۱۰۵۰۰۰۹
۱ نظر
۵۰۰۳
۱ نظر
۵۰۰۳
پ

جناح چپ استقلال، محل کاسبی دلال‌ها

بلافاصله پس از اینکه اعلام شد میلیچ می‌خواهد به استقلال بیاید و حتی قصد فسخ یک‌طرفه قراردادش را نیز دارد، عده‌ای دست به کار شدند و گزینه‌های متفاوتی را به آبی‌ها معرفی کردند.

خبرورزشی: بلافاصله پس از اینکه اعلام شد میلیچ می‌خواهد به استقلال بیاید و حتی قصد فسخ یک‌طرفه قراردادش را نیز دارد، عده‌ای دست به کار شدند و گزینه‌های متفاوتی را به آبی‌ها معرفی کردند.

استقلال فصل گذشته پس از هماهنگ شدن هرویه میلیچ با سایر بازیکنان این تیم، در جناح چپ مشکلات به مراتب کمی داشت. البته سبک بازی این مدافع کروات به گونه‌ای بود که بیشتر اوقات از وجودش در کارهای تدافعی استفاده می‌کردند ولی انصافاً هنگام نفوذها نیز توانایی فراوانی داشت. دقیقاً در جدال با پاختاکور عدم حضور این بازیکن ضربه بسیار بزرگی به آبی‌پوشان پایتخت زد و گل‌های حریف ازبکستانی روی ناهماهنگی از جناح چپ آبی‌پوشان ایرانی وارد دروازه حسین حسینی شد.

البته پس از پایان رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا (در واقع پس از پایان کار استقلال در این مسابقات‌) مدافع اهل کرواسی استقلال دیگر حاضر به بازگشت نشد و بابت عدم دریافت مطالبات خودش به شدت ناراحت شد. در همان زمان شایعات فراوانی پیرامون جدایی میلیچ بر سر زبان‌ها افتاد و همین مسئله کافی بود تا بازارگرمی‌های عجیب و غریبی آغاز شود. بازارگرمی‌هایی که کاملاً مشخص است در صورت موفقیت پروژه، پول آن به جیب چه کسانی می‌رود.

شایعه‌سازی و کاسبی

بلافاصله پس از اینکه اعلام شد مدافع اهل کرواسی می‌خواهد به استقلال بیاید و حتی قصد فسخ یک‌طرفه قراردادش را نیز دارد، عده‌ای دست به کار شدند و گزینه‌های متفاوتی را به آبی‌ها معرفی کردند. در این ‌میان برخی افراد برای رسیدن به هدف خود شایعات فراوانی را راه انداختند تا بازیکنان زیر نظر یا طرف قرارداد با آنها قیمت به مراتب بیشتری پیدا کنند و ضعف استقلال در جناح چپ نیز مزید بر علت می‌شد تا همه چیز باب میل واسطه‌ها شود. البته پروژه فقط در شایعه‌سازی خلاصه نمی‌شد بلکه به بازیکنان نیز ندا داده می‌شد که ناز کنند و مدعی دریافت از تیم‌های متمول یا حتی تماس واسطه‌های خارجی شوند تا برخی مسئولان باشگاه استقلال هیجان‌زده شده و رقم بیشتری را پیشنهاد بدهند. به همین راحتی چند میلیارد تومان روی قیمت مهره‌های خوب یا حتی متوسط گذاشته شد و هنوز هم می‌شود.

افزایش قیمت

در این میان علاوه بر محمد نادری، چند بازیکن دیگر هم برای جناح چپ استقلال معرفی شدند که انصافاً بعضی از آنها اصلاً در حد پوشیدن پیراهن آبی نبودند و اساساً قرار نبود استقلالی شوند بلکه فقط باید با استفاده از اسم رمز پیشنهاد استقلال، مبلغ قراردادشان افزایش پیدا می‌کرد تا با دریافت پول بیشتر، راهی تیم‌های بهتری شوند و البته در این وسط آقایان واسطه نیز لقمه چرب و نرم‌تری بردارند. دقیقاً به همین راحتی و البته به همین خوشمزگی! حکایتی که در فوتبال ایران بارها و بارها تکرار می‌شود و چون افراد قابل ملاحظه‌ای پای این سفره نشسته‌اند، اصلاً دلشان نمی‌خواهد سفره را جمع کنند.

بازگشت میلیچ، پایان نیافتن ماجرا؟

با تلاش گروهی از مدیران باشگاه استقلال حالا قرار شده زمینه برای بازگشت میلیچ فراهم شود و این بازیکن فصل آینده نیز با پیراهن آبی در میادین حضور پیدا کند ولی بازگشت چهره خارجی آبی‌ها به معنای پایان یافتن ماجرا نیست چون دلال‌ها خیلی راحت از جناح چپ استقلال برای کاسبی خودشان در تیم‌های دیگر استفاده کردند و حالا می‌توانند بازیکنان مورد نظر خویش را با بهانه اینکه مورد توجه استقلال بوده‌اند، با رقمی بهتر بفروشند! البته امیدواریم مربیان و مدیران سایر باشگاه‌ها مراقب چنین تاکتیکی باشند و اصلاً فریب نخورند. استقلال به دنبال یک بازیکن جناح چپ بود ولی بازیکنی می‌خواست که در حد و اندازه‌های پیراهن این تیم باشد نه کسی که لباس آبی بر تنش گریه کند و البته باعث خنده واسطه‌ها شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • جواد سهرابی

      ایا. دیاباته ومهدیه قاعدی در استقلال ماندنی است _

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج