۱۰۵۰۰۶۳
۶۵ نظر
۵۰۰۵
۶۵ نظر
۵۰۰۵
پ

یحیی و بازیکنان پرسپولیس، پُشت شجاع درآمدند

صحبت‌های جنجالی رسول پناه علیه شجاع خلیل‌زاده باعث شد سرمربی و برخی بازیکنان این تیم علیه وی موضع بگیرند.

برترین‌ها: صحبت‌های جنجالی رسول پناه علیه شجاع خلیل‌زاده و جو حاکم در بین بازیکنان پرسپولیس باعث شد سرمربی و برخی بازیکنان این تیم علیه وی موضع بگیرند.

یحیی گل محمدی، سرمربی پرسپولیس در این باره گفت:

از روزی که بعد از بازی‌های لیگ قهرمانان از قطر به تهران بازگشتیم تا امروز، عده‌ای حاشیه وارد تیم‌مان کرده‌اند. پرسپولیس دشمنان قسم‌خورده زیاد دارد؛ چه خودی و چه غیرخودی. آنها دوست ندارند تیم قهرمان شود و این چیزی است که در این چند وقت به ما ثابت شده است.

در این شرایط این افراد جو را علیه بازیکنان کرده‌اند. ولی همین بازیکنان بودند که با از خودگذشتگی، غیرت و دست‌های خالی و علیرغم مشکلات موجود تیم را به فینال رساندند. مشکلات را پشت سر گذاشتیم و توانستیم با اتحاد به فینال آسیا راه پیدا کنیم. اصلی‌ترین عامل در این مسیر بازیکنان و البته حمایت هواداران بوده که به ما انرژی و انگیزه دادند که بتوانیم مبارزه کنیم.

متأسفانه عده‌ای در فضای فعلی مشکلات را بر دوش بازیکنان گذاشتند و آنها را مقابل هواداران قرار دادند. از هواداران می‌خواهم هوشیار باشند و بدانند کادر سختکوش تیم و بازیکنان باغیرت برای اعتلای نام و برافراشتن پرچم پرسپولیس از جان مایه گذاشتند.

یحیی و بازیکنان پرسپولیس، پُشت شجاع درآمدند

از هواداران عزیز به عنوان یک عضو تیم می‌خواهم هیچوقت اعتماد خود به بازیکنان را از دست ندهند چراکه رسیدن به فینال بدون آنها امکان‌پذیر نبود. این بازیکنان نه تنها تاریخ‌سازی کردند بلکه غیرت، تعصب و عشق به پرسپولیس و هوادارش را معنا کردند. دیدیم که آنها سرشان را جلوی توپ گذاشتند، با همه وجودشان بازی کردند و بعد از بازی نای راه رفتن نداشتند. باید قدر این بازیکنان را بدانیم و هوشیار باشیم که مبادا ذره‌ای شکاف ایجاد شود.

از حدود چهار ماه پیش من در رابطه با حفظ و تمدید با بازیکنان صحبت‌هایی داشتم ولی متأسفانه این موضوع به روزهای آخر موکول شد که کار از کار گذشته بود. در نهایت هم دو بازیکن خوب تیم رفتند و تکلیف یکی دیگر مشخص نشده. حرف برای گفتن زیاد است اما در یک کلمه در حفظ احترام بازیکنان و بستن قرارداد با آنها کوتاهی‌هایی شد، در حالی‌که می‌شد بهتر کار را به سرانجام رساند.

دو ماه پیش شجاع برای درست کردن قراردادش چند بار به باشگاه رفت ولی هیچ اهمیتی به او ندادند. در دوحه ناراحت و بهم ریخته بود و می‌گفت به پیام‌های من هم حتی جواب نمی‌دهند. این اواخر هم جو به شدت علیه او شده بود و برخی حرف‌ها و مصاحبه‌ها هم اذیتش می‌کرد. بازیکن جوان است، عصبی شده و اصطلاحا بریده و تصمیم گرفته و موقعی برای برطرف کردن مشکلش اقدام کردند که دیگر کار از کار گذشته بود.

بعد از راه یافتن به فینال آسیا بازیکنان تصور می‌کردند به وعده‌ها عمل می‌شود. آنها روی پرداختی‌ها حساب باز کرده بودند و این حق آنهاست که پیگیر مسائل مربوط به قراردادشان باشند. خیلی از مبالغ در قراردادهای بازیکنان ما یک چهارم قراداد بازیکنانی است که هیچ افتخاری به دست نیاورده‌اند.

کمترین کاری که می‌شد برای بازیکنان ما کرد این بود که هرچه سریع‌تر قراردادهایشان تنظیم و به تعهدات پرداختی عمل شود. ما هفت بازیکن جدید گرفتیم که بعضی از آنها حتی یک درصد هم پول نگرفته‌اند. حتی هیچ کدام از آنها هم موقع معارفه در باشگاه و یا حضور در تمرین پولی نگرفتند و به عشق پرسپولیس و احترام به بنده و روی قولی که طبق گفته مسئولان به آنها دادم آمدند سر تمرین و دیروز از یکی دو نفرشان که پرسیدم مطلع شدم اصلا ریالی نگرفته‌اند.

واقعا شرمنده بازیکنانی هستم که پوکر را رقم زدند و اخیرا جو علیه آنها شد یا بچه‌های جدید که برخی‌شان دریافتی نداشته‌اند یا دریافتی کم داشته‌اند. آیا یک‌کلام از این مسائل گفته شده که هوادار اینها را بداند و از آنها تقدیر کند یا فقط علیه بازیکنان تاریخ ساز و حماسه ساز تیم به طرق مختلف جوسازی شده؟

من اینها را نگویم چه کسی از حقانیت بازیکنان دفاع کند. صبر بازیکنان فصل گذشته در قبال برخی مسائل یا ورود نفرات جدید به پرسپولیس تنها بخاطر افتخار پوشیدن این لباس و لطفی بود که به من داشته‌اند. از همه آنها بخاطر عملکرد خوبشان و صبر و غیرت‌شان تشکر می‌کنم. نمی‌خواهم به جزئیات بپردازم اما قرار بود زمان نقل و انتقالات چهار میلیارد برای گرفتن بازیکن کنار گذاشته شود ولی عملا این اتفاق نیفتاده و بازیکنان ما مشکلات مالی دارند. این حداقل یک بودجه برای ورود به نقل و انتقالات است و می‌گویم اگر مشکل مالی هست حداقل احترام‌شان را حفظ کنیم نه اینکه طوری رفتار شود که فضا علیه‌شان شود.

محسن ربیع‌خواه و کمال کامیابی‌نیا هم به این صحبت ها واکنش نشان داده و از شجاع حمایت کردند.

یحیی و بازیکنان پرسپولیس، پُشت شجاع درآمدند

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      آقای گل‌محمدی! ببین مشکل از خودتونه، گردن دیگران نندازین!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        زنده باد یحیی گل محمدی

      • بدون نام

        لنگی بی ریشه

      • پرسپولیسیم

        اینها فقط پول میشناسن پریپولیس ایران و تاریخ سازی همش حرفه
        اون پیوس ودرخشان بودند که برای دلشون ڪار میڪردند
        وگرنه تاریخ سازی را پاس تهران واستقلال سه بار انجام دادن جاگناب گل محمدی

      • مهردادآبادانی۴فقطپوکر

        وزیر کیسه کش برای نابودی پرسپولیس یک مدیر کیسه کش گماشته
        ببینید سعادتمند علیه بازیکن قلیونی تیمش حرف زد چند روز بعد اخراج شد حالا رسول گراز عمدا یک کلیپ درست کرده برای فراری دادن بازیکنا و تیم آب از آب هم تکون نمیخوره و هیچکدام از اعضا هیات مدیره اعتراضی هم نمیکنن چون ماموریت نابودی با موفقیت در حال انجامه

      • خاص

        شجاع بزرگترین حواشی رو برای تیم درست کرده و اصلا ما هواداران نمیبخشیمش و امیدوارم هیچ وقت دیگه فکر برگشت به پرسپولیس سرش نزنه و نباید هم دیگه امیدوار باشه به این تیم بیاد

      • کیسه آل سعود

        هیس کیسه آل سعودی.

      • من

        خدایی مدیرعامل کارش خوبه بازیکنا سو استفاده میکنن

      • بدون نام

        مربی پرچم بلاست خسته نباشی

      • بدون نام

        ۴ یا ۵ میلیارد تومن به دهن کمه. کل زندگی ۲۰ ساله دو تا کارمند . ۵ میلیارد نمیشه. برای بعضی ها این مبلغ هم برای یک سال ِلذت بردن از فوتبال کمه!!!

      • بدون نام

        کیسه کش حق اظهار نظر ندارن

      • amin

        بابا یکی نیست به یحیی بگه اخه اینا بنده خداها از بی پولی گرسنگی داشتن میمردن حق چی اخه هودار که از زندگیش میزنه میره استادیوم حقشو از کی بگیره شجاع خوب ولی ۱۰ میلیارد از کجا بیاره باشگاه

      • amin

        ما طرفدار مدیرت باشگاهییم نه بازیکن پولکی

      • بدون نام

        چقدر این لنگیا بی کلاسن، چقدر رانت رسانه ای دارن، یک پنجم این اتفاقات واسه استقلال افتاده بود الان فاجعه ی قرن بیست و یکم کرده بودنش.

      • خوزستانی

        بیخودی چرت نگومقصر کل اختلافها رسول پناه کثیف هست اونو بیرون کنین وگرنه تیم رو نابود میکنه

    • بدون نام

      اقا یحیی اخه یکی نیست این رسول پناه رو ارز مدیریت بنداره بیرون اخه ما باید تا کی تحمل این غیر فوتبالی بکنیم این اقا دیگه اعصاب هوادارانو داره خرد میکنه با این دروغها و بد قولیها این اقا باعث شد دوتا از بهترین بازیکنانو که داشتن سرشونو فدای ارتش سرخ میکردن فراری بدن چرا کسی با ایشون برخوردی نمی کنه اقا یحیی ما این اقا ی به میز وصندلی چسبیده و دروغگو رو نمی خوایم

    • بدون نام

      یحیی بس کن حاشیه ویارکشی‌را تیمراقهرمان آسیا کن رفت که رفت خدانگهدارش

    • بدون نام

      شجاع کثیف به تیم خود خیانت کرد

      پاسخ ها

      • بدون نام

        تمام چرتپولیسی ها خیانت کارن

    • بدون نام

      یحیی اگر صحبت رسول پناه درست باشه تو با اینکارت بازیکن سالاریو ترویج میدی و دیگه نمیتونی تیمو جمع کنی

      پاسخ ها

      • حمید پرسپولیسی

        مدیر برنامه یحیی و شجاع و یکی دو نفر یک نفر هستش و این مدیر برنامه بخاطر کمیسیون بیشتر خودش این چند نفر رو تحریک میکنه .یحیی از شجاع حمایت میکنه چون در آخر خودش هم سود میبره .اینا تیم و اسم بزرگ پرسپولیس اولویت بعدیشونه

    • درزی

      درود بر شرفت رسول پناه

    • پوکر

      مشکل از کیسه کشای وطن فروش ودست نشانده آنها رسول دندان پزشک هست که می خواهند تیم پرسپولیس را هم بریزند تا قهرمان نشه ولی خدا خیلی بزرگ تراز اینهاست وقطعا تو طعه این وطن فروشها را به خودشون بر می گردونه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        انقدر حرص نزن
        بالاخره بابا مسعود یه فکری به حال لنگ میکنه

    • سعید بیگی

      این مشکلات و ما چهار ساله داریم عزیزم ... زیاد خودتو ناراحت نکن کچل تر میشی

    • بدون نام

      مگر این بازیکنان قرارداد ندارن حالا پرسپولیس باعث شده آنها به شهرت برسنداینها دنبال زیادخواهی میباشند مسئولین پرسپولیس نباید قبول کننداین باب در فوتبال باز بشه هروقت قرارداد تمام شد ویا باشگاه به تعهد خودش عمل نکرد بازیکن میتواند جدا شود

    • بدون نام

      اقای دلال دنبال ماله کشیست چکاتون بدین شجاع

    • بدون نام

      هیچ مدیری هیچوقت پرسپولیسی نیست همونطور که هیچ مدیری هیچوقت کیسه کش نیست بجز استثنائات..
      الکی گردن مدیریت نندازید. اگه خونتون قرمز باشه اگه بغیر ازینکه بازیکن پرسپولیسید هوادار پرسپولیس هم باشید باید ایثارگری کنید واسه پرسپولیس.چون شماها با پرسپولیس و کیسه معروف شدید.
      مدیرها هیچوقت از ما نبودند و نخواهند بود و میان و میرن و توقعی هم ازشون نیست. پس گردن مدیریت نندازید اگه بغیر از بازیکن بودن هوادار هم هستید..

    • بدون نام

      الکی از موقعیت بدست اومده سواستفاده نکنید ..اگر حذف میشدیم بازم حرف پیشنهاد و افزایش قرارداد داشتید دسته جمعی یا نه؟؟؟؟؟نون بزرگی پرسپولیس میخورید که نیومده میلیونی فالور میره بالا وتبلیغات میگیرید..بازیکن بیخود کرده بخاطر تو اومده .فقط پرسپولیس

    • بینام

      لنگو باید دور کمر ببندی

    • سید

      بابا جمع کنین ملتو مسخره کردین در زمان برانکو تیم که رفت فینال ...امیری،طارمی،محرمی ووو تیمو رها کردن و رفتن امسال هم دقیق همون بلا سر تیم اومد آقا نمیخوان این تیم قهرمان شه دلمون به این فوتبال خوش بود دیگه ارزششو نداره

    • خودم

      گلمحمدی جا پای قلعه نوعی گذاشته.خودش دلاله و .....

    • بدون نام

      گل‌محمدی هم روزی بازیکن بوده.والله رسول پناه خوب داره کار می‌کنه.چکار کنه دیگه

    • بدون نام

      تو خودت عامل مشکلات بودی

    • بدون نام

      شجاع کار درستی کرده، به عنوان پرسپولیسی از خلیل زاده بخاطر زحماتش تشکر می کنم و آرزوی موفقیت برایش دارم

    • بدون نام

      تو این شرایط بهتر که رفت
      خلایق هر چه لایق
      شجاع خوش گلدوم
      حسرت قهرمانی در آسیا و رسیدن بازی در فینال به دلت میموند ، پول پرست

    • فرید

      کاش یک خورده از برانکو یاد میگرفت... نشون داد هنوز جا داره تا مربی بزرگ بشه.

    • بدون نام

      ۹۰درصدپرداختی یعنی دست خالی دست ازاین کاراتون بردارید باندبازی تاکی ازروزی که امدی تیم روبه گندکشیدی مگه سالهای قبلی تیم رونابودکردی کسی ازتون چیزی کم کردالان سندباشگاه روطلب دارید

    • بدون نام

      آقای .گل محمدی گریه محض رضای خدا موش نمیگیره .تو این وضعیت اقتصادی کشور مگه کادر سلامت چقدر حقوق میگیرن که شما منت سر ما میگداری بازیکن سرش جلو توپ میداره مگه نیروی مسلح چقدر دور از خانواده سرمرز به خاطر امنیت جنابعالی با جون خود بازی میکنه بعد بازیکن چند ملیارد میگیره که اینجوری منت میلادی

    • بدون نام

      قهرمان آسیا هم بشی باز پرفسور برانکو هست

    • پرسپولیس سلطان عشقه

      چرت وپرت نگوباباکیسه کش

    • بدون نام

      افسوس کی جای برانکو گرفته.شجاع چند ملیارد گرفته داره ناز میکنه.منت سر مردم میزاری
      چرا قایدی صدملیارد خواستن نرفت
      تعصب معنی نداره پول مهمه

    • بدون نام

      ولی خدا وکیلی اگر ما جای شجا بودیم چکار می کردیم تیمی که چندین برابر از پرسپولیس بهش پول میده بیاد بخاطر هوادار یا تیم این فرست با ارزش ازدست بده مگر ی بازیکن چند سال می تواند بازی کند یک درصد هم بهش حق بدین که آینده خودش خراب نکند

    • savash

      خودش ام الفساده ،اونوقت داره فلسفه بافی میکنه،،مردیکه تو خودت رییس مافیایی

    • بدون نام

      کیسه کشا چی میگن چی میخان میان زرت پرت میکن

    • پرویز

      بسی جای تاسف است که سرمربی و بازیکنان علیه مدیریت یک باشگاه توطئه می کنند در چنین شرایطی که کشور با مشکلات عدیده ای مواجه می باشد این اقایون دنبال بیت المال هستند خدا از شما نگذرد. باید همه اینها اخراج شوند

    • پرسپولیسم ارزوست

      اگه ربیع خواه و کمال با شجاع مشکل داشتن چرا ازش حمایت میکنن رسول پناه کثیف باید برود دروغ میگه هواداران خام این دروغگو نشوید

    • میرمحمود

      یحیی تو قلب مایی

      من نمی‌دونم چرا کیسه تنان در مورد تیم ما اظهار نظر میکنم به شما چه ربطی داره

    • بدون نام

      لنگ لنگ عبده عبده

    • ناشناس

      جوانان در جنگ سر خود را جلو تانک دشمن قرار دادن بطور مجانی آقای گل محمدی تو و بازی کنان چند درصد برای پیروزی تخفیف دادید شما فقط برای پول حرف می زنید بس کنید دیگر از احساسات هوادار استفاده نکنید

    • بدون نام

      متاسفانه از روزی که یحیی به تیم اومده حاشیه رو هم با خودش آورد چطوری به مربیان ایرانی باید فهموند به کارایی که بهتون مربوط نیست درش دخالت نکنید بیخود از بازیکنی که در مقابل باشگاه قرارگرفته حمایت نکنید این تعهدات سنگین گردن باشگاه میفته ومیشه درد سر مثل بقیه تعهداتی که تا خرخره الان باشگاه توش گیر افتاده یحیی وبقیه دوستان بهتره به جای اینهمه حاشیه ودخالت در کار مدیریت کار خودشون برسن که وقت شکست دنبال بهانه نباشن البته از مارموز بازی انصاری فرد هم نباید غافل شد

    • مرتضی

      پرسپولیس نیازی به بازیکنان پولکی نداره تعصب وغیرت اینه که سفید امضا کنند مثل کریمی _مهدوی کیا -وغیره .....غیرت وعشق به پرسپولیس یعنی این نه اینکه همش پول باشه

    • ج

      آقایحیی قرارنیست وقتی تیمی نتیجه ی خوب میگیرد وسط بازیها نازکند وتلفن کندکهدبایدقرادادمن را زیاد کنید اگر نتیجه نمی گرفتید تلفن میزدید که ازقرادادماکم کنیدقبول کن حاشیه را مدیرمشترک شمابا بازیکنان واردیم کردید....

    • حرف حق

      آقا ساده نباشید.مگه میشه مدیر عامل تیم رو به حاشیه ببره.به بهترین بازیکن خود بی محلی کنه.یحیی دیگه شورشو درآورده.من طرف رسول پناه رو نمیگیرم ولی بنده خدا داره کار خودشو انجام میده که مدیران قبلی عرضشونو نداشتن.از پول برانکو بگیر تا بازیکنای جدید.هیچ تیمی مثل پرسپولیس بازیکن خوب نگرفته.اگه هر چی بازیکن بگه که سنگ رو سنگ بند نمیشه.یحیی داره از بازیکن سالاری طرفداری میکنه.پرسپولیس مشکل مالی زیادی داره.رسول پناه هم باید همه چی رو در نظر بگیره.نمیشه که هر بازیکنی هر چی گفت مدیر بگه چشم.زنده باد ارتش سرخ

    • حمید کلهر

      من نمیدونم بعضی ها چقدر خر هستند یا خودشون رو به خریت میزنن که با این همه کاری که وزیر واستون کرده بازم میگن وزیر استقلالی

    • 1400

      التماس نکن !!!

    • بدون نام

      اگر برانکو بود کسی نفسش نمیومد بالا،حالا شجاع که از پرسپولیس معروف شد و پیشنهاد میلیاردی داره منت سر هوادار میذاره.مرام و معرفت رو باید از محمد انصاری یاد بگیرن که یحیی با نامردی گذاشتش کنار

    • بدون نام

      کارگری که ۶ماه حقوق نگرفته چی اینها به خاطر پول همه کارمیکنن .اونهم موقعیکه فینال جام باشگاه آسیاست میموند به خاطر هوادار

    • ارتش سرخ

      من که یه نفس راحت کشیدم این پول پرست رفت به حق زهرا (س) اولین بازی رباط پاره کنی بی جنبه بی تعصب

    • بدون نام

      بازیکنی که تعصب فریبنده داشته باشدوددرازای پول تیم وملییت خودرابفروشدبهتر که برودکارمدیریت درست است وسرمربی هم متاسفانه بازیکنان راباحمایتهای بیجا پررو می کند

    • پوکر

      وزیر کیسه کش وقتی که انصاری فرد بود همه تو پرسپولیس میخواستند تمدید کنن وقتی یه آدمی که اصلا نمیدونه فوتبال چیه رو مدیر عامل میکنند فقط قصدشون قهرمان نشدن پرسپولیس واطمه زدن به پرافتخار ترین تیم ایران است
      وهمه اینا تقصیر سلطانی فرد هست

    • بدون نام

      بوا هر که خواست منت پرسپولیس هم باید بکشه شجاع هم ازاین تیم به این جایگاه رسیده حالا خودش گم کرده حالا قدر حسین ماهیتی رو بدونین زنده بوشهر زنده پرسپولیس کبیر

    • بدون نام

      اهای شمایی که اینجا نظر میدین همه پرسپولیسیا هوشیارن که همتون کسیه کشین و جو علیه تیمو شجاع درست میکنید

    • محمدرضا

      اون پروین.درخشان .پیوس.....بودن ا ز
      جون ودل مایع می زاشتن تانام پرسپولیس بالا باشه ولی الان ی عده مثل تا زه بدوران رسیده ا زنام پرسپولیس
      برای مقصود خودشون استفاده میکنن
      .....

    • بی نام

      درود بر شرفت دکتر رسول پناه یکی بلاخره پیدا شد جلوی باند یحیی و شجاع دوزاری و اون خود شیفته علی کریمی وایسه هر چند کار سختی ولی مطمئنا برای آینده باشگاه پرسپولیس لازمه بابا یکی به این به اصطلاح پیشکسوتها بگه مگه امثال کریمی و میناوند کم از بغل پرسپولیس بردید حالا برای دلقکی مثل شجاع که نظم کل تیمو بهم ریخته سینه چاک میکنید...

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج