۱۰۵۰۱۸۰
۶ نظر
۵۰۰۷
۶ نظر
۵۰۰۷
پ

اختلاف زیرپوستی در هیات مدیره استقلال

کادر مدیریت استقلال این روزها درگیر اختلافات درونی شده است و این مساله می‌تواند آتش به پیکره آبی‌پوشان پایتخت بزند.

خبرگزاری ایسنا: کادر مدیریت استقلال این روزها درگیر اختلافات درونی شده است و این مساله می‌تواند آتش به پیکره آبی‌پوشان پایتخت بزند.

حدود یک ماه از برکناری احمد سعادتمند از مدیرعاملی باشگاه استقلال گذشته است و هیات مدیره با سرپرستی احمد مددی این روزها باشگاه را اداره می‌کنند. کادر مدیریت در این مدت درگیر چالش‌های بسیار بزرگی است که هر کدام از آن‌ها تاثیر بسیار مهمی در آینده باشگاه خواهد گذاشت.

اما مساله مهمی که این روزها می‌تواند درگیری‌ها و مشکلات استقلال را بیش از پیش کند، اختلافات درونی باشگاه است، اتفاقی که در دوران سعادتمند شاهد آن بودیم و باعث شد استقلال از موفقیت‌های زیادی محروم شود و فصل گذشته را با ناکامی پشت سر بگذارد.

چندی پیش، مهدی عبدیان، عضو هیات مدیره استقلال از طرف این باشگاه، مامور رسیدگی به امور نقل و انتقالات استقلال شده بود و توانسته بود با چند بازیکن به توافق برسد و آن‌ها را به جمع آبی‌پوشان پایتخت ملحق کند.

روز پنج‌شنبه، عبدیان با دو بازیکن رده امید یعنی امیرحسین نیک‌پور و فردین رابط قرارداد امضا کرد و ساعاتی بعد اعلام کرد که دیگر در این سمت فعالیت نمی‌کند. او در این رابطه تاکید کرد:‌ با تشکر اعتماد و حمایت هیات مدیره و جناب آقای فکری از اینجانب بابت مذاکره با بازیکنان، (به علت همکاری نکردن و ایجاد مشکلاتی از سمت سرپرست باشگاه) از این لحظه بنده هیچ مسوولیتی در امور نقل و انتقالات بازیکنان نخواهم داشت و کلیه امور و اتفاقات بر عهده سرپرست باشگاه خواهد بود.

با وجود تمام مشکلاتی که استقلال با آن روبه‌رو است، اختلاف در کادر مدیریت می‌تواند همه چیز را مختل کند. مهدی عبدیان صراحتا اعلام کرده است که مشکلاتی که احمد مددی ایجاد کرده است، باعث شده تا قید نقل و انتقالات استقلال را بزند. طبق آخرین اطلاعات موجود، کادر مدیریت با جذب شدن دو بازیکن جدیدی که عبدیان با آن‌ها قرارداد بسته است، مخالفت‌هایی داشته است و این مساله برای عضو هیات مدیره استقلال خوشایند نبوده است و در نهایت این تصمیم را گرفته است.

عبدیان تا این‌جای کار توانسته بود مذاکرات قابل توجهی با بازیکنان مهم استقلال از جمله میلیچ و علی کریمی داشته باشد و به نظر می‌رسید با حضور عبدیان بتوان به بازگشت بازیکنان تاثیرگذار استقلال امیدوار بود اما این اختلاف پیش آمده می‌تواند معادلات را به کلی عوض کند و استقلال باز هم مثل فصل‌های گذشته شاهد خروج بازیکنان مهم تیمش باشد.

همان‌طور که مشخص است استقلال با چند چالش بزرگ و حیاتی روبه‌رو است که هم‌چنان هیچکدام از آن‌ها به نتیجه مشخصی نرسیده است. در یک طرف پنجره نقل و انتقالاتی استقلال است که هنوز بسته است و به نظر می‌رسد قول اسماعیل خلیل‌زاده مبنی بر این این هفته پنجره باز می‌شود، عملی نشده است و هنوز پولی به حساب وینفرد شفر و طلبکاران دیگر واریز نشده است.

در ادامه مجوز حرفه‌ای‌گری استقلال نیز هنوز به مقصد مشخصی نرسیده و معلوم نیست که استقلال چه زمانی می‌تواند این مجوز را دریافت کند و مساله‌ مهمی که هواداران استقلال بسیار آن را مطالبه می‌کنند، توافق با بازیکنان تاثیرگذار تیم است که اختلافات اخیر کادر مدیریت باشگاه، این مساله را هم در هاله‌ای از ابهام قرار داده است و با این روند مشخص نیست که چه سرنوشتی در انتظار آبی‌پوشان پایتخت خواهد بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      همه این آتیشا از گور این وزارت ورزش هستش یک لحظه آرامش برای استقلال وجود نداره انگار

      پاسخ ها

      • استقلال

        هابه خدادیگه دل تودلمون نیست☹

    • حسن ازرشت

      سبب اختلاف درباشگاه استقلال فقط وفقط آقایر سلطانی فره،،ایشان یک دشمنی عجیبی باباشگاه استقلال داره،باعث ازهم پاشیدگی این باشگاه دراین چندسال فقط جناب سلطانی فرهستن،،

    • بدون نام

      دیگه خیلی لوث میکنید قضیه رو ،خجالت داره.....کوچکترین چیزی هم که میشه میگید وزیر، بابا یه ذره فکر هم خوبه.اینا همش بهونس،همه ی تیما مشکلات ریز ودرشت دارن،شما دیگه عادت کردین،اگه آب هم توی گلوتون گیر می‌کنه میگید باعثش وزیر ورزشه

      پاسخ ها

      • تاجی

        معلومه دیگه هوشنگ این دیگه فکر کردن نداره این مددی هم از طرف پدر لنگیا اومده راس کار دیده اقای عبدیان داره درست کار میکنه چوب لا چرخش میزاره خدایا زودتر امسالم زودتر تموم بشه

      • بدون نام

        ه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج