۱۰۵۰۱۸۵
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

مهدوی: مشکلات پرسپولیس به خاطر پول است

بازیکن سابق پرسپولیس معتقد است ریشه تمام مشکلات این تیم فقط پول است.

خبرگزاری ایرنا: بازیکن سابق پرسپولیس معتقد است ریشه تمام مشکلات این تیم فقط پول است.

محمدرضا مهدوی درباره مشکلات و حواشی اخیر باشگاه پرسپولیس گفت: فکر می‌کنم اتفاقاتی که برای پرسپولیس افتاده برای دیگر تیم ها هم رخ می دهد. به نظر من ریشه تمام مشکلات پرسپولیس پول است زیرا در حال حاضر باشگاه بی پول است. وقتی مدیریت نتواند در باشگاهی مثل پرسپولیس پول بیاورد، همه این اتفاقات رخ می‌دهد.

وی ادامه داد: در شان پرسپولیس نیست که یک سری اتفاقات در این باشگاه رخ بدهد. مشکلاتی که در تیم‌های دیگر وجود دارد، نباید در پرسپولیس هم باشد. تیمی که به فینال لیگ قهرمانان آسیا می رسد یا قهرمان ایران می شود، نباید چنین مسائلی داشته باشد. این اتفاقات و مسائل باعث شده تا دست و بال یحیی هم بسته شود و هر روز یک استرس برای جدایی بازیکنان داشته باشد.

بازیکن پیشین پرسپولیس درباره اینکه آیا به نظرش این تیم شانس موفقیت در فصل جدید لیگ برتر و فینال لیگ قهرمانان آسیا را دارد یا خیر؟ عنوان کرد: اگر بشود مشکلات را مدیریت و بازیکنان را حفظ کرد، پرسپولیس شانس زیادی دارد. بشار رسن و شجاع خلیل زاده، شاه مهره های پرسپولیس هستند که اگر بمانند، تیم شانس زیادی برای موفقیت خواهد داشت.

مهدوی در خصوص اینکه آیا درست است که باشگاه پرسپولیس برای رفع مشکلات مالی اش از هواداران پول بگیرد؟ اظهار داشت: واقعاً این اقدام، کاری زشت و زننده است. وقتی باشگاهی مثل پرسپولیس می تواند خودش درآمدزایی کند، چرا از هوادار پول می گیرد؟ در ایران برندهایی هستند که می‌توانند اسپانسر پرسپولیس شوند و پرسپولیس را به طور کامل از بحران خارج کنند.

وی در پایان درباره اختلافات علی کریمی و افشین پیروانی تاکید کرد: هواداران، هر دوی این عزیزان را دوست دارند و به آنها احترام می‌گذارند. به نظرم این اختلاف ها باید هرچه سریعتر حل شود تا پرسپولیس وارد حاشیه نشود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج