال مادرید بهتر از این نخواهد شد بلکه در اینده بدتر نیز میشود جای بسی تعجب است که هر ادم بیسواد و حتی مربیان معمولی دنیا هم بر این باورند که بنزما در حدواندازه تیمهای دسته سومی اسپانیا نیست انوقت چطور زیدان این موضوع رو نمیفهمه .

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج